Pergh... tetiba rasa macam artis pulak. Syok rupanya bila ada peminat ni ya. Sengih sampai telinga macam kerang busuk sampaikan Mr.Qamar jeling pun aku tak sedar. Wakaka.

Mesti dia tengah berfikir, "apa kena lah dengan bini aku ni, sengih sorang-sorang macam orang tak betul. Dok berangan jumpa pakwe lama kot?" Ops.... sorry ya! Pakwe lama jangan di sebut-sebut. Pantang tok nenek! Sejarah lama-lama aku sendiri dah tanam dalam kubur yang paling dalam. Jangan kata rupa, nama diaorg pun aku tak lalu nak ingat. (Nampak sangat ayat marah kan?)

Takdelah, actually aku juga bersyukur kerana mereka hadir memberi pengajaran. At least aku tahu Mr.Qamar adalah yang the best! Tiada dua, tiada sejuta. Dialah teman baik merangkap teman lelaki dan suami yang paling aku hargai dalam hidup ni.

Haa tengok,.. kan aku dah mula melalut. Tajuk entry Surirumah Macam Aku Boleh Ada Peminat? tapi tak pasal-pasal aku dah menjerumuskan isi entry ni ke cerita teman lelaki dan suami pula. Aku ni memang ada masalah penyakit sebenarnya. Penyakit ni susah betul nak di ubat dan tidak ada ubat sesuai yang boleh di beli di mana-mana. Penyakit tersebut ialah...

"Suka sangat menekan keyboard." 

Kalau bagi pen kirim salam aku nak pegang dan tulis, malas yang amat-amat tapi kalau suruh aku menaip of course I can. Cakap je nak berapa mukasurat, InshaaAllah akan siap di taip dengan masa yang singkat.

Ya ampun, cerita pasal menaip pulak dah. Habis bila masa nak masuk tajuk utama entry ni? Masalah betul lah 'minah' sorang ni! Siapa 'minah' tu? Akulah! Tengok tak pasal nama Si Minah terlekat sekali. Dah dah, jangan nak melalut panjang sangat, kan sampai besok pagi tak habis-habis.
Straight to the point!!

Rupanya aku ada peminat u alls.... wah I like. Yahoo yabeda beda beduuu... Kalau dekat mau je aku peluk-peluk, cium-cium, laga-laga pipi dengan peminat aku tu. Eh, jangan fikir kotor ek, aku boleh peluk dan cium dia sebab kami sama-sama perempuan hokay... Jangan nak fikir yang naughty naughty ek :D

Nama peminat aku ni ialah Mrs. Pip. Actually aku tak anggap pun dia sbagai peminat tapi lebih kepada seorang sahabat! Aku mula kenal dengan Mrs Pip ni setelah kami berbalas komen di wall blog Nourayudieb. 

Selepas berbalas komen kami saling follow blog masing-masing. Masa tu aku baru je publish entry sebanyak 5 bab tentang Kisah Benar Hidupku dan Mrs Pip merupakan salah seorang pembaca setia entry tersebut. Setiap pagi selama 5 hari berturut-turut aku terbitkan entry untuk kisah terbabit dan Alhamdulillah Mrs Pip sanggup datang dan baca kesemuanya walau memakan masa selama 5 hari berturut-turut. Selain Mrs Pip ada lagi rakan-rakan blogger lain (kaum adam pun ikut juga) yang sudi datang dan follow baca entry terbabit selama 5 hari tu dan aku amat hargai sangat-sangat.


** Belum baca Kisah Benar Hidupku? Klik SINI 


Hari ini aku dapat komen dari Mrs Pip. Beliau mahu aku terus menulis entry ala-ala novel seperti 'Kisah Benar Hidupku' dan katanya dia amat suka dengan hasil penulisan aku tu. Mau aku tak sengih sampai telinga kalau dah sampai begitu sekali pujiannya. Rasa macam hari ini juga nak start menulis novel dan hantar ke Alaf21 atau Kaki Novel. Wakaka...

Honestly, aku amat terharu atas maklumbalas. Macam nak nangis pun ada. Apa yang Mrs Pip sampaikan membuat aku makin bersemangat untuk menulis aku juga amat bersyukur yang amat sangat ke hadrat Ilahi kerana di kurniakan rakan-rakan yang cukup baik dan peramah melalui dunia blog ni.

Walau tak pernah bertemu muka dengan ke semua blogger yang ada tapi entah mengapa macam sudah ada satu hubungan yang kuat sesama kami. Dengan sendirinya kami saling rasa gembira kerana dapat kenal antara satu sama lain dan walau hanya sembang di alamaya saja tapi ikatan yang ada seolah-olah sudah lama terjalin.

Ada di kalangan para blogger yang aku anggap seperti umi, abang, kakak dan adik. Malah ada juga yang ku anggap seperti seorang sifu dan sahabat baik.Tanpa mereka-mereka ini pasti blog aku ni tak ke mana dan jika tanpa kata-kata komen yang penuh semangat dari mungkin sudah tentu aku sudah lama putus asa dari terus menulis.

Kerana insan-insan seperti merekalah blog aku ini terus wujud hingga boleh cecah pageviews sehingga 1000+ sehari.

Tak sangka PV boleh cecah ribuan dalam masa sehari


Bagi yang belum kenal dengan Mrs Pip, boleh lah kunjungi rumah (blog) beliau DI SINI.








Terima kasih kerana membaca. Jangan lupa untuk follow blog ini dan jemput datang lagi di lain masa.