Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Dada Lavieda Ballon - Antara Surprise Delivery Terbaik Dan Murah Di Kelantan

Surprise delivery Kelantan semakin hari semakin mendapat permintaan ramai. Yelah, mudah kot! Tak payah pening kepala untuk fikirkan hadiah dan cara untuk kejutan special buat yang tersayang. Dengan adanya surprise delivery begini semuanya menjadi mudah dan senang.

Daku sendiripun sangat suka sambut hari special insan kesayangan dengan bantuan khidmat dari pengusaha suprise delivery. Bagi area Bachok dan seluruh kawasan negeri Kelantan, antara pihak yang patut dihubungi bagi mendapatkan servis surprise delivery & party supply adalah DADA LAVIEDA BALLON.


Antara Kelebihan Utama Dada Lavieda Ballon

Nak tahu kenapa daku rekomenkan Dada Lavieda Ballon ini? Tidak lain dan tidak bukan kerana ia punya banyak kelebihan yang membuatkan daku rasa sangat berbaloi untuk di cuba. Daku sendiri saat mula terpandangkan kedai Dada Lavieda Ballon melalui akaun Instagramnya, terus rasa jatuh hati. Sebab musabab mengapa daku boleh tertarik dengan Dada Lavieda Ballon ini adalah :

1. Menawarkan Gubahan Hadiah Yang Menarik 


Ini antara sebahagian gubahan hadiah yang telah pernah ditempah oleh pelanggan. Cantik kan? Nampak sweet sangat! Yang pasti kalian boleh beritahu ingin design yang bagaimana dengan jumlah bajet yang diperuntukkan. Seterusnya pihak Dada Lavieda Ballon akan berusaha menyiapkan tempahan untuk hari istimewa yang bakal tiba itu.


2. Servis Yang Cekap Dengan Harga Yang Munasabah

Soal harga dan  servis, tidak perlu berasa bimbang. Ini kerana pihak Dada Lavieda Ballon sememangnya punya kepakaran dan pengalaman yang agak tinggi. Servis yang diberikan InshaAllah adalah yang terbaik demi untuk kepuasan hati semua pelanggan.


Soal harga juga sangat murah dan munasabah. Malah kalian juga boleh beritahu berapakah budget yang ada supaya dapat berbincang soal design untuk menepati jumlah budget yang kalian ada.



3. Boleh Mengikut Warna dan Tema Yang Dihajati

Pihak Dada Lavieda Ballon turut berkemampuan untuk mengikut warna dan tema yang diinginkan. Jika mahu dihadiahkan untuk birthday maka gubahan akan dibuat sesuai dengan tema hari lahir. Untuk warna belon dan warna bunga utama, kalian boleh tentukan sendiri mengikut keinginan hati. Nanti pandailah pihak Dada Lavieda Ballon bentukkan menjadi sebuah gift yang menarik.



Soal hadiah juga terpulang pada diri sendiri. Korang juga boleh siapkan sendiri hadiah tambahan yang ingin digubah sebagai contoh teddy bear, pakaian mahupun duit! Eh duit.... Haa jangan terkejut tau. Duit pun boleh di buat suprise. Kalau daku dapat ni memang lompat sampai ke awan. Hehe. 



Gubahan duit begini rasanya sesuai juga untuk majlis pernikahan. Sesekali buat kelainan dengan gaya yang lebih gah apa salahnya kan? Bayangkan di dalam majlis dapat di beri wang hantaran dalam bentuk yang menarik begini. Bila ambil gambar mesti akan nampak lebih berseri-seri. 

Turut Menyediakan Khidmat Deko Untuk Sebarang Jenis Majlis

Bercerita tentang majlis, pihak Dada Lavieda Ballon ini tidak hanya menawarkan servis delivery suprise semata-mata sebaliknya mereka turut mempunyai kepakaran untuk menatarias majlis. Dalam erti kata lain, Dada Lavieda Ballon boleh bantu deko majlis apa saja untuk tampil lebih cantik dan meriah. Sebagai contoh, deko untuk majlis penerimaan keputusan cemerlang begini.



Pihak Dada Lavieda Ballon juga boleh membuat deko untuk majlis outdoor di mana-mana lokasi pilihan yang menarik. Beritahu saja nak deko dalam elemen romantik atau bagaimana, semuanya pihak Dada Lavieda Ballon boleh sediakan dengan harga tawaran yang sangat murah dan menarik. 


