Header Ads

Nuffnang Beri Kempen CPC Lagi

Sebelum ni aku dah pernah cerita yang aku mula daftar Nuffnang sejak 15 Jan 2017 tapi blog aku ini hanya sunyi sepi dengan angka RM0.00. Walau tak dapat satu sen pun masa tu tapi aku terus cuba perbaiki blog ni dan menghantar soalan demi soalan pada pihak Nuffnang untuk tahu apakah punca sebenarnya blog aku tidak di pandang oleh Nuffnang. Berkat kesabaran, akhirnya Nuffnang sudi beri aku CPC sejak 06 March yang lalu. 

Kempen CPC pertama yang aku terima ialah dari Mamee Monster Biskid dan kempen CPC ke dua yang di beri oleh Nuffnang ialah Robi 

Hari ini aku makin gembira kerana blog ini telah berjaya mendapat satu lagi kempen CPC dari Nuffnang. Kempen ke tiga ini datangnya dari Doctor2U' 


Apakah maksud Doctor2U ini?
Doctor2U merupakan sebuah aplikasi penjagaan Uber mudah alih yang terkini. Ia dapat di akses dengan mudah dan cepat. Misi utama Doctor2U adalah untuk memudahkan pesakit mendapatkan doktor-doktor bertauliah  yang akan memberikan rawatan secara terus di rumah pesakit terbabit.



Aplikasi mudah alih ini boleh di akses oleh sesiapa saja melalui iPhone dan Android. 

Doctor2U telah di lengkapi dengan Live Chat untuk kegunaan semua pengguna aplikasi ini. Sesiapa saja boleh menghantar soalan dan tanda-tanda yang berkaitan dengan keadaan pesakit ketika itu dan pihak Doctor2U akan membantu menjawab segala masalah yang berkaitan secara terus tanpa mengenakan apa-apa bayaran.

Setelah pesakit mengemukakan masalah, tanda-tanda dan isu yang berkaitan maka pihak Doctor2u akan cuba memahami masalah sebenar seseorang pesakit ketika itu dan sekiranya seseorang pesakit itu mahu mendapatkan seorang doktor untuk terus datang memberikan rawatan di rumah mereka, maka Doctor2U akan membantu mendapatkan doktor terbabit bagi membantu si pesakit. 

Doctor2u akan mencari dan menghubungi seorang doktor bertauliah yang sedang berada dalam linkungan jarak 20km dari rumah pesakit. Setelah doktor itu memberi tindak balas maka aplikasi 'Doctor2U' akan segera memberi maklumat dan lokasi si pesakit kepada doktor terbabit untuk tindakan selanjutnya. Masa yang di ambil oleh seorang doktor untuk tiba adalah dalam masa 60 minit.

Sesiapa saja boleh mendapatkan khidmat dari aplikasi Doctor2U ini dan caj yang di kenakan adalah sebanyak RM250 (8 pagi sehingga 8 malam) dan RM420 (8 malam sehingga 8 pagi) untuk setiap permintaan.

Perkhimatan penghantaran ubat secara terus kepada pesakit di rumah masing-masing turut ada di dalam servis Doctor2U.

Mungkin ada yang akan menganggap aplikasi ini tidak penting namun lain orang lain pendapat. Yang penting ukur baju di badan sendiri dan kita wajib hargai apa saja usaha dan inisiatif yang di lakukan oleh orang lain. 

Untuk maklumat lanjut boleh layari di >> http://doctor2u.my/

**********************

Ramai yang berkata Nuffnang sudah sendu tapi aku tak kisah semua tu. Yang penting aku akan terus cuba dan berusaha untuk memikat hati si Nuffnang ni dan aku harap blog ini akan terus mendapat perhatian dari mereka dari masa ke semasa. Ameen.

7 comments:

  1. Alhamdulillah... rezeki Awa tu... Good luck tau

    ReplyDelete
  2. Tahniah sis hawa .. cpc yang sama kita dapat

    ReplyDelete
  3. Ya Allah.. bila la rezeki saya pula nih :'(

    ReplyDelete
  4. Waaaaa bestnya kak! Tahniahhhh.

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah, murah rezeki sis ๐Ÿ˜„

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah, tahniah kak awa...

    ReplyDelete
  7. Nice info :) Mcm bagus jugak apps cm ni sebab yela kan dh moden skang ni. Tp agk costly la. Mungkin sbb bru lg. Nnt dh lame mgkin hrga akn makin trun.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.