Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

BioXcellent Cupplus White - ANTI PENUAAN, PEMBENTUK TUBUH DAN PENEGANG ASET WANITA

BioXcellent Cupplus White - anti penuaan, pembentuk tubuh dan penegang aset wanita Semua wanita cukup suka bila di sebut anti penuaan dan payudara tegang tetapi janganlah hingga tahap extrem nak lawa dan mantap hingga makan sembarangan. Jika ualls benar-benar bersungguh adalah baiknya hanya menggunakan produk yang diyakini sahaja dan salah satu daripadanya adalah BIOXCELLENT CUPPLUS WHITE.

Aku terjumpa produk ini dek kerana kembalikan tahap kesihatan pada tubuh. Almaklumlah, bila dah mengandung dan bersalin sebanyak enam kali dengan memberi susu badan ini sepenuhnya dari anak baru lahir hingga mencapai usia 2 tahun, pastinya sukar nak digambarkan dengan kata-kata. Terdetik juga kat hati ni, kalau suami cari lain... alamakkk... menangis dengan bermacam lagu nantinya. Sapa tak sayang laki oi!! 



Bagi aku, BioXcellent Cupplus White ini memang sangat-sangat memenuhi kehendak yang telah aku tetapkan seperti halal, bersih, selamat dan berkesan. Satu perkara lagi, berpatutan dari segi harga. Terus terang daku puashati dengan produk ini dan yang paling best ianya mudah untuk disediakan dan bagus untuk di bawa ke mana saja. Kerana itu daku sentiasa gunakan produk ni di mana saja baik ketika berada di rumah mahupun travel. 


Tak nak tunggu lama-lama, mek sini daku kongsikan serba sedikit apakah sebenarnya khasiat yang terkandung di dalam BioXcellent Cupplus White ini sehinggakan daku boleh jatuh cinta pandang pertama dan terus mengamalkannya sehingga ke hari ini.



Kelebihan BioXcellent Cupplus White

  • Menambah saiz payudara, menjadikan ia lebih pejal, tegang dan terangkat.
  •  Memadatkan punggung yang mengendur dan jatuh
  •  Mencerah serta menggebukan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara).
  •  Menganjalkan kulit yang melendut dan kedutan halus pada Payudara.
  •  Mengetatkan vagina, mencegah keputihan dan senggugut
  •  Menghangatkan hubungan suami isteri
  •  Menambah tenaga dan kecergasan
  •  Membesarkan kembali payudara yang mengalami pertumbuhan yang terbantut.
  •  Membentuk payudara lebih padat berisi.
  •  Menghalus dan menegangkan kulit payudara.
  •  Menaikkan payudara kendur dan jatuh
  •  Mencantikkan payudara leper
  •  Memontokkan payudara

Bahan Terbaik dengan Pelbagai Khasiat

Cupplus White mengandungi bahan-bahan utama seperti :

  • Acacia gum
  • Pueraria lobata
  • Buah betik
  • Ubi bit merah
  • Ekstrak halba/fenugreek




Acacia Gum - Acacia Gum ini sangat bagus dan baik untuk sistem pencernaan diri kita dan ianya juga merupakan sistem imum yang bertindak untuk menyuburkan bakteria baik pada usus di dalam tubuh badan kita. Ianya juga boleh membantu membuang toksin dalam badan dan juga menyingkirkan lemak-lemak yang berlebihan. Secara tidak langsung ia sangat dapat membantu sistem percernaan untuk berfungsi dengn lebih baik dan teratur. 


Pueraria Lobata - Pueraria Lobata ini merupakan sejenis tumbuhan yang sangat kaya dengan phytoestrogen yang boleh menolong untuk mengawal dan menyeimbangkan hormon di dalam tubuh terutamanya untuk kaum hawa.  Tumubuhan ini juga telah terkenal sejak dahulu lagi sebagai salah satu anti penuaan yang sangat mujarab. Kepentingan lain tumbuhan ini adalah dapat memontok dan mencantikkan semula payudara yang kendur serta dapat membantu juga untuk melambatkan proses menopause dan mengetatkan semula saluran vagina serta memantapkan semula punggung.

Sesuai Untuk Sesiapa Saja

Tidak kiralah ualls surirumah, wanita berkerjaya mahupun wanita yang aktif bersukan sekalipun. Produk ini memang sangat bagus untuk semua. Almaklumlah ianya kan boleh membantu kita mendapatkan aset terpelihara wanita supaya kembali mantap dan cantik seperti belum berkahwin dulu. 

