Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Perkhidmatan Kereta Sewa Terbaik di Shah Alam oleh Sf Car Rental Agency

Perkhidmatan Kereta Sewa Terbaik di Shah Alam  oleh Sf Car Rental Agency | Bila sebut Shah Alam terus daku teringat bandar ICT nya yang sangat cantik berwarna-warni di tambah lagi dengan kawasan taman tema airnya, patutlah bandar Shah Alam ini semakin hangat diperkatakan sebagai salah satu destinasi percutian yang sangat best di Malaysia. Bagi yang ingin mengunjungi ke Shah Alam tetapi masih lagi memikirkan isu pengangkutan, apa kata ualls dapatkan servis Kereta Sewa Shah Alam daripada pihak Sf Car Rental Agency.



Kenapa syarikat SF Car Rental Agency ini antara yang terbaik? 


Untuk pengetahuan ualls, SF Car Rental Agency ini merupakan salah sebuah syarikat yang menyediakan servis teruatama pengguna kereta sewa area Shah Alam dengan harga yang sangat berpatutan sekali dan perkhidmatan mereka ini telahpun bertahan sejak daripada tahun 2010 hinggalah ke hari ini. 


Apa yang lebih menggembirakan lagi, kini mereka juga telah mula melebarkan lagi kawasan untuk membekalkan kereta sewa Shah Alam murah ini ke kawasan-kawasan yang lain disekitarnya. Antara kawasan-kawasan yang kini boleh mendapatkan perkhidmatan kereta sewa murah Shah Alam oleh Sf Car Rental Agency ini adalah :

1. Shah Alam(Seksyen 1 – Seksyen 35)
2. Shah Alam (U1 – U20)
3. Pusat Komersial
4. I-city
5. Cahaya Alam
6. Desa Alam
7. Padang Jawa
8. Ken Rimba
9. Bukit Bandaraya
10. Taman Sri Muda
11. Taman bunga Negara
12. Taman Alam Megah
13. Taman Ttdi Jaya
14. Taman Batu Tiga
15. Tadisma Business Park
16. Hicom Glenmarie
17. Bukit Jelutong
18. Kota Kemuning
19. Alam Impian
20. Dan lain-lain



MODEL KERETA YANG DISEDIAKAN TERMASUK HARGA

Terdapat pelbagai jenis model kereta yang disediakan dan hampir kesemuanya adalah dengan mengikut kehendak permintaan semasa pelanggan. Antara model kereta terbabit adalah :
  • Perodua Kelisa
  • Perodua Viva
  • Perodua Axia
  • Perodua Myvi
  • Perodua Bezza
  • Perodua Alza
  • Saga Flx

Ini pula harga yang akan di caj untuk jangka masa sehari (24 jam) mengikut jenis kereta yang ualls mahukan. Semua kereta-kereta sewa ini didatangkan dengan transmisi automatik sahaja.



Manakala, waktu syarikat beroperasi adalah bermula seawal jam 9.00 pagi hingga 10.00 malam setiap hari. Ualls bolehlah hubungi untuk perbincangan lanjut mengikut masa yang telah ditetapkan.

Selain daripada itu, pihak Sf Car Rental Agency ini juga boleh membantu membuat penghantaran kereta yang ualls inginkan secara terus ke lokasi yang ualls tetapkan. Sebagai contoh jika ualls ingin ke Shah Alam dari mana-mana negeri yang lain dengan menaiki pengangkutan awam, maka pihak Sf Car Rental Agency boleh menghantar kereta sewa yang ualls mahupun secara terus kepada ualls.


Seperkara lagi, pihak Sf Car Rental Agency juga boleh memberi potongan harga sekiranya ualls ingin menambah waktu sewaaan bergantung kepada terma dan syarat yang telah ditetapkan.


Keutamaan mereka dalam menyediakan kereta sewa murah Shah Alam ini bukanlah hanya setakat memberikan kadar sewaan dalam harga yang penuh kasih sayang sebaliknya turut memastikan kereta yang akan di sewakan sentiasa di dalam keadaan yang baik untuk memberikan tahap kelancaran dan juga keselamatan yang lebih baik kepada para pelanggan mereka. 

