Sedar tak sedar ini adalah pelanggan yang ke -9. Alhamdulillah rasa bersyukur sangat pada tuhan sebabnya walau baru sebulan start beri servis edit blog tapi ada saja yang mesej bertanyakan tentang harga dan servis. Paling terharu ada juga pelanggan yang datang setelah di rekomenkan oleh pelanggan-pelanggan lama yang telah terlebih dulu mendapatkan servis dari aku. Terima kasih banyak ya.. terima kasih sangat-sangat!



Pelanggan aku kali ini namanya Wanie, pemilik kepada HollaMy yang sangat aktif menjual pakaian dan aksesori wanita melalui facebook, twitter dan insta. Kami belum pernah kenal tapi aku rasa sangat best semasa berkerjasama dengan Wanie sebabnya beliau seorang yang mudah untuk di bawa berbincang tentang konsep yang dia nak.

Di sebabkan Wanie mahu gunakan blognya untuk menjalankan perniagaan maka aku editkan satu template dari style grid dengan menggunakan warna putih sebagai latarbelakang supaya barangan yang Wanie ingin perkenalkan akan tampak lebih menonjol.                                                                                                                                    Wanie juga mahu kan dua warna seperti di sebelah  tu sebagai pelengkap gaya supaya blognya tu tampak lebih unik dan istimewa.

Selepas beberapa hari bermain dengan kod akhirnya template untuk blog Wanie telah berjaya aku siapkan. Sebaik saja submit Wanie terus berpuashati dengan susun atur template ini. Wanie sendiri dah tak sabar-sabar untuk start bisnesnya melalui blog.

Ini lah dia rupa blog Wanie sekarang.



Harga yang sis tawarkan untuk edit blog memang sangat murah dan berpatutan, jika mahukan servis dari sis boleh hubungi sis melalui inbox fb atau email