Novel Harga RM1 di Mall.Karangkraf , #mycybersale - SISHAWA DOT COM
test banner

Breaking

Post Top Ad

16 Oct 2017

Novel Harga RM1 di Mall.Karangkraf , #mycybersale

Assalamualaikum...
Siapa sini suka membaca, sila angkat tangan!!! Angkat tangan kasi tinggi sikit sebabnya daku nak share peluang hebat untuk ualls dapatkan pelbagai buku keluaran Karangkraf dengan harga yang tip top!!



Tahap tip top yang aku maksudkan adalah seperti di bawah ni... ualls boleh tengok sendiri sejauh mana tahap penjimatannya...


Haa terkedu kan?? Ada pelbagai kategori buku yang sedang di jual dengan harga sales ni sekarang. Ada yang berharga RM1, RM3, RM5 dan beli 1 percuma 1 pun ada... nak beli dengan tidak je sekarang ni...

Pada yang berminat boleh terus klik di >> SINI << 

Cepat-cepat sementara stok masih ada!!

14 comments:

  1. Wah...bestnya....sekarang terjahhhh...hihi

    ReplyDelete
  2. murah sngat. peminat novel apa lg... leh borong... hehe

    ReplyDelete
  3. mrs pip sempat grab satu buku hari tu :))

    ReplyDelete
  4. wahhhhhhhhhhhh menarikkkkkkkkk... kalo singgit..nak la beli..wat koleksi..tp bacanya entah bile..ekeke

    ReplyDelete
  5. bestnya!!! tapi baru je saya borong buku dri seberang T.T
    xdpt nak tmbh buku baru sbb banyak buku yang tak habis baca lagi

    ReplyDelete
  6. Wow menarik. Sakan la peminat buku hehee

    ReplyDelete
  7. Bestnya nk shopping jgak la nanti...

    ReplyDelete
  8. Wah, harga yang memang meletop...

    ReplyDelete