Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

BolehCompare now makes your life easier!

Assalamualaikum ualls.... hari ni daku nak story mory tentang BolehCompare yang akan boleh buat hidup kita semua jadi lebih mudah, senang dan terurus. Dalam erti kata lain, BolehCompare now can makes our life easier then before! Ehhh semacam je statement daku ni kan? Apa benda yang boleh bantu senangkan hidup ni?

Sebenarnya, BolehCompare ni adalah sebuah laman sesawang yang menyediakan perkhidmatan dalam bentuk memberi informasi yang boleh membantu kita membuat keputusan tentang beberapa produk dalam bentuk perkhidmatan seperti telco, bank dan juga insurans. 


Kalau nak tahu juga, ada pelbagai kemudahan yang disediakn oleh BolehCompare ini untuk kita. Antaranya ualls boleh compare (buat perbandingan) tentang harga postpaid plan, loan rumah, mobile devide dan macam-macam lagi dengan mudah dan cepat tanpa perlu terus ke kedai/premis untuk survey semua ni. 

Haa jangan ingat website untuk compare harga hotel je ada tau, website untuk compare harga berkaitan insurans, loan perumahan dan lain-lain ni pun ada.... Apa yang lebih menariknya lagi, servis BolehCompare ni kita boleh gunakan pada bila-bila masa yang kita suka secara percuma! Bagus kan BolehCompare ni? 


Apakah Sebenarnya Fungsi BolehCompare Ni?

BolehCompare ini sebenarnya adalah satu program dibawah MDEC (Malaysia Digital Workers Company)- e-rezeki. Dengan menggunakan aplikasi BolehCompare ini, kita bukan hanya dapat melihat perbandingan harga malah kita juga akan dapat tahu kelebihan dan juga kekurangan untuk produk terbabit.

Dengan cara ni, kita tak perlu lagi buang masa dan buang tenaga untuk terus ke premis  secara walkin lagi. Stay je kat rumah, klik-klik dengan hujung jari dah boleh siap semuanya. Disebabkan website BolehCompare ini bersifat mobile-friendly, maka kita boleh akses dengan mudah menggunakan smartphone di mana saja kita berada selain dari menggunakan laptop mahupun desktop.



Antara Servis Yang Dapat BolehCompare Bandingkan ialah :

1 -  Telco

Melalui BolehCompare, kita boleh membuat perbandingan antara talian telekomunikasi mudah-alih dan juga talian tetap. Dengan cara ini kita boleh memikirkan apakah talian yang paling sesuai untuk kita gunakan mengikut budget dan kelebihan yang disediakan. 



Dengan cara ini, kita boleh banding dan nilaikan sendiri apakah kelebihan yang ada pada setiap plan internet tersebut. Kita boleh tahu berapakah kelajuan untuk internet, berapakah yang perlu di bayar untuk komitmen bulanan dan sebagainya.

Bukan setakat boleh tahu talian manakah yang terbaik mengikut ciri-ciri idaman yang kita mahukan malah kita boleh terus melakukan pendaftaran untuknya melalui BolehCompare ini secara serta merta.

2 - Bank

Untuk bank pula kita boleh melihat info dan juga membuat perbandingan untuk kad kredit, kad debit dan juga pinjaman peribadi. 

Nampak tu? Bila di cari ada 102 info berkaitan kad kredit yang boleh dibuat penilaian oleh kita sendiri samada okay ataupun tidak. Jika nak pergi sendiri ke bank untuk bertanya, boleh ker kita nak nilai sebanyak tu? Tentu tidak kan? Itu baru kad kredit belum lagi berkaitan kad debit.


Selain daripada kad kredit dan kad debit, ada juga info mengenai pinjaman peribadi. Jadi bolehlah kita ambil tahu nama-nama bank yang ada sediakan perkhidmatan personal loan dengan kelebihan mereka masing-masing.


3 - Insurans

Yang ini daku sendiri pun suka sangat-sangat sebabnya nak tak nak memang perlu renew insurans untuk kereta saban tahun. Kita juga boleh check untuk insurans am untuk cover diri sendiri dan juga keluarga. Tak kiralah insuran am ataupun insurans kereta, yang pasti kita boleh renew insurans yang ada melalui aplikasi BolehCompare ni. 



Cara untuk renew insurans kereta melalui BolehCompare ni mudah sangat-sangat okay... hanya dengan tiga step mudah je da boleh siap.. 

2. Klik Butang 'RENEW NOW!' 
3. Isi borang yang disediakan 'Quotation for Car Insurance Renewal'

Pelbagai Ganjaran Ekslusif Yang Menarik


Ganjaran lain yang boleh di rebut.....


BolehCompare Sangat-Sangat Berfaedah !!!

Kesimpulannya, bagi diri aku ini.. aku sangat berpuashati dengan adanya website seperti BolehCompare ini yang sangat bagus dan boleh memberi manfaat kepada orang ramai terutama bagi mereka yang sibuk dan kurang berkeupayaan untuk ke premis secara sendiri. 

Hanya dengan TIGA LANGKAH MUDAH, segalanya akan menjadi beres... i likeeee..... 


So, pada ualls yang mahu mencari brodband, telco, kad kredit, kad debit, pinjaman bank, insurans dan sebagainya bolehlah terus ke www.bolehcompare.com  dan biarkan BolehCompare membantu meringankan tugas anda untuk segala kehendak yang anda mahu. 

DAFTAR BolehCompare Segera Hari Ini !!

Sebelum daku terlupa.... di BolehCompare ini juga kita dapat menjana pendapatan juga. Caranya mudah saja, ualls hanya perlu daftar sebagai salah seorang ahli di BolehCompare, kemudian ualls boleh ceritakan kelebihan website BolehCompare ini pada siapa saja yang ualls mahu samada rakan-rakan, ahli keluarga mahupun frenlist secara online. 

Kemudian, sebaik saja orang yang anda perkenalkan itu membuat pendaftaran maka pihak BolehCompare akan memberikan sedikit bonus dalam bentuk wang ringgit kepada anda mengikut nilai yang telah di tetapkan. 

Sebab tu, ualls jangan tunggu lama-lama. Terus daftar dan dapatkan semua kelebihan yang ada. Alah... bukannya nak kena bayar pun bila daftar tu.. website BolehCompare ni 100% percuma tau! Jadi jangan nak takut-takut sebaliknya segera grab peluang yang ada ni dengan segera. Ualls buat ualls juga yang untung kan?

daftar sini >> https://bolehcompare.com/signup <<

NAK MUDAH? NAK CEPAT? NAK SENANG? CARILAH BolehCompare SEKARANG !!





1 comment for "BolehCompare now makes your life easier!"