Assalamualaikum, hi semua para ibu ayah seMalaysia!! Dari jauh ku doakan moga kalian semua happy di samping cahayamata tercinta. Hari ni daku nak perkenalkan satu lagi produk yang bagi aku alhamdulillah sangat best dan berkesan.

Daku sendiri tak sure sama ada korang pernah dengar ataupun tidak tentang produk ni, sebabnya daku sendiri baru pertama kali menggunakannya bermula bulan lepas. Produk yang daku maksudkan ini adalah sejenis 'meracle oil' dengan nama THE MAJLIS yang dikatakan telah berjaya membantu ramai pesakit kulit. Ada yang dah alami masalah kulit bertahun-tahun dapat dipulihkan dengan sapuan Minyak The Majlis ini.



Mengapa Diberi Gelaran Sebagai 'Meracle Oil'?

Honestly, saat pertama kali memegang produk ini daku sendiri turut bertanyakan soalan yang sama. Mengapa perlu disebut sebagai 'meracle oil'? Hebat sangat ke produk ni hingga boleh dianggap sebagai miracle (ajaib)? Jangan-jangan cakap je lebih dengan niat untuk melariskan produk, bila dah beli takde beza pun dengan produk berasaskan minyak lain yang ada di pasaran.


Alhamdulillah, Allah SWT telah memberi peluang untuk daku bertemu sendiri dengan pengasasnya. Orangnya masih muda dan mudah tersenyum. Apabila daku terus bertanyakan soalan mengenai perkara ini. Jawapan yang ku terima daripada Cik Fatihah selaku pengasas, ternyata sangat mudah. Kata beliau, "kalau nak tahu kena cuba dulu". 


Macam orang yang ingin bercinta. Sebelum boleh buat keputusan kenalah kenal dulu hati budinya. Cuma bezanya kala bercinta janganlah dengan sengaja dok pegang-pegang. Jangan juga dengan sengaja nak try itu nak try ini. Itu sengaja cari nahas minta di bunuh namanya!! =D

Minyak The Majlis Bersifat Selamat Dengan 100% Bahan Semulajadi

Sebagaimana lazimnya, sebelum mencuba apa-apa produk, selaku pengguna kita wajib untuk ambil tahu tentang isi kandungannya dulu. Daripada maklumat yang disampaikan oleh Cik Fatihah sendiri selaku foundernya, Minyak The Majlis ini sememangnya suci,selamat dan halal tanpa sebarang bahan berbahaya. Minyak The Majlis ini bersifat semulajadi dan sangat selamat untuk digunakan.

The Majlis ialah Minyak Terapi Ekslusif diperbuat dari ekstrak bahan berkualiti tinggi menyerap jauh ke dasar kulit dan menyembuh secara efektif. Bebas bahan kimia dan steroid tanpa kesan sampingan. Sesuai untuk semua jenis kulit. 

Antara bahan yang digunakan untuk menghasilkan Minyak The Majlis ini adalah :
  • Agathis Dammara
  • Moringa Oleifeira
  • Black Muraya Paniculata
  • Goniothalamus Giganteus
  • Ibex Oil
  • Menthol
  • Collagen
  • Vitamin E 
  • Vitamin C

Minyak The Majlis Mampu Merawat Pelbagai Jenis Penyakit dan Masalah 

Specialnya Minyak The Majlis ini adalah kerana dapat merawat pelbagai jenis penyakit yang ada kaitan dengan kulit. Sebut saja apa masalah kulit sama ada eczema, psoriasis, kayap, kudis, bisul, panau, ruam, kurap dan lain-lain, InshaAllah semuanya dapat diubati hanya dengan cara sapuan menggunakan Minyak The Majlis ini. 
.


Tidak hanya itu, jika ada masalah berkaitan personaliti diri sebagai contoh malu untuk bersosial, suka duduk sorang-sorang, kemurungan, mudah berasa rendah diri dan lain-lain masalah berkaitan dengan perwatakan diri, Minyak The Majlis ini boleh membantu. Jika disenaraikan secara satu persatu, terdapat begitu banyak masalah yang boleh diselesaikan berkat bantuan Minyak The Majlis ini.


Minyak The Majlis - HeroTerbaik No.1 Untuk Selamatkan Para Pesakit Psoriasis 

Pernah dengar masalah psoriasis? Psoriasis merupakan penyakit kulit kronik di mana kulit penghidap menebal lebih cepat dari kulit yang normal. Psoriasis merupakan sejenis penyakit kulit kronik yang tidak berjangkit. Ia menghasilkan plak kulit yang tebal dan bersisik. Dianggarkan tiga peratus daripada penduduk dunia menghidap psoriasis. 



