Trafik Melonjak Kerana Hasrul Hassan - SISHAWA DOT COM

Breaking

Post Top Ad

Post Top Ad

13 Mar 2017

Trafik Melonjak Kerana Hasrul Hassan

Terima kasih banyak di ucapkan pada saudara Hasrul Hassan kerana melaksanakan impianku untuk terbang ke bintang. Walau hanya untuk sehari namun ia cukup membuatkan aku berasa sangat-sangat teruja. Kalau dapat hari-hari macam ni, oh alangkah seronoknya. Hehe

Semua ini berlaku kerana aku sempat menghantar penyertaan untuk sebuah segmen yang di anjurkan oleh beliau tempohari. [ klik SINI

Dalam banyak-banyak artikel aku memilih entry yang bertajuk KEHIDUPAN DI SYURGA MENURUT ALQURAN DAN HADIS untuk di lonjakkan. Kerana apa aku memilih entry tersebut? Tak lain dan tak bukan kerana isinya yang cukup bermanfaat untuk bacaan semua umat Islam.

Inilah buktinya yang telah aku capture daripada bahagian stats dalam blog aku ni.

Ini pula bukti kemasukan Uniques Visitor yang masuk ke blog ku pada hari tersebut (10 Mac) yang telah di kira oleh pihak Nuffnang tersayang.

ternyata, saudara Hasrul Hassan benar-benar boleh membantu melonjakkan trafik para blogger yang lain. Terima kasih banyak di atas peluang yang di berikan :D

11 comments:

  1. Wah tahniah, kan bagus kalau dia buat hari-hari kan... semoga lepas ni terus meroket sis...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah tahniah sis. Capai target nak naik roket hikhik

    ReplyDelete
  3. Singgah di sini daripada blog Seorang Syed, =)

    ReplyDelete
  4. Tahniah sis hawa .. moga hari hari yang akan datang trafik blog sis akan lebih meroket

    ReplyDelete
  5. tahniah hawa.
    moga terus kongsi perkara best ye :)
    i support u lah always...

    ReplyDelete
  6. Terima kasih kerana sudi terbitkan artikel ini. Setidaknya bukti saya tunaikan janji saya menerusi segmen yang tidak seberapa itu.

    Alhamdulillah.

    ReplyDelete

Post Top Ad

Responsive Ads Here