Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

BABY RUB PUER'S KIDSDOM PENGHILANG BENJOL ANAK

Assalamualaikum ualls...
Seorang ibu pastinya perlu peka dengan kesihatan anak-anak. Tapi, dah namanya pun kanak-kanak. Bukannya mudah nak sekat mereka daripada bermain. Bila dah main mulalah jatuh sana jatuh sini. Terhantuk sana terhantuk sini. Akhirnya timbul lah benjol dan lebam-lebam. Nak surutkan benjol ni bukannya satu perkara yang mudah! Aku dulu terpaksa tuam dengan telur rebus sampai tangan naik lenguh.

Walaubagaimanapun, aku berasa amat happy kerana baru-baru ni aku telah di perkenalkan dengan satu produk yang boleh membantu menghilangkan benjol dengan lebih mudah dan cepat. Tak perlu lagi nak rebus telur dan tuam-tuam sampai lenguh. Sekarang, hanya perlu sapu-sapu jer dah boleh baik!!

Nama produk ini adalah BABY RUB daripada Puer's Kidsdom. Kalau tak percaya ualls boleh lihat testimoni daripada baby comel kat bawah ni. Betul-betul berkesan! Sebab tu aku jadi teruja sangat nak dapatkan Baby Rub ni. Yelah anak-anak aku kat rumah ni kan ramai pastu semuanya lelaki. Main lasak-lasak. Jatuh sana jatuh sini. Jadi lepas ni aku tak payah lah rungsing lagi. Sapu-sapu je dah boleh baik dengan cepat.

Bila tengok pada packaging saja pun aku dah boleh jatuh cinta. Comelll sangat, pastu ada pula tulisan "Every Mom's Wish"... macam tau-tau je kan? Mama mama memang nak anak mudah surut daripada benjol dengan mudah. :D


Produk ini boleh di gunakan untuk  satu family termasuk bayi yang baru lahir. Selain daripada bantu surutkan benjol, ada lagi fungsi sampingannya yang lain iaitu:
  • melonggarkan kahak
  • mengurangkan panas badan ketika demam
  • mengurangkan selesama/hidung tersumbat
  • melegakan batuk
  • mengurangkan sakit kebas dan sengal pada orang dewasa 

Cara penggunaan adalah dengan cara sapu pada tempat yang di kehendaki. Untuk kegunaan berterusan boleh sapukan pada dada, tapak kaki dan sepanjang tulang belakang. Baby rub ni sangat-sangat wangi, mudah di serap oleh kulit dan sama sekali tidak panas.  Rasanya macam berangin manja-manja gitu. Syok!

Makin membuatkan aku suka guna produk ni adalah kerana ia dapat bantu berikan suhu badan yang sesuai pada anak-anak sepanjang menghadapi cuaca di Pantai Timur yang agak mendung sekarang ni. Dengan adanya Baby Rub ni ianya dapat membantu memberi tahap keselesaan tubuh yang sepatutnya pada anak-anak seterusnya mengelakkan mereka daripada terkena demam dan selesema. Aku turut menyapunya pada Kasih kerana produk ini bukan hanya sesuai untuk kanak-kanak dan orang dewasa malah sangat sesuai untuk bayi yang baru lahir.


Harga untuk Baby Rub ni juga sangat-sangat murah dan berbaloi... sebekas baby rub ni hanyalah berharga RM35 saja untuk size 30gm. Aku syorkan elok ualls dapatkan sorang satu untuk simpan dalam tas tangan. Jika anak kena gigit serangga atau jatuh hingga benjol ketika bermain kat rumah atau taman permainan, ualls terus je sapu on the spot. Hilang masalah, hilang resah dan susahati.

Bagi mendapatkan produk yang awesome ni, ualls boleh hubungi seller yang boleh di percayai... namanya ialah Puan Syazwani Mohd Noh. Aku sendiri dapatkan produk ni daripadanya by pos. Order je dan dalam masa hanya beberapa hari produk dah tiba di tangan dengan selamatnya.

Whatsapp : 011-1079 7268

3 comments for "BABY RUB PUER'S KIDSDOM PENGHILANG BENJOL ANAK"

  1. bagus juga produk ni... yang untuk hilangkan benjolan tu mmg wajib ada kalau ada anak kecik kat rumah ....

    ReplyDelete
  2. Memang bagus produk nie.. Bleh saya rekemen kat adik-adik..

    ReplyDelete
  3. bagus produk ni... geram tengok kaki kasih harap ada peluang rasa pengalaman ada baby gak nanti

    ReplyDelete