Di Malaysia saja, seramai 14,486 orang dilaporkan menghidap penyakit ini dan semakin hari angka tersebut semakin meningkat. Penyakit psoriasis ini boleh terkena pada mana-mana bahagian kulit pada badan sama ada dalam skala yang kecil mahupun menyeluruh. Antara bahagian yang sering dilaporkan terkena penyakit kulit ini adalah pada kaki, tangan dan juga kepala.


Namun!! Percaya ataupun tidak, penyakit kulit kronik yang agak serius seperti psoriasis ini telah dapat disembuhkan dengan cepat menggunakan Minyak The Majlis. Bukan lima tahun, bukan setahun, bahkan bukan juga sebulan sebaliknya hanya dalam masa seawal beberapa hari saja telah mula mendapat kesan ke arah penyembuhan. Hebat betul 'minyak ajaib' dari The Majlis ni rupanya!

Di sini daku turut kongsikan beberapa maklumbalas daripada pengguna yang mempunyai masalah psoriasis ini. 




Mudah Digunakan Terutama Ketika Travel

Kebetulan masa daku baru diperkenalkan dengan Minyak The Majlis, saat itu adalah sehari sebelum daku pergi bercuti ke Terengganu. Jadi, alang-alang ingin travel maka daku buat keputusan untuk turut membawa produk keluaran The Majlis ini bersama. Bentuk botolnya yang comel dan praktikal ternyata sangat sesuai untuk di bawa ketika bercuti. Nak guna pun tak susah. Hanya perlu tanggalkan penutup dan picit saja sebelum di sapu ke bahagian yang diinginkan.


Di dalam gambar ini kelihatan dua jenis tetapi sebenarnya ia adalah sama. Yang berpenutup warna dalam rona emas merupakan botol packaging mula sejak awal dikeluarkan. Manakala botol dengan penutup berwarna putih merupakan packaging terbaru yang sudah mula berada di pasaran. 

Dari Sekadar Mencuba Terus Jatuh Cinta 

Ketika bercuti tersebut, seperti biasa anak-anak bukannya boleh berperangai elok sepanjang masa. Ada ketikanya akan meragam dan ada ketikanya asyik merengek. Kasih sendiri pada waktu bercuti itu ada waktunya merengek sehingga tidak dapat tidur dengan lena.

Sewaktu Kasih merengek, daku seperti biasa akan cuba memujuknya dengan pelbagai cara. Di agah, di dukung, di ajak berjalan dan sebagainya namun untuk dapat pujuknya kembali tenang dengan cepat bukannya satu pekara yang agak mudah. Mujurlah kala itu daku terlintas tentang Minyak The Majlis yang sememangnya sedang ada di dalam tas tangan.



Bau Yang Sangat Segar Dengan Rasa Yang Sejuk 

Sebaik saja di sapu, aroma mint yang menyegarkan terus dapat di hidu dengan bau yang agak wangi. Makin best kerana minyak ini sama sekali tidak panas sebaliknya sejuk bagaikan ais. Apabila sejuk maka Kasih sama sekali tidak merengek apabila dipakaikan dengan Minyak The Majlis ini. Apa yang membuatkan daku terkejut, sebaik saja di sapu dengan Minyak The Majlis ini, Kasih mula kembali tenang dan tersenyum suka. Agaknya tadi perutnya memulas kot.


Sejujurnya daku sendiri bagaikan tak percaya, dari sekadar ingin mencuba saja daku terus terjatuh cinta. Manakan tidak, dengan sendirinya daku dapat tahu keberkesanan produk ini melalui pengalaman sendiri selama melalui Kasih. 

Bila tiba di homestay, Kasih dengan senang terus lena tidur sehingga ke pagi tanpa sebarang rengekan. Bila terjaga pun sekadar mahu susu kemudian terus tidur dengan lena semula. Senang betul malam tersebut dan sebagai ibu pastinya daku sangat suka kerana dapat ikut lena tidur dengan nyenyak sehingga subuh.


