Full Edit Blog Untuk Zea Daisha | Fuh! Nama... bukan main susah nak ingat.. lain daripada yang lain. Mula-mula ingatkan nama rekaan semata-mata tetapi rupa-rupanya ada makna.




Actually aku baru je kenal dengan Zea ni melalui fb. Kebetulan dia beritahu minat untuk nak berjinak-jinak dengan blog dan mahukan servis edit blog khas untuk diri dia. Bila aku tanya kenapa tajuk blog tu "TIADA SESALAN?" dan kata Zea kerana ada pelbagai perkara yang tidak tercapai dek akal telah berlaku dalam hidup dia dan semuanya dia akan abadikan di dalam blog beliau supaya dapat beri pengajaran pada orang lain di luar sana.

Hmmm.. nampaknya aku sendiri akan follow blog Zea sebab aku juga teringin nak tahu apakah kisah suka duka yang tidak dapat tercapai dek akal tu. Bukan nak busybody tapi macam yang Zea cakap lah, sebagai pengajaran so apa salahnya kalau aku baca untuk jadikan iktibar.

Tak payah kita buang masa panjang-panjang.. Inilah dia rupa blog Zea setelah di cantikkan. Warna yang di gunakan adalah mengikut pilihan warna Zea sendiri. Aku hanya tolong cantikkan dengan header supaya warna yang di pilih tampak lebih menonjol.



Jom kita singgah dan kenal-kenal dengan Zea DI SINI. Tak salahkan untuk kita support blogger-blogger baru :)