Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

BUAT DUIT DENGAN MARKETPLACE TOK SYED

Assalamualaikum ualls....
Sebagaimana yang ualls tahu aku adalah surirumah sepenuh masa dan menulis blog merupakan kerja sampingan yang ku lakukan untuk meringankan beban suami. Dek kerana ingin menambahkan pendapatan aku sentiasa berusaha mencari peluang demi peluang untuk buat duit online dari rumah tanpa perlu mengabaikan anak-anak. Peluang menambah pendapatan yang terbaru dan semakin viral sekarang ini adalah Marketplace Tok Syed.

Marketplace Tok Syed ini menawarkan EMPAT JENIS PELUANG PEKERJAAN SECARA ATAS TALIAN iaitu:
  •  Melalui program affiliate
  •  Berjual beli produk yang tersenarai di dalam Marketplace
  •  Mohon job yang masih di buka (available) di dalam Marketplace
  •  Menjadi pengedar produk keluaran syarikat Tok Syed
Ke empat-empat jenis peluang pekerjaan ini menawarkan pulangan yang sangat lumayan dan boleh di mohon oleh sesiapa saja yang berminat terutama surirumah, penganggur, pelajar IPT dan lain-lain lagi.

CARA KERJA 1 : AFFLIATE
Apabila menyebut perkataan affliate pastinya ramai yang sudah sedia maklum bahawa caranya adalah dengan memperkenalkan lebih ramai rakan supaya turut serta. Selalunya memang begitulah cara untuk mana-mana website menjadi semakin gah dan terkenal.

Bagi marketplace Tok Syed ini bayaran yang akan di bayar oleh mana-mana pihak yang menyertai program affliate Tok Syed ini adalah sebanyak RM10. Ualls hanya perlu berdaftar dan bolehlah menggunakan link ualls yang akan di berikan di dalam website marketplace Tok Syed nanti untuk menjana pendapatan untuk cara ke dua ini.


CARA KERJA 2 : JUAL BELI PRODUK
Ualls suka berniaga??? Haaa jika suka berniaga cara ke dua ini pastinya amat sesuai dengan kehendak hati ualls tu. Ualls tak perlu lagi bersusah payah membuat website sendiri sebaliknya ualls boleh gunapakai marketplace Tok Syed ini sebagai medan jual beli produk ualls tu. Dalam erti kata lain, marketplace Tok Syed ini boleh menjadi medan niaga untuk produk ualls sendiri.


CARA KERJA 3 : LAKUKAN MISI DARI MARKETPLACE
Di bawah ini aku tunjukkan contoh 'job' yang ada di dalam marketplace Tok Syed. Job ini ualls boleh mohon mengikut kesukaan masing-masing. Bayaran untuk setiap job adalah sebanyak RM2 sehingga RM150 / job. Ualls boleh buat secara suka-suka tika sedang punya masa terluang kerana kerja yang ditawarkan bukanlah susah mana.



Antara kerja yang tersenarai di dalam marketplace Tok Syed ini adalah share link ke facebook, instagram, buat video live di facebook, tulis entry di blog dan lain-lain lagi.  Pendekata kerja ini memang sangat-sangat sesuai untuk mereka yang suka beronline. Setidaknya daripada online 'membawang' boleh juga buat kerja dengan Tok Syed untuk mula menjana income. Sikit-sikit lama-lama jadi bukit.

Antara senarai job yang boleh di pohon.....

CARA KERJA 4 : MENJADI PENGEDAR PRODUK TOK SYED
Sekiranya ualls pernah baca blog aku ini sebelum ni, ualls pasti akan perasan yang aku pernah review tentang produk keluaran Tok Syed ini. Produk Tok Syed memang sangat bagus dan jika ualls berminat untuk menjadi salah seorang pengedar, ualls boleh hubungi pihak HQ Marketplace Tok Syed menerusi WhatsApp >> http://wasap.my/60168262990/Salam+Saya+Berminat+Jadi+Pengedar+TSD
Pihak team Tok Syed akan bantu ualls untuk langkah-langkah seterusnya.

Bukti Pendapatan Setelah Menyertai Marketplace Tok Syed
Di dalam marketplace Tok Syed, 1 Pitee bersamaan dengan RM1 dan terdapat pelbagai pekerjaan yang di tawarkan. Jika ualls rajin maka akan bertambahlah pendapatan tu. Tidak ada had limit yang di tetapkan, semakin rajin ualls bekerja semakin banyaklah pulangan yang akan ualls dapat.

Bagaimana Cara Untuk Memohonnya?
1- Ualls perlulah berdaftar terlebih dahulu sebagai salah seorang ahli DI SINI

2- Ualls perlu kemaskini detail peribadi termasuk no akaun bank dan lain-lain mengikut arahan yang telah di sediakan.

3- Ualls boleh mula memohon mana-mana pekerjaan yang ualls suka.

4- Jalankan misi sebagaimana yang diarahkan mengikut masa yang telah di tetapkan.

Ualls tidak perlu melakukan ke empat-empat pekerjaan di atas dalam satu masa sebaliknya ualls boleh pilih kerja bagaimana yang ualls suka untuk dilakukan. Pihak Tok Syed sama sekali tidak memaksa cuma atas diri ualls sendiri untuk lakukan kerja dengan baik mengikut arahan dan masa yang telah di tetapkan.

Peluang adalah terhad jadi sekiranya ualls benar-benar berminat untuk mencari lubuk untuk menjana pendapatan sampingan yang lumayan hanya dari rumah seperti ini, segera daftarkan diri sebagai ahli DI SINI.

Jom kawan-kawan.... kita jana income sama-sama dengan Marketplace Tok Syed. Yang pasti semuanya dalam RM dan 100% website dari anak tempatan bumi Malaysia. =D



Post a Comment for "BUAT DUIT DENGAN MARKETPLACE TOK SYED"