7 Alasan Kenapa Harus Guna FEMILAC MILKBOOSTER - SISHAWA DOT COM
test banner

Breaking

Post Top Ad

27 Sep 2017

7 Alasan Kenapa Harus Guna FEMILAC MILKBOOSTER

Assalamualaikum ualls...
Ualls pernah dengar tentang FEMILAC tak? Ala yang tengah hot dengan hashtag  #FEMILAC MILKBOOSTER #tibetibebengkak tu lah !!

FEMILAC MILKBOOSTER #tibetibebengkak

Baru-baru ni aku sempat lah juga skodeng produk-produk yang berkaitan dengan milkbooster ni sebabnya aku ni kan ibu yang menyusu badan sepenuhnya. Sejak dari anak sulung lagi aku memang hanya beri susu badan sepenuhnya pada ke lima-lima anakku sehingga diaorang berusia hampir 2 tahun.

Sekarang ni aku tengah berbadan dua pulak dan akan melahirkan dalam masa yang terdekat so aku pun ambil lah keputusan untuk jengah produk-produk terbaru untuk memperbanyakkan jumlah susu sebagai persediaan dari awal. Masa ni lah aku terjumpa dengan FEMILAC MILKBOOSTER!

Pada mulanya aku hanya baca sepintas lalu jer.. well.. banyak kot produk begini kat luar sana. Ualls rasa boleh ke aku nak terus percaya macam tu jer? Jangan-jangan harap iklan je lebih kan? Jadi sebelum membuat apa-apa keputusan aku pun cuba lah selidik dulu semua info yang berkaitan dengan produk ni.

Antara info yang aku dapat selepas selesai membuat penyiasatan sendiri ke atas FEMILAC MILKBOOSTER adalah:

1- TERKENAL

Dah heboh satu Malaysia tentang produk ni. Ada terselit juga di majalah-majalah utama antaranya majalah terkenal keibubapaan iatu Pa&Ma.

2- ISTIMEWA (lain daripada yang lain)

3- BERKHASIAT
Di perbuat daripada bahan utama yang di percayai boleh membantu menambah kuantiti dan khasiat susu badan iaitu Fenugreek, Alfalfa, Spirulina, Habbatus Sawda, Madu, Kismis, Soya, Kurma dan susu kambing.

4- HARGA
harga RM70 untuk 60 tablet.. sehari hanya perlu amalkan dua tablet sahaja... ini bermakna RM70 untuk sebulan?? ehhh murah jer!

5- PRAKTIKAL & LENGKAP
Bila susu dah jadi makin banyak, nak tak nak kenalah pump masuk dalam botol. Habis tak kan sengaja nak bagi susu banyak pastu buang macam tu saja kot. Hello... ini susu ibu tau, bukannya susu lembu. Mana ada jual susu ibu kat pasaraya... (kalau jual gerenti laku keras! haha)

Oleh itu, pihak FEMILAC turut mengeluarkan breastpump mereka sendiri. Silicon breastpump ni turut berperanan sebagai milk collector (pengumpul susu). Walau ianya manual tapi cukup mudah nak guna dan sizenya yang comel amat mudah untuk di bawa ke mana-mana. Masukkan ke dalam handbag dah orang tak perasan! Nanti pandai-pandailah cari tempat yang sesuai untuk pump ye ualls..

Breastpump FEMILAC....

  • Jenis double pumping yang sangat selesa
  • Sangat mudah untuk di gunakan
  • Tak bising! 
  • Packaging yang comel supaya mudah di bawa ke mana saja
  • Sangat lembut dan tidak menyakitkan
  • Sesuai untuk semua wanita menyusu termasuk yang berkerjaya

Yang paling penting sekali adalah.... HARGANYA TERAMATLAH MURAH!! hanya RM35 sahaja ualls.. 

6- DI PERCAYAI OLEH PARA IBU
Klik >> SINI << untuk testimoni yang lain

7- DI PERAKUI OLEH PARA BAPA
Kalau dah sampai tahap encik-encik suami sendiri sanggup turun padang semata-mata untuk ambil tahu dan belikan untuk para isteri masing-masing... aku rasa ini bukan lagi perkara main-main.

Setahu aku yang dah kahwin berbelas tahun ni, orang lelaki ni bukannya mudah nak masuk campur dalam hal-hal begini, melainkan kalau di paksa oleh si isteri! Tapi bila di amati pada gambar-gambar di bawah ni, masing-masing senyum happy dan cukup sporting untuk di ambil gambar sebagai bukti... Suami di ambil gambar dengan senyuman sedang beli produk untuk susu badan isteri masing-masing? Hmmm hebat betul penangan si FEMILAC ni..




KESIMPULAN : 
SANGKAAN MELESET... Betul-betul meleset.. haa tu la memandai sangat buat kesimpulan awal, sapa suruh? Hahaha.. Geramnya tengok stok susu badan yang banyak macam ni. Gerenti baby makin montok dan sihat nanti....

Wow!! banyaknya stok!! 

Memang sah dan gerenti aku akan beli untuk di gunakan nanti.. FEMILAC MILKBOOSTER kau tunggu, aku datang!!! =D

Untuk pembelian jom kita hubungi :
FB Pages #1 : Femilac HQ 
FB Pages #2 : Feedmilk
Whatsapp admin : 014-6479582 ( UMI )
Info Lanjut : http://www.feedmilk.com/

12 comments:

  1. Menarik la awa.. Cam nk try jerk milkbooster tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau takpe.. awa dh naik geram dh ni.. =D

      Delete
  2. Replies
    1. memang nak try pun.. nanti boleh bagi review balik

      Delete
  3. Cuba jgn xcuba... tp kena make sure makan minum pun konsisten utk memudahkan proses penyusuan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. betu tu liez., memang kena banyak minum air kosong ni. Kalau tidak cmana susu nak terbentuk sampai melimpah tu kan

      Delete
  4. senang kunyah jer... xyah nk bancuh2...

    ReplyDelete
  5. Terbaik lah femilac ni..
    Boleh try jugak nnt

    ReplyDelete
  6. Ala....bestnyer,kak lina dulu susukan anak sampai 2 tahun....rindunya nak susukan baby...apakan daya dah tak boleh pregnant lagi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak boleh pragnent lagi? napa tu kak?

      Delete