Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Cari Kerja Partime Melalui SUSHIVID

Assalamualaikum.... ualls pernah dengar tak tentang SushiVid? Aku yakin mesti pernah kan sebabnya sejak dua menjak ni ramai betul orang yang share tentang SushiVid ni.

Aku pada mulanya ingatkan SushiVid ni nama salah sebuah restoran Jepun. Ye lah dah ejaan depannya SUSHI. Tapi rupa-rupanya aku salah daaa. Kikiki. Im so sorry SushiVid. 

Bila aku pergi ke lamanwebnya dan baca betul-betul apa yang di kongsikan, barulah aku faham yang SushiVid ni sebenarnya adalah salah sebuah website yang memberi peluang pekerjaan pada para influencers dalam bidang marketing online. Bila dah sebut marketing online, maka jawapannya bukan hanya untuk blogger sajalah ya. Lain-lain media sosial (selain blog) seperti Instagram, Facebook dan Youtube turut di terima untuk menjadi sebahagian dari ahli besar team SushiVid.


APAKAH PERANAN SUSHIVID?



SushiVid berperanan sebagai orang tengah di antara para peniaga (jenama / brand / company) dengan para influencers. Pihak SushiVid akan mengumpulkan peluang-peluang pekerjaan yang di tawarkan oleh pihak company (brand) dan seterusnya mempamerkan setiap peluang pekerjaan itu di dada website mereka.

Seterusnya, pihak influencers (kita) boleh membuat keputusan samada mahu menghantar pemohonan untuk memohon berkerjasama dengan company (brand) terbabit ataupun tidak. Sekiranya kita memohon dan permohonan terbabit berjaya, maka kita bolehlah mula menulis review (jika blogger), berkaitan produk company tersebut mengikut syarat yang di tetapkan.

KEMPEN YANG SEDANG DI TAWARKAN UNTUK PARA INFLUENCERS & CUBA TENGOK PADA JUMLAH TAWARAN BAYARAN TU.. LUMAYAN KAN?

KELEBIHAN SUSHIVIDS

1- Tiada Yuran Keahlian 
Tiada bayaran yang di kenakan untuk menjadi sebahagian dari ahli SushiVid.

2- Bayaran Upah Yang Lumayan
Boleh di katakan, syarikat-syarikat (brand) yang berkerjasama dengan SushiVid ni semuanya yang memang sudah agak terkenal. Maka tidak hairanlah apabila pihak company (brand) ini boleh menawarkan bayaran dari 50USD - 500USD per artikel pada para influencers demi untuk mempromosikan produk terbaru mereka. Walau bayaran di bayar dalam USD namun kita tak perlu bersusah hati kerana pihak SushiVid akan membantu kita dengan menjelaskan bayaran tersebut dalam bentuk RM.

3- Daftar Terus Dapat Duit

Betul! Sekarang SushiVid tengah ghairah cari para influencers. Maka SushiVid dengan berbesar hatinya akan memberikan RM10 sebaik saja selesai berdaftar. TAPI! Tawaran ini hanya akan di berikan kepada mereka-mereka yang berdaftar dengan link jemputan sahaja.

dah mula jana income. YES!

DI MANA NAK DAPATKAN LINK JEMPUTAN?
Caranya mudah saja. Ualls boleh terus di link aku ni >>> KLIK DI SINI <<< atau tinggalkan email di ruangan komen post ni dan aku sendiri boleh bantu hantarkan link jemputan tersebut secara terus ke email ualls. Bila dah berdaftar melalui link jemputan tu, secara automatik RM10 akan terus di kreditkan ke akaun SushiVids ualls tu mcm yang telah  pernah aku dapat sebelum ni... Best kan?


AKU DAH MULA MOHON KERJA
Rezki agaknya. Bila lepas daftar tadi, aku check kat bahagian kempen dan terbacalah tentang job yang di tawarkan kat bawah ni. Apalagi terus appy ler. Sekarang pihak SushiVid sedang submit permohonan aku tu. Jika ada rezeki alhamdulillah.

Kita buat kerja di bayar duit.. habis tu, SushiVids buat kerja, dapat apa? SushiVid pun dapat juga habuannya. Jika job tersebut kita minta bayaran 50USD, maka pihak SushiVid akan submit pada company terbabit sebanyak 90USD. Jika permohonan tu lulus, kita dapat 50USD dan SushiVid dapat 40USD. Sama-sama buat kerja, sama-sama dapat upahnya! Aku tak kisah SushiVid nak submit kat company tu berapa asalkan ada peluang untuk aku buat income.

So, apa pendapat ualls? Okay ke tidak SushiVid ni? Kalau rasa okay apa tunggu lagi, boleh terus daftar KAT SINI @ tinggalkan email di ruangan komen untuk aku hantar link ke email ualls untuk proses pendaftaran. Cepat-cepat, banyak job dok tunggu ni :D

12 comments for "Cari Kerja Partime Melalui SUSHIVID"

  1. rosilawatiahmad7@gmail.com

    ReplyDelete
  2. wah!seronoknya...
    tapi nieyl masih lagi tgh baca² review org tentang sushivid ni...
    bila dah btl² pasti..insyaÁllah...akan join juga..

    ReplyDelete
  3. memang OK sangat. thanks sis share!dari menaip saja-saja boleh jugak buat duit kan

    ReplyDelete
  4. fiezasani2127@gmail.com

    Tq awa 😊

    ReplyDelete
  5. Terima kasih berkongsi Sis Hawa. Sambil menyambil boleh jana pendapatan.

    ReplyDelete
  6. wah bestnya..nak jugak!

    sisgee1985@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Menarik nie. Sama-sama berkerja , sama-sama dapat rezeki.

    nak jugak join : email saya - nadiaizzaty.nia@gmail.com

    Tq share . 😍

    ReplyDelete
  8. Macam menarik je ni kak Awa. Nak try jugakkkk.

    -irazulkeffele@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Dah daftar. Macam mana nak pastikan iolls dapat job dari SushiVid?

    Means masa apply tu macam mana nak propose penulisan tuh ..

    Thanks uolls ..

    ReplyDelete