Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

TUDUNG KINI - SHAWL CANTIK IDAMAN WANITA TRENDY

SHAWL DAN TUDUNG... satu part yang sememangnya wajib bagi aku namun untuk pilih shawl yang the best memang agak rumit. Untuk diri aku ini selalu sangat terjadi terjumpa shawl di mana-mana kedai mahupun butik tetapi tidak dapat merangkumi segala kehendak yang ku mahu. Jika kebetulan terjumpa corak yang di tahap jatuh cinta, materialnya pula agak tidak selesa dan ketika terjumpa shawl yang materialnya okay dan bagus tetapi corak dan warnanya pula tidak melekat di hati. Hmmmm masalah betul!

Kadangkala bila bercerita soal shawl  dan tudung ini daku boleh naik stress tetapi mujurlah daku bukan seorang yang terlalu cerewet tentang sesi pemakaian. Bagi aku keselesaan adalah yang lebih patut untuk di utamakan berbanding dengan perkara lain.

Antara banyak-banyak shawl dan tudung yang telah pernah ku beli dan cuba, TUDUNG KINI adalah antara jenama yang bagi aku agak okay dan berbaloi untuk 'dicintai' berdasarkan pelbagai kelebihan yang ada padanya.


TUDUNGKINI.COM ini adalah jenama penjual shawl yang bagi aku sudah tidak asing lagi di Malaysia cuma mungkin masih ada yang tidak tahu dek kerana kurang meminati pemakaian tudung dalam bentuk selendang.

Jika masih belum kenal, meh sini daku nak cuba bantu tolong perkenalkan supaya ualls tahu sebab musabab kenapa perlu cuba-cuba mendekatkan diri dengan Tudung Kini ini.


5 Keistimewaan Utama Tudung Kini

1. Pembungkusan Yang Menarik dan Exclusive

Pembungkusannya memang tip top dan bagi daku kalau nak beri sebagai hadiah adalah sangat-sangat sesuai. Nak beri sebagai hantaran pun okay sebabnya kotak pembungkusan tu memang sangat-sangat lawa dan exclusive. 



Ualls boleh tengok sendiri kotaknya yang lawa berserta dengan ikatan reben yang super cute! Warna kotak di dalam gabungan dua colour pastel yang menarik memang sangat nampak cantik dan sesuai untuk di beli sebagai hadiah samada untuk diri sendiri mahupun orang lain.


2. Jahitan Shawl Yang Kemas


3. Corak Dan Warna Yang Menarik


4. Selesa Serta Tidak Panas


5. Mudah Untuk Digayakan



Tempah Sekarang Mengikut Citarasa 

Bagi memudahkan kita membuat pemilihan untuk pembelian, pihak Tudung Kini dah kategorikan shawl mengikut empat (4) kategori utama iaitu :
  • for gorgeous looking - untuk tampak menawan dan meyakinkan
  • for leisure outing - untuk beriadah bersama rakan dan yang tersayang
  • for splendid dining - untuk majlis makan malam dan sebagainya
  • foe blissful gathering - untuk perjumpaan beramai-ramai dan di hari istimewa

Tiada Minimum Order, Kos Pos Percuma Seluruh Malaysia!

Ini juga salah satu kelebihan yang ditawarkan oleh pihak Tudung Kini kerana kos penghantaran ke mana-mana destinasi di dalam Malaysia untuk setiap pembelian adalah secara percuma tanpa sebarang minimum order. Dalam erti kata lain, walau hanya beli sehelai saja tetap di tanggung kos pos tersebut sepenuhnya oleh pihak Tudung Kini.


Nak Beli Tudung? Cubalah TUDUNG KINI !


Semuanya boleh di beli secara atas talian melalui :

Jika ada sebarang pertanyaan lanjut, boleh hubungi pihak Tudung Kini di :






9 comments for "TUDUNG KINI - SHAWL CANTIK IDAMAN WANITA TRENDY"

  1. lama takbeli tudung, boleh g usha la japg

    ReplyDelete
  2. singgah sini :D

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. semua skarng kotak lawa2.. sayang nak buang tapi makan space nak simpan hahah..
    mak dok bising tapi oh nooo xleh buang..

    ReplyDelete
  4. cantiknya….boleh la akak nak buat hadiah birthday sedara mara ni :)

    ReplyDelete
  5. cantik dan nampak berkualiti sgt

    ReplyDelete
  6. Cantik sangat2. corak dia lain dr lain kan

    ReplyDelete