Sememangnya untuk cantik maka kita perlu amalkan gaya hidup sihat namun apalah salahnya jika kita turut membantu tubuh dengan mengamalkan makanan tambahan yang berkhasiat. Namun, pastikan ualls minum banyak air dan pastikan juga dapat nasihat doktor peribadi anda terlebih dahulu.




 Jenama Yang Diyakini

BioXcellent Cupplus White ini boleh di dapati dari mana-mana rangkaian Watsons yang terdekat dengan anda dan apa yang menyebabkan produk ini semakin terkenal dan dipercayai ramai adalah disebabkan sijil-sijil dan anugerah yang telah berjaya dimilikinya.

Inilah antara sijil yang telah berjaya diperolehi. Ualls boleh lihat sendiri dan semua ini turut dinyatakan di botol pembungkusan.


 Cara pengambilan yang betul


Cara untuk menikmati Bioxcellent Cupplus White ini juga sangat senang dan cepat. Ualls sama sekali tidak perlu memasukkan apa-apa bahan tambahan seperti gula dan sebagainya kerana rasanya telah sedia sedap dengan perasa berry. Masam-masam manis gitu dan sekali minum sekejappp je dah terus habis di teguk.




Cara - caranya lengkap untuk menikmatinya :

1. Campurkan 1 scop ( 20 gram ) ke dalam 200 ml air / 250 ml air suam.

2. Kacau dan goncang sehingga larut.

3. Minum serta merta selepas bancuhan larut.

Jangan lupa, minum air putih yang mencukupi setiap hari untuk mendapat kesan yang terbaik.



Testimoni Dari Sebahagian Pengguna



Walau bagaimanapun, diingatkan kepada anda semua, bahawa kesan sesuatu produk ke atas setiap individu mengikut keserasian badan masing-masing. Dan ia mempunyai beberapa tips dan pantang larang seperti berikut :


  • Untuk masalah jerawat sila pantang susu, makanan bergoreng dan kicap soya
  • Elakkan pengambilan kafein kerana dapat mempercepatkan penuaan
  • Stop pengambilan semasa period kerana sistem penyerapan badan masih lemah dan bazir jika teruskan minum
  • Jarakkan waktu pengambilan selama 5 jam jika anda mengambil ubat dari hospital/klinik
  • Sesuai diambil selepas kandungan/baby berusia 4 bulan ke atas untuk ibu mengandung atau ibu menyusu kecuali produk slimming/detox (Boleh dapatkan pendapat doktor sebelum guna)
  • Amalkan minum air masak 2-3 liter untuk kesan terbaik
  • Jika mempunyai masalah kesihatan sila rujuk kepada doktor atau pakar kesihatan sebelum mengambil apa-apa produk 




Testimoni Dari Diri Sendiri

Baru-baru ni daku ke Bukit Gambang Resort City untuk bercuti sambil melakukan aktiviti-aktiviti lasak di sana dan sememangnya produk ini sangat-sangat membantu aku untuk keep fit sepanjang hari.

Sejak amalkan produk ini aku sangat berpuashati dengan penampilan bentuk tubuh diri sendiri walaupun hakikatnya sudah pernah beranak ramai. Kerana itu, daku sangat berpuashati dengan produuk ini.


Harga sebekas hanya RM66 sahaja dan tahan untuk 30 hari ( untuk pengambilan selama sebulan ). Bagi anda yang ingin mendapatkan produk-produk dari BioXcellent, anda bolehlah pergi membeli di Watsons yang berdekatan dengan anda di seluruh Malaysia atau di Lazada. Atau, anda boleh terus bertanyakan soalan dan info lain melalui laman sosial yang tertera di bawah ini:

Website : www.bioxcellent.com/
Facebook : www.facebook.com/bioxcellentherbs/
Instagram : www.instagram.com/bioxcellent/



Peringatan:  * Hasil produk tidak sama. Hasil individu mungkin berbeza-beza. Untuk ibu yang menyusu, pastikan mendapat nasihat daripada doktor terlebih dahulu.

 NAK CANTIK? NAK TEGANG? NAK CERGAS KEKAL AKTIF? 
BioXcellent Cupplus White adalah jawapannya...


3 comments for "BioXcellent Cupplus White - ANTI PENUAAN, PEMBENTUK TUBUH DAN PENEGANG ASET WANITA"

  1. haaabila umur meningkat mmg collegen makin kurang.. time ni la aset2 makin kendur lah..
    kena bertindak cepat sebelum cikabang complaint.. hihihi bagus gak ada minuman mcm ni

    ReplyDelete
  2. Wahh produk baru ye.Rabia baru dengar produk ni.

    ReplyDelete