Deko juga boleh dibuat mengikut tema majlis dengan warna yang sesuai. Terpulang pada kalian sama ada mahukan deko untuk majlis sambutan hari lahir, hari ibu, hari bapa, hari ulangtahun perkahwinan dan sebagainya. Semuanya boleh dipersiapkan mengikut tarikh dan masa yang diinginkan. Yang penting sila tempah awal untuk melancarkan lagi aktiviti kejutan ini untuk insan kesayangan kalian itu nanti.


Ohya, jika mahukan deko untuk majlis pertunangan, majlis cukur jambul dan sebagainya juga boleh. Tidak kisahlah samada di dalam dewan mahupun kediaman sendiri. InshaAllah pihak Dada Lavieda Ballon akan cuba berikan servis mereka yang terbaik untuk semua.

Dada Lavieda Ballon Memiliki Premis Nyata Untuk Dikunjungi

Pada mulanya daku sendiri fikir yang pihak Dada Lavieda Ballon ini hanya menjalankan perniagaan secara online dengan base di rumah sendiri tapi ternyata tanggapan aku itu adalah salah. Selain dari kedai online, pihak Dada Lavieda Ballon ini turut mempunyai premis nyata untuk dikunjungi. Alamat kedai surprise delivery & party supply milik Dada Lavieda Ballon ini terletak di Bachok, Kelantan.


Dengan adanya kedai nyata begini, ternyata lebih mudah untuk mana-mana pelanggan berdekatan yang berminat dengan servis yang ditawarkan oleh Dada Lavieda Ballon ini. Di dalam premis tersebut kalian boleh lihat sendiri jenis alatan party supply yang ada. 

Jika kebetulan perlukan gift deko segera dek kerana terlupa tarikh birthday insan tersayang tu, kalian boleh terus walk in dan minta bantuan daripada pihak Dada Lavieda Ballon dengan kadar segera. Payah-payah grab je mana-mana design yang available.


Servis Dibuka Untuk Tempahan Seluruh Kelantan

Yang pasti, servis dari pihak Dada Lavieda Ballon ini di buka untuk tempahan untuk seluruh kawasan di bumi Kelantan.

Tak kisahlah kalian stay di Kota Bharu ke, Tanah Merah ke, Machang ke, Pasir Puteh ke, yang pasti beritahu saja di manakah lokasi kalian tu dan pihak Dada Lavieda Ballon akan cuba memberikan servis mereka untuk kalian semua. Ini memudahkan juga bagi kalian yang ingin hadiahkan gift untuk si dia yang berada di mana-mana lokasi di Kelantan.



Sebahagian Daripada Pelanggan Kesayangan Dada Lavieda Ballon

Ini adalah sebahagian daripada pelanggan yang telah menerima servis terbaik dari pihak Dada Lavieda Ballon. Kalian boleh lihat sendiri betapa manisnya senyuman mereka tanda amat gembira dan berpuashati.





Mahu Kejutkan Insan Tersayang di Kelantan? Sedang Mencari Suprise Delivery Service Yang Terbaik? Lekas Hubungi Pihak Dada Lavieda Ballon Sekarang!

Apa yang sedang ditunggu lagi tu. Tarikh bahagia bakal tiba jadi apa lagi yang sedang difikirkan. Dengan Dada Lavieda Ballon ini kalian pasti tidak perlu berasa bimbang dan risau lagi. Beritahu saja apa yang kalian idamkan dan biarkan pihak Dada Lavieda Ballon uruskan semuanya untuk memudahkan urusan kalian itu nanti.


Untuk sebarang pertanyaan lanjut dan tempahan, boleh hubungi :

DADA LAVIEDA BALLON
Call / Whatsapp 0139150610 
Instagram : Dada Lavieda Ballon

Alamat : Lot 2778-A, Kg Pintu Gerbang Tawang 
16020 Bachok Kelantan 


4 comments for "Dada Lavieda Ballon - Antara Surprise Delivery Terbaik Dan Murah Di Kelantan"

  1. bestnya kalau ada orang buat surprise cemni =D

    ReplyDelete
  2. Gubahan hadiah dan design nya sangat fantastic

    ReplyDelete
  3. bagus ada servis macam ni.. mudahkan kerja

    ReplyDelete
  4. Suka servis macam nie.. senang untuk bagi yangvtersayang kejutan .

    ReplyDelete