Anak Sendiri Minta Dipakaikan Minyak The Majlis 

Keesokan harinya setelah selesai mandi pagi. Kasih sendiri mencapai botol minyak keluaran The Majlis ini minta dipakaikan padanya. Daku dan suami hanya mampu tersenyum dengan penuh lebar. Dalam fikiran terus terfikir yang Minyak The Majlis ini benar-benar sangat umphhh sehingga mampu membuatkan pengguna sekecil Kasih boleh memperakuinya. 


Masalah Lenguh Sendi Akibat Denggi Turut Ikut Sembuh 

Ujian dari Allah SWT, pulang dari bercuti anak mula demam. Akhirnya tanpa di sangka anak no 4 di sahkan terkena jangkitan demam denggi. Allahu... masa tu terkejutlah juga. Satu demi satu simptom yang keluar. Selepas beberapa hari asyik berulang ambil darah akhirnya doktor terpaksa menahan anak no4 ku di ward. 

Semasa di ward dia sering mengadu berasa lenguh pada bahagian sendi. Nak berjalan pun rasa lemah lutut tak larat sangat-sangat. Mujurla saat tu teringat akan Minyak The Majlis. Tak tunggu lama terus bawa ke hospital dan sapu pada bahagian sendi di tubuh anak.


Alhamdulillah setelah di sapu katanya sakit sendi tu dah rasa kurang sikit. Makin daku puashati selepas di sapu anak berasa sedikit lega untuk bernafas sehingga akhirnya tertidur dengan lena di atas katil. Syukur Allah SWT sudi memberikan sedikit kelegaan pada anak. 


Tak Perlu Telan, Sapu Sapu Jer Terus Boleh Baik !!

Sebab tak perlu dimakanlah daku rasa sangat happy dengan Minyak The Majlis ini. Apa tidaknya, selaku seorang ibu daku sangat arif tentang anak-anak yang amat liat untuk makan ubat. Tak kisahlah ubat air mahupun ubat dalam bentuk pil, semuanya susah untuk diberi makan pada anak. Boleh meroyan tau time beri anak makan ubat ni.
Dengan Minyak The Majlis, tak perlu susah payah makan ikut jam. Sapu-sapu je dah terus settle. Bila rasa perlu boleh guna tak kisah pagi petang siang malam. Minyak The Majlis yang cepat bertindak boleh menyebabkan pengambilan ubat tahan sakit dapat dikurangkan. 

Sebahagian Daripada Testimoni Pengguna Yang Lain






Elakkan Penggunaan Bahan Kimia Pada Bayi Dengan Bantuan Meracle Oil Dari The Majlis

Paling daku rasa teruja disebabkan bahan utamanya yang sama sekali tidak mengandung bahan sampingan lain yang tidak sepatutnya. Diperbuat daripada bahan alami 100% semulajadi dapat mengelakkan kita daripada memberi produk lain yang tidak tentu bahan kandungannya pada si kecil.


Tidak kisah apakah masalah yang bayi hadapi samada ruam susu, ruam lampin dan sebagainya. Semua boleh diusahakan sehingga sembuh dengan bantuan Minyak The Majlis ini. 

Ada Masalah Kulit? Dah Cuba Pelbagai Jenis Ubat Tapi Belum Juga Sembuh? Jom Dapatkan Minyak The Majlis Sekarang Juga!!

Masalah kesihatan sama sekali tidak boleh dipandang remeh. Jika ada masalah di rumah boleh segera diusahakan dengan bantuan Minyak The Majlisl terlebih dahulu. Daku sendiri rasa bertuah kerana mempunyai Minyak The Majlis ini di dalam simpanan. Jika di tanya adakah daku akan terus menggunakannya? Jawapan aku YA InshaAllah. 

Yang pasti, daku dah pun dapat jawapan mengapa produk ini di gelar sebagai 'minyak ajaib'. Hmmm memang ajaib pun! Hampir semua penyakit kulit boleh diubatinya termasuk juga stroke dan lain-lain. Jika korang juga rasa produk ini sangat berbaloi, boleh terus hubungi wakil pihak The Majlis melalui detail di bawah ini untuk buat pembelian dengan harga yang sangat terbaik! Untuk The Majlis, tahniah kerana berjaya mencipta produk sehebat ini....


THE MAJLIS MERACLE OIL | MINYAK HEBAT PELBAGAI GUNA
Telefon & Whatsapp : +60145090777
Facebook : The Majlis HQ 





" Terima kasih banyak2 pada yang sudi tinggalkan jejak. InshaAllah saya akan pergi balas kunjungan anda semua nanti"