Fattah Anas 2nd Birthday Giveaway - SISHAWA DOT COM

Breaking

Post Top Ad

Post Top Ad

9 Apr 2017

Fattah Anas 2nd Birthday Giveaway

http://www.ceriteraibu.com/2017/03/fattah-anas-2nd-birthday-giveaway.html

Fattah Anas 2nd Birthday Giveaway


Image result for 2ND BIRTHDAY BOY CAKE"Happy birthday ya Anas. Aunty doakan agar Anas terus membesar dalam keadaan yang sihat sempurna hingga menjadi seorang anak yang soleh dan seorang imam yang baik di suatu hari kelak"

_______________________________

Fuh! Mujur sempat join. Actually aku dah lama nak ikut dua kaki dalam contest anjuran Ibu Dilah ni tapi asyik terlupa jer. Ini pun jam dah menunjukkan hampir pukul 2 pagi dan apabila teringat je yang hari ini adalah hari yang terakhir untuk hantar penyertaan, maka aku terus capai dan on laptop ni sekejap untuk tulis artikel ni.

Walaupun artikel ni untuk giveaway tapi izinkan aku untuk melalut sekejap ye sebabnya aku suka betul lihat wajah Anas ketika baru tiba ke dunia tu. Rasa syahdu tau bila lihat wajah bayi baru lahir. Tambahan pula masa tu bau badan mereka wangi sangat dan orang kata itu adalah sebahagian bau yang datang daripada syurga. Betul ke tidak hanya Allah saja yang ada jawapannya. Yang pasti aku cukup suka cium bau anak-anak aku terutama masa mereka baru saja di lahirkan. Dah la wangi, kecik pula. Cute jer... Eeee geram!

Ohya, Anas lahir pada bulan April 2015 manakala anak bongsuku (Awwal namanya) lahir pada November 2015. Ini bermakna perbezaan umur antara Anas dan Awwal hanya beberapa bulan sajalah. Pejam celik sudah masuk tahun ke dua si Awwal berada di atas muka bumi ni sedangkan rasanya macam baru semalam jer melahirkan. Cepat betul masa di akhir zaman ni berdetik kan?

Okaylah, mata pun dah makin layu ni. Terdapat 3 hadiah menanti  pemenang bertuah. Pemenang akan dipilih menggunakan secara random.
1 x  Pocoyo and Friends
1 x Robocar Poli
1 x 3D Animal Card 

Harap-harap dapatlah salah satu untuk di kasi pada Muhammad Awwal.. ameen.. :D

 

4 comments:

  1. assalamualaikum.. tq sis hawa join giveaway ni.. tq jugak atas doa2 untuk fattah anas.. memang best kan bau baby baru lahir.. actually ni gambar fattah anas masa umur 4 hari.. kena warded kat hospital.. 1st time anak warded time baby lagi2 awal kelahiran.. sedihhhh.. btw.. good luck ye sis hawa..

    ReplyDelete

Post Top Ad

Responsive Ads Here