Jika sebelum ini nama aku muncul di artikel Blog Seorang Syed menjadi sumber inspirasi, kelmarin nama blog aku muncul dalam artikel Amerzing dan May Jiee.


Bila lihat blog aku di review, terus terang cakap aku amat-amat terharu. Tak tau macamana nak komen sebenarnya sebab aku mula berblog pada Januari yang lalu tanpa kenal sesiapa pun. Betul! Seorang blogger pun aku tak kenal pada masa tu.

Aku hanya menulis dan terus menulis dengan harapan moga ada orang membaca walau hanya sebaris ayat. Tapi mana mungkin akan ada orang datang membaca jika aku sendiri tak keluar dari kepompong kan? Sejak itu aku nekad blogwalking dengan hati yang ikhlas singgah dan baca satu demi satu blog dengan harapan moga persahabatan yang aku hulur akan di sambut oleh blogger yang lain. Syukur alhamdulillah, hari ini aku amat gembira bila ada rakan-rakan blogger yang sudi menulis sepatah dua kata khas untuk di tujukan pada diri aku yang serba kekurangan ni. 



Aku tak harap apa-apa pujian pun sebenarnya, tapi kalau ada orang puji of course aku happy giler dan dalam hati cakap lain kali tulislah lagi hehe. Yang penting isi kandungan blog aku ini dapat di terima dan boleh memberi sedikit panduan, pengajaran dan hiburan bacaan buat orang lain di luar sana. Aku tahu aku masih belum layak untuk di puji melangit setinggi awan kerana hakikat sebenarnya aku ini bukannya siapa-siapa melainkan hanya seorang surirumah biasa saja.

Siapakah Amerzing?
Amerzing aka Amer Ridzuan. Semua orang memanggilnya Amer. Lahir pada tahun 1998 dan berasal dari utara, sama macam aku lol. Amer ni walau baru berusia belasan tahun tapi bagi aku dia punya pemikiran yang agak matured. Dia pandai bawa diri untuk menyelit di antara kami yang sudah agak dewasa ni. Boleh di katakan Amer ni dah macam our youngest brother di dalam dunia blog. Bagi aku Amer juga punya semangat juang yang tinggi untuk berjaya sebab itu dia dengan yakin dan berani menulis blog dalam bahasa Inggeris berbanding bahasa melayu. Aku banyak kali juga singgah di blog Amer ni dan aku suka gaya penulisan dia yang simple dan sempoi. Bagi yang belum kenal Amer, boleh lah singah sekejap minum kopi di blog Amerzing ni ya. Aku yakin kalian akan di layan dengan baik. :D


Siapakah May Jiee?
Aku panggil May Jiee dengan nama Mai sebab nama sebenarnya ialah Noor Maizan. Mai ni bagi aku seorang yang amat peramah dan rajin. Bermula dari singgah kerana blogwalking saja tapi semakin hari semakin banyak komen yang tercetus antara aku dan dia. Aku lihat Mai seorang yang suka berterus terang dan straight forward. Jika suka dia akan cakap suka dan jika tak suka dia akan cakap yang dia tak suka. Walau kadangkala pendapat aku dan Mai tak serupa tapi aku happy sebab kami berdua boleh respect each other sebagai rakan blogger. Mai juga seorang yang cukup aktif dalam dunia blogging. Mana saja blog yang aku singgah pasti terselit nama Mai sekali di ruangan komen. Nampak sangat yang Mai ni memang rajin berjalan dari satu blog ke satu blog. Aku telah jadikan Mai sebagai salah seorang bloglist dan Mai juga telah masukkan kedua-dua blog aku ke list blognya. Bukan kami berpakat untuk masukkan blog masing-masing ke bloglist tapi ini adalah lahir dari keputusan kami sendiri.


Terima kasih sekali lagi ya Amerzing dan May Jiee sebab sudi memandang dan menulis sesuatu tentang diri sis ni. Terima kasih juga pada rakan-rakan blogger yang lain kerana sudi singgah, baca dan komen di artikel yang telah sis terbitkan selama ni. Hanya Allah SWT saja yang dapat membalas jasa baik kalian semua dan sis harap kalian tak akan serik untuk berkunjung ke blog sis lagi di masa-masa yang akan datang.









Terima kasih kerana membaca. Jangan lupa untuk follow blog ini dan jemput datang lagi di lain masa.