MAMA DONT WORRY - Minyak Pelebat Rambut Bayi Dan Orang Dewasa




Pada mulanya aku sama sekali kurang berminat dengan produk sebegini di pasaran namun semuanya berubah apabila daku terbaca testimoni daripada salah pengguna yang mengatakan bahawa bayinya sudah berjaya mendapat rambut yang lebih lebat dengan cepat setelah mengalami masalah rambut 'makan bantal'.

Inilah dia testimoni tersebut....

Maka terdetik di hati aku ni, jika boleh membantu mengatasi masalah makan bantal jadi sudah semestinya dapat membantu masalah rambut gugur untuk ibu lepas bersalin seperti aku juga. Aku yang sememangnya sangat risau dengan keadaan rambut yang semakin menipis ini terus berhubung dengan wakil utama pihak Mama Dont Worry bagi mendapatkan info yang lebih tepat dan jelas.

Antara kelebihan utama produk ini adalah.....
  • Melebatkan Rambut Bayi Seawal 7 Hari
  • Menghitamkan Rambut 
  • Melembutkan Rambut 
  • Bau Wangi Semulajadi (Rose Lembut )
  • Menghindari Rambut Dari Beruban
  • Kurangkan Rambut Gugur Untuk Ibu Lepas Bersalin
  • Sesuai Untuk Bayi Yang Baru Cukur Rambut


Daku juga turut di beritahu yang produk ini diperbuat daripada biji buah keras dan biji betik yang 100% adalah minyak orang kampung yang di proses secara tradisinoal tanpa menggunakan sebarang bahan yang berbahaya. Maka kita boleh menggunakannya pada bayi juga seawal usia mereka 30 hari.


 Setelah mendapat maklumat yang lengkap dan meyakinkan, maka aku nekad membuat keputusan untuk mencubanya. Syukurlah, proses pengeposan juga sangat pantas dan telah berjaya tiba ke tanganku dengan selamatnya.

Sebaik saja sampai aku terus menggunakannya ke atas diriku sendiri. Cara untuk menggunakannya trnyata sangat-sangat mudah. Apa yang perlu di lakukan hanyalah menyemburkan inyak ke kulit kepala sebanyak 1 - 2 titik kemudian diratakan sepenuhnya menggunakan sikat yang telah disediakan. Setelah itu bolehlah mengurut kulit kepala secara perlahan-lahan selama beberapa minit supaya semua bahan tadi dapat di serap oleh kulit kepala denagn lebih cepat.

Masa yang terbaik untuk menggunakannya adalah pada waktu malam sebelum tidur , sehari sekali.
Sambil menggunakannya ke atas kulit kepala sendiri, aku turut memakaikan produk ini pada baby Kasih bagi mengatasi keadaan penumbuhan rambutnya yang tidak sekata. Minyak ni takde oily hingga melekit-lekit dan baunya juga tersangatlah wangi macam bau air mawar. Suka sangat!

- Sebelum mula pakai Mama Dont Worry -

- Selepas 3 hari menggunakan Mama Dont Worry -

 TERKINI!! Selepas 5 hari menggunakan Mama Dont Worry 
Hingga ke hari ini daku dan Kasih masih lagi terus menggunakan produk Mama Dont Worry ni supaya rambut kami kembali lebat, hitam dan berkilat.


TESTIMONI PENGGUNA LAIN





Sebagaimana berjayanya Kasih Sufi anakku begitu juga dengan diriku sendiri. Alhamdulillah, keadaan rambut sekarang sudah semakin okay. Jumlah rambut yang gugur juga tidaklah banyak seperti sebelum ini. Happy... sangat sangat happy.

Kesimpulannya, masalah rambut gugur dengan banyak selepas bersalin adalah normal dan ianya akan kembali normal dalam masa 6 ke 12 bulan lepas bersalin dan ia sama sekali tidak ada kaitan dengan bayi menyembur dan jangan risau kerana masih ada cara yang boleh kita lakukan untuk mengatasi masalah ini.

Yang pasti!!! Sebelum rambut makin banyak gugur, cepat-cepat lakukan apa yang patut supaya dapat menyelamatkan rambut ualls daripada gugur dengan teruk. Jangan nanti rambut dah menipis hingga nampak kulit kepala barulah nak mula cari produk yang sepatutnya. Sambil guna pada diri sendiri, boleh juga gunakan pada si manja untuk makin cantik bersama-sama. =D


Sekarang ni sedang di jual dengan harga promosi tau... so jangan tunggu lama-lama.


Ada masalah rambut gugur yang teruk?
Rambut bayi ada masalah makan bantal?
Jangan risau kerana Mama Dont Worry ada cara untuk mengatasinya.

FB : PELEBAT RAMBUT BAYI MAMA DONT WORRY
Whatsapp : 0104020037
IG : https://www.instagram.com/mamadontworry_kb/
#stokismdwkb

** Agent & Dropship dialu-alukan **




1 comment :

  1. waa. menjadi sangat ni kat kasih. alhamdulillah.

    ReplyDelete

My Instagram

Designed By OddThemes | Distributed By Blogger Templates | Re-Edit By Sis Hawa