Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Full Edit Blog Untuk Umi Fuzy

Assalamualaikum..Selamat berpuasa semua..

Hari ni Awa telah berjaya siapkan blog untuk Umi Fuzy. Umi nak kan sebuah blog berwarna hijau dan kuning untuk melambangkan negeri Kedah dan Umi juga mahukan bunga lili sebagai peneman setia di blognya.

Actually Umi buat tempahan dah lama dah tapi di sebabkan keadaan kesihatan Awa yang kejap okay dan kejap tidak maka baru hari ini Awa dapat realisasikan impian Umi tu. Mujurlah Umi ni dah lama kenal dengan Awa melalui dunia blog so takde lah istilah takut ke apa cuma tu la.. PENANTIAN ITU SATU PENYEKSAAN... hehe,.. "Im so sorry ya Umi but u know that I love u right? :D"

Awwa pun tengah kejar masa ni sebab nak siap2 untuk terima jemputan berbuka puasa. Tak pergi kan orang dah jemput, tak baik tolak jemputan orang. Lagipun baby kat dalam ni bukan boleh nampak makanan.. semua benda nampak sedap.

Untuk tidak membuang masa lagi, ni Awa tunjukkan wajah terbaru blog Umi selepas di makeover. Alhamdulilllah Umi bukan saja suka malah amat brpuashati dan Awa harap rakan-rakan lagi sudi lah singgah dan follow blog Umi kita ni.




Awa akan start menerima tempahan semula tidak lama lagi dan jika ada apa-apa persoalan macam biasa, boleh hubungi Awa melalui facebook atau email.. soal harga jangan risau sebabnya dari dulu sampai sekarang kebanyakannya cakap murah dan berbaloi. :D

SELAMAT BERPUASA 

6 comments for "Full Edit Blog Untuk Umi Fuzy"

  1. Umi jadi geng hijau dah macam Mai, haha.

    ReplyDelete
  2. thank you Awa...Umi suka sangat dan teruja blog berbaju baru dan mood blogging bertambah2 dan rasa x puas tengok blog sendiri..hehe

    ReplyDelete
  3. hahaha penantian satu penyeksaaan... tp mmg cantik... warna hijau tu cantik

    ReplyDelete
  4. Wah wah wah...blog umi berbaju baru lagi..
    Dan yang ni, cantik dan nampak sweet ...

    ReplyDelete
  5. hai sis. kalau nak tempah untuk design blog memang thru FB dan email saja ye? Saya berminat. saya pm sis di fb ye :)
    jemput singgah blog saya missaziemah.blogspt.com :)

    ReplyDelete