Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Tonton Online Suami Tanpa Cinta Full Episode - Ep 01 Hingga Akhir

Tonton Online Suami Tanpa Cinta Full Episode - Ep 01 Hingga Akhir | Suami tanpa cinta, aduh bagaimana nak hidup bahagia jika berkahwin dengan suami tanpa cinta. Tapi itulah yang berlaku di dalam drama Suami Tanpa Cinta yang pernah ditayangkan melalui kaca TV suatu ketika dulu. Drama Suami Tanpa Cinta ini ketika ditayangkan episod-episodnya boleh dikatakan boom dan mendapat tempat di hati para pengemar drama. Bahkan hingga ke hari ini, masih ada yang kembali menontonnya dari episod 1 hingga ke episod akhir. 

Suami Tanpa Cinta Ep 1 mula ditayangkan buat pertama kalinya pada 14 Disember 2017 dan sebaik saja ditayangkan drama Suami Tanpa Cinta Episod 1 ini rata-rata sudah tidak sabar untuk tonton episode penuh dari awal hingga akhir.

Bagi mereka yang berminat dengan drama melayu Malaysia tetapi belum berkesempatan untuk tonton episod-episod penuh untuk drama bertajuk Suami Tanpa Cinta ini, di sini akan dikongsikan info, sinopsis dan link untuk tonton secara online dari episod 1 hingga akhir. Bagi peminat Shukri Yahya dan Janna Nick, bolehlah tonton drama ini dari awal hingga habis.

Suami Tanpa Cinta Full Episode

Drama Suami Tanpa Cinta ini merupakan sebuah drama genre romantik komedi yang diadaptasi  dari novel dengan judul yang sama (Suami Tanpa Cinta) dan novel ini merupakan sebuah karya Syamnuriezmil

Sinopsis Penuh Drama Suami