Ada anak-anak yang kecil pastinya akan membuatkan kita membeli lampin pakai buang. Ada pelbagai kriteria yang akan membuatkan kita sebagai ibu dan ayah untuk membeli lampin pakai buang terbabit berbanding dengan jenama yang lain. Antaranya tidak bocor, anak-anak tampak selesa, design yang menarik, tidak menyebabkan ruam lampin, harga yang berpatutan termasuk promosi dan satu lagi sebab yang lain adalah contest (pertandingan). 

Maka di sini aku nak kongsikan dengan ualls satu lagi pertandingan yang sedang di jalankan oleh PET PET MALAYSIA bermula pada 01 APRIL 2018 sehingga 31 JULAI 2018.


SEMUA ORANG ADALAH PEMENANG TERMASUK DIRI SENDIRI ?

Dinyatakan, dengan setiap pembelian lampin pakai buang jenama PetPet ini sekarang, secara automatiknya kita akan bergelar seorang pemenang kerana pihak PetPet Malaysia sudahpun menyiapkan tiga jenis barangan untuk di menangi iaitu :
  • Baby Top-To-Toe Wash - RM6.90
  • Baby Lotion - RM6.90
  • Baby Nappy Cream - RM6.90
Banyaknya jumlah barangan hadiah ini di sediakan telah membuatkan nilai keseruluhan hadiah untuk kali ini adalah sebanyak RM2,000,000. Ini bermakna betapa ramainya pembeli PetPet ini boleh menebus hadiah masing-masing bergantung pada nasib masing-masing.

Senarai hadiah untuk di menenangi..


Bagaimanakah Cara Untuk Menebus Hadiah Ini?

Caranya mudah saja, setelah membeli mana-mana pek PetPet yang mempunyai sticker (pelekat) Scan&Win Contest ini, ualls koyakkan plastik pek terbabit dan keluarkan sekeping kad yang terdapat di dalamnya.

beli je terus koyak cari kad untuk tebus hadiah.

Kemudian ualls boleh terus ke >> http://petpet.com.my/scannwin/, masukkan no siri dari kad tadi dan terus klik untuk tahu apakah hadiah yang telah berjaya ualls menangi.


Daku telah berjaya memenangi Baby Top-To-Toe Wash seberat 40ml. Alhamdulillah... okay la tu kan? At least dapat juga gunakan pada anak-anak. Dah jimat sikit tu... hehe...

Setelah tahu apakah hadiah yang telah berjaya di menangi tu, terus isikan detail seperti nama penuh, alamat dan nombor telefon.... jangan lupa juga untuk baca syarat yang telah di nyatakan dan klik pada ruangan bersetuju. Kemudian, klik Submit. 
Dah pun siap!! Sekarang hanya perlu guna lampin pakai buang ini seperti biasa dan boleh beli lagi untuk dapatkan kad tebus hadiah yang seterusnya.. 

Artikel ini bukannya artikel berbayar tapi hanyalah sekadar perkongsian... Alhamdulillah, Sepanjang kempen ni dah berjaya dapat 4 botol produk tapi kecik-kecik je la.. ok la dari takde.

walaubagaimanapun, hadiah adalah terhad dan mengikut tarikh kempen yang telah ditetapkan - APRIL 2018 sehingga 31 JULAI 2018. Sebarang pertanyaan lanjut boleh hubungi pihak Pet Pet Malaysia sendiri.