Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Cuci Mata Dengan Handphone Terbaru REALME Di Merdeka Roadshow AeonMall Kota Bharu

Cuci Mata Dengan Handphone Terbaru REALME Di Merdeka Roadshow AeonMall Kota Bharu | Beberapa hari yang lalu, daku sempatlah pergi ke AeonMall Kota Bharu. Hajat hati saja nak jalan-jalan dengan anak dan suami untuk cuci mata dan shopping sikit sempena raya dan merdeka yang dah hampir tiba ni!

Sampai kat pasaraya Aeonmall KB masa tu masih awal lagi (lebih kurang sekitar jam 11 pagi gitu) jadi fikir fikir eloklah skodeng dulu apa ada kat aras paling bawah. Lagipun daku bukan minat sangat nak ulang alik naik turun ni. Jadi dari aras bawah naik ke aras atas dan last sekali turun guna lif terus ke tempat parking. Selalunya memang gitulah. Jadi semalam pun sama. Suami dan anak-anak yang memang dah faham tak cakap banyak.

Tengah dok sibuk belek lihat promosi di kedai-kedai, mata aku ni dah ternampak satu kawasan dengan warna kuning yang nampak sangat happening. Dok terfikir kat dalam kepala, event ke apa ni? Tak nak cakap banyak terus ajak suami gi tengok. Dalam hati dok doa juga supaya ada event untuk promosi hebat. Biasalah, dekat dengan merdeka ni memang selalu ada promosi macam-macam kan? Sampai saja ke kawasan tu, oh event REALME rupanya!



Team REALME Kini Sedang Berada Di Kota Bharu, Kelantan

Daku pasti kalian mesti perasan dan kenal dengan jenama realme ni kan? Iaadalah jenama untuk handphone dan berdasarkan jenis handphone yang telah daku tengok pada hari tersebut, rata-rata memang agak baik dengan spec yang bagus berserta harga yang agak murah tahap tak masuk akal.



Daku sempat jugalah bersembang dengan team realme dan mengikut apa yang disampaikan oleh Brand Manager, realme Malaysia yang bernama Miss Tiffany Teh, 'Dare To Leap' adalah tagline terbaru Realme. Ini bersesuaian dengan handphone keluaran mereka yang agak stylo, moden, lasak dan bergaya sesuai dengan gaya hidup orang zaman sekarang yang sangat suka bergambar. Ia juga kena dengan ciri anak muda zaman sekarang yang sukakan cabaran.



NEWS : REALME LAUNCHED ITS MERDEKA ROADSHOW IN KOTA BHARU, KELANTAN

realme Malaysia, a global technology brand today kicked off its realme Merdeka roadshow in Kelantan and introduced its new tagline ‘Dare to Leap’ as a brand that dares to take a leap forward. realme Malaysia is introducing its latest tagline to Kelantanese with a range of exciting activities and prizes from 7th until 12th August 2019 at Aeon Mall Kota Bharu, Kelantan.




“realme believes that everyone who dare to leap will create a change to the world. The younger generation who has adopted the attitude of “Dare to Leap” usually are the ones who break those boring rules which eventually lead to innovation and progress. Here at realme Malaysia, we will leap forward and bring our innovative technology to our young fans in Kota Bharu as we celebrate Merdeka month with realme Merdeka roadshow,” said Tiffany Teh, Brand Manager, realme Malaysia.


The tagline represents realme’s passion and spirit to provide fans with leap-forward experience in terms of performance, design and quality. The performance of our products will overwhelm users through powerful performance and superior configuration. Our products are designed for fashion and design lovers through our engagement with global design masters setting international design standards. 


“realme Malaysia is giving back to the community through realme Merdeka roadshow as we want to show our appreciation to the fans who have supported us throughout our journey in Malaysia. Hence, we will be offering our fans a huge variety of prizes and exciting activities to spend their time at the realme Merdeka roadshow. There will be a variety of activities available for fans to participate and win amazing prizes like smartphones and many more,” Tiffany added. 


Malaysian fans can warm up their muscles with Leap with Accuracy! where they get three chances to toss a ring and win some prizes. It might sound easy to you but accuracy is key at this stage. Fans who ‘like’ realme Malaysia’s Facebook page and follow its Instagram will get two additional ring tosses for this challenge. 




Participants who prefer something more challenging can participate in our intermediate level challenge called Leap with Speed! where they will compete in a car racing game. Participants who emerged as winners will receive limited edition realme pouches or bottles. 


Kids who love their soft toys will be given an opportunity to win a Pikachu toy by playing realme’s claw machine. Lastly, fans who purchased any realme smartphone at the roadshow will stand a chance to win a free unit of realme 3 Pro worth RM999. 




Handphone Realme Kini Dijual Dengan Harga Terhebat

Alang-alang dah sampai, daku pun terus ajak suami tumpang sekaki. Eh silap tumpang dua kaki. Antara perkara pertama yang berjaya menarik perhatian kami adalah handphone keluaran realme itu sendiri. Terdapat model yang diketengahkan dan yang paling bests sekali adalah realme 3 Pro yang hanya di jual dengan harga istimewa sebanyak RM999 sahaja!

Handphone realme 3 Pro ni pada aku memang tersangat best! Sebabnya untuk bahagian camera sudah ada beberapa pilihan mode untuk ambil gambar dengan mudah. Kita boleh pilih sama ada ingin gambar untuk suasana siang, suasana malam, potret dan sebagainya. Bila zoom pula memang tak pecah okay. Ruangan storagenya juga agak besar  dan begitu juga dengan bateri. Jadi tak perlu asyik nak usung powerbank ke sana dan ke mari.



Pelbagai Aktiviti Permainan Disediakan Sebagai Tanda Penghargaan Pada Para Pelanggan 

Sebagaimana yang telah diberitahu di dalam 'new' tadi, para pelanggan boleh mencuba tiga jenis permainan yang best dan daku sendiri pun sudah semestinya tak nak terlepas peluang. Paling best, boleh menang hadiah tau! Haa... syok sangat. Sesekali libatkan diri dalam road show begini best juga rasanya!!





So, pada semua yang ada keinginan untuk dapatkan handphone dengan pelbagai fungsi yang ohsem, apakata dapatkan realme 3 Pro. Harga RM999 tu serius memang murah! Daku sendiri dah jatuh hati tau!!

Untuk tahu lebih banyak info mengenai event dan promosi, boleh terus follow team realme melalui Facebook page dan juga Instagram at @realmemalaysia.


Post a Comment for "Cuci Mata Dengan Handphone Terbaru REALME Di Merdeka Roadshow AeonMall Kota Bharu"