Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Drama 7 Hari Mencintaiku 1 Kembali Ditonton - Full Episode 01 - 28 (Akhir)

Drama 7 Hari Mencintaiku 1 Kembali Ditonton - Full Episode 01 - 28 (Akhir) | Mampukah Ego Menandingi Cinta? Itulah bait utama untuk drama 7 Hari Mencintaiku yang kini semakin gah dengan sambungannya iaitu 7 Hari Mencintaiku 2. 

7 Hari Mencintaiku merupakan sebuah siri drama televisyen Malaysia 2016 arahan Jamal Khan manakala 7 Hari Mencintaiku 2 merupakan sebuah siri drama televisyen Malaysia sambungan untuk drama sebelum ini yang ditayangkan di tahun 2020. Kedua-dua drama dibintangi oleh Siti Saleha dan Shukri Yahaya sebagai peneraju utama. 

Tonton Drama 7 Hari Mencintaiku Full Episode

Drama 7 Hari Mencintaiku (siri 1) datang dengan 28 episod manakala untuk drama 7 Hari Mencintaiku 2 pula ia datang dengan 33 episod. Siri 1 dari awal sudah bikin orang geram dengan watak Mia yang ego dan untuk siri 2 sekali lagi bikin orang geram dengan watak Nurul yang dianggap belum jadi isteri sudah lupa diri. 

7 Hari Mencintaiku 1 telah mencatatkan penarafan tontonan drama yang tertinggi di Malaysia iaitu sebanyak 12 juta penonton selain menerima Anugerah Drama Pilihan dan tidak mustahil 7 Hari Mencintaiku 2 juga boleh mendapat anugerah yang hampir sama kerana memang ramai yang menontonnya. 

Diadaptasi daripada novel bertajuk sama karya Siti Rosmizah ternyata ke dua-dua siri ini benar-benar mendapat tempat di hati para pembaca novel dan peminat drama tanahair itu sendiri. Dan bagi yang masih tertanya-tanya atau masih ingat-ingat lupa dengan kisah 7 Hari Mencintaiku yang dulu (Siri 1), di sini kalian boleh menontonnya secara marathon dari episod 1 hingga episod yang terakhir. 

Kalau dulu daku selalu juga tonton melalui lamanweb Kepala Bergetar tetapi sekarang dah ada channel rasmi TV3, makin mudah nak cari video drama lama-lama yang best!

Mana tahu dengan cara ini boleh terasa lebih feel untuk menonton drama 7 Hari Mencintaiku 2 sebab sudah boleh faham jalan cerita dengan lebih jelas. Lagipun dalam siri 1 ada watak Buntat yang comel dan menyedihkan. Ada juga watak Pak Samad dan Makcik Roziah yang sering di sebut dalam drama 7 Hari Mencintaiku siri 2. 

Tonton Drama 7 Hari Mencintaiku Full Episode, Episode Penuh 01 - 28 (Akhir)  


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 1 

Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 2

Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 3


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 4


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 5


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 6


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 7


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 8


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 9


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 10


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 11


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 12


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 13


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 14


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 15


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 16

Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 17


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 18


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 19


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 20


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 21


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 22


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 23


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 24


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 25


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 26


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 27


Drama 7 Hari Mencintaiku - Episod 28 (Akhir)


Dan tak dinafikan ada yang datang semula tonton Drama 7 Hari Mencintaiku Full Episode, Episode Penuh 01 - 28 (Akhir) ini sambil tonton siri 2. Yelah, mana boleh tunggu lama untuk tonton sambungannya yang tengah hot sekarang ni. Untuk tonton siri 2 dari episode 1 hingga episode terkini boleh  KLIK DI SINI 

Tak kisahlah sama ada nak tonton Drama 7 Hari Mencintaiku 1 ini terlebih dulu sebelum tonton 7 Hari Mencintaiku 2 ataupun sebaliknya, terpulang pada kehendak masing-masing mengikut cara yang disukai. 

Tonton Drama 7 Hari Mencintaiku Full Episode


Suka Tonton Drama? Boleh join group FB Suka Drama Malaysia. Di sana ada pelbagai link episode penuh untuk tonton pelbagai drama baru dan lama. 



Post a Comment for "Drama 7 Hari Mencintaiku 1 Kembali Ditonton - Full Episode 01 - 28 (Akhir) "