Biodata Nur Sajat, Tak Gentar Ke Tanah Suci Dengan Status Jantina Yang Masih 'Misteri' | Nur Sajat. Orangnya cantik, memang sangat cantik. Tapi jantinanya masih lagi dalam 'status misteri'. Ada pihak yang cuba dedahkan berkali-kali yang Nur Sajat ini lelaki tetapi sampai kini Sajat masih menafikan dengan sekeras-kerasnya yang dia adalah perempuan.

Siapa Nur Sajat? Rasanya semua orang kenal siapa Nur Sajat. Beliau adalah salah seorang usahawan produk kecantikan yang agak berjaya di Malaysia. Tetapi dari dulu sampai kini nama Nur Sajat sentiasa mengundang kontrovesi di kalangan nitizen.




Apabila mencari info mengenai Biodata Nur Sajat , melalui carian Goodle, Nur Sajat (born September 6, 1985) is a Malaysian Cosmetic Business Owner from Kuala Lumpur (Malaysia). In fact, she is the owner of the women clothing. Nama Nur Sajat memang terkenal dengan rupa yang cantik dan bentuk tubuh yang solid. Persis seperti seorang wanita yang menarik. 

Walaubagaimanapun, status jantina sebenar Nur Sajat tetap menjadi perhatian. Walau Sajat menafikan dengan sekeras-kerasnya yang dia adalah seorang perempuan namun nitizen tetap berkata yang Sajat adalah seorang lelaki. 'Misteri' jantina sebenar Nur Sajat juga sedaya upaya cuba dibongkar. 


Nama penuh atas IC : Muhammad Sajjad Bin Kamaruz Zaman
Nama panggilan : Nur Sajat / Sajat
Lahir tahun : 1985
Usia : 35 (2020)
Asal : Perak
Jantina : Lelaki (Khunsa)
Status : Bujang
Anak Angkat : 2 orang
Agama : Islam
Bangsa : Melayu
Warganegara : Malaysia
Tinggi : 173 cm
Kerjaya : Model, Usahawan
Akaun IG : https://www.instagram.com/nursajat23/?hl=en

Gambar Nur Sajat Semasa Lelaki Suatu Ketika Dulu



Gambar Nur Sajat Terkini Dalam Penampilan Wanita 

Soal pakaian, Sajat tak ada sebarang imej tertentu. Ada masanya Nur Sajat berpakaian terkini dengan berbaju kurung dan bertudung dan ada masanya tersangat seksi.



Isu Nur Sajat pernah menjadi sangat hangat dek tindakan Nur Sajat sendiri. Lepas satu, satu. Dan akibatnya lepas seorang individu, timbul pula individu lain yang mendakwa diri mereka adalah saudara ataupun kenalan pada Nur Sajat yang ingin memberi bukti yang berkaitan dengan 'misteri status jantina' ini.

Nur Sajat tidak terus putus asa. Malah Nur Sajat juga pernah tunjuk gambar darah yang didakwanya sebagai 'darah haid' melalui media sosial. Tindakan sebegini sekali lagi mengundang rasa tidak senang di kalangan nitizen. 


Melalui medan carian Google juga, timbul beberapa hasil carian lain oleh nitizen seperti Nur Sajat kemalangan, Nur Sajat kahwin, Nur Sajat tunjuk alat sulit dan lain-lain lagi. Di sini dapat kita lihat betapa isu Nur Sajat benar-benar menarik perhatian nitizen.

Dan yang terbaru, nama Nur Sajat trending lagi apabila pergi mengerjakan umrah dengan memakai jubah lelaki (tidak bertudung kepala juga) semasa hendak berlepas di lapangan terbang. Kemudian bertukar dengan memakai telekung sepenuhnya semasa mengerjakan umrah di Tanah Suci.





Antara Mereka Yang Ikut Terpanggil Untuk Beri Respon Tentang Isu Ini







Siapakah Nur Sajat yang sebenar? Allah SWT tahu!

Apakah identiti Nur Sajat? Lelaki atau perempuan? Allah SWT tahu!

Apakah niat sebenar Nur Sajat? Allah SWT tahu!

Apakah suatu masa Nur Sajat akan mati? YA! Itu sudah tentu!

Semua orang akan mati termasuk diri kita sendiri. Maka sebagai sesama muslim, ada baiknya kita berdoa yang baik-baik semoga Nur Sajat di beri petunjuk dan hidayah.

Doakan juga untuk diri kita dan jadikan perkara sebegini sebagai iktibar,...

Aamiin....









Terima kasih kerana membaca. Apa pendapat anda tentang artikel ini? Jemput komen di bawah.