Tahap kebersihan kereta-kereta sewa mereka juga sentiasa diberi penekanan. Maka tidak mustahillah kenapa pihak Sf Car Rental Agency ini masih lagi tetap teguh bertahan dari dulu.


CARA UNTUK MEMBUAT TEMPAHAN

Ualls juga tidak perlu bimbang kerana proses untuk membuat tempahan Kereta Sewa Shah Alam ini amatlah mudah sekali. Apa yang perlu ualls lakukan hanyalah dengan menghubungi pihak pihak SF Car Rental Agency di talian 017-244 9251 dengan menghantar SMS ataupun Whatsapp

Berikan sekali detail peribadi anda berserta sedikit info seperti yang diminta di bawah ini :
  1. Nama penuh
  2. No Ic
  3. No telefon
  4. Model kereta
  5. Kegunaan kereta untuk sekitar mana
  6. Tarikh dan masa ambil kereta
  7. Tempoh sewa berapa hari
  8. Alamat penuh kediaman/pejabat

Setelah selesai memberikan butiran di atas, ualls perlu menyediakan beberapa dokumen penting seperti di bawah ini :

Untuk pelajar
Salinan kad pengenalan
Salinan lesen
Salinan kad pelajar
Salinan kad pengenalan saksi (kawan atau saudara)

Untuk yang bekerja
Salinan kad pengenalan
Salinan lesen
Salinan bil elektrik atau astro kediaman(terbaru)
Salinan ID kerja/pas kerja/kad perniagaan atau slip gaji (terbaru)
Salinan kad pengenalan saksi (kawan atau saudara)

Setelah selesai membuat tempahan, ualls bolehlah membuat bayaran deposit sebanyak RM100 ke akaun utama milik Sf Car Rental Agency. 


Bukti pembayaran deposit tersebut wajib di hantar semula kepada wakil pihak Sf Car Rental Agency melalui whatsapp untuk direkodkan. Wang deposit sebanyak RM100 ini akan dipulangkan selepas 4 hari daripada tarikh pemulangan kereta untuk tujuan semakan saman pihak berkuasa tempatan, polis dan JPJ (jika ada).

LOKASI PENGAMBILAN DAN SYARAT PENGHANTARAN


Setelah mendapat pengesahan daripada pihak syarikat, anda boleh mengambil atau meminta pihak syarikat untuk menghantar kereta kepada ualls seperti yang telah dipersetujui.

Lokasi pengambilan kereta 

1. Pejabat Sf Car Rental Agency
2. Penghantaran kereta ke depan kediaman/pejabat/kolej pelanggan (tertakluk kepada terma dan syarat)
3. KTM Padang Jawa
4. KTM Shah Alam
5. Stesen Bas Shah Alam

Terma & syarat penghantaran kereta
1. Penghantaran disediakan pada waktu pejabat sahaja kecuali peak hour(4.00pm – 8.00pm)

2. Percuma bagi Shah Alam Seksyen 1 – Shah Alam Seksyen 20 sahaja

3. Bayaran tambahan RM10.00 + RM2.00/km dikenakan sehala bagi kawasan selain Shah Alam Seksyen 1 – Shah Alam Seksyen 20

4. Caj penghantaran kereta ini perlu dibuat pembayaran bersama pembayaran sewa kereta semasa pelanggan menerima kunci kereta.


SEGERA HUBUNGI SF CAR RENTAL AGENCY HARI INI !! 

Untuk sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut tentang perkhidmatan Kereta Sewa Shah Alam oleh Sf Car Rental Agency ini, anda boleh menghubungi mereka melalui maklumat yang tertera seperti di bawah ini: 



Sf Car Rental Agency - Kereta Sewa Shah Alam
Jalan Kristal Tiga 7/76c, 
Seksyen 7, 40000 Shah Alam, Selangor.

No Tel: 017-244 9251



2 comments for "Perkhidmatan Kereta Sewa Terbaik di Shah Alam oleh Sf Car Rental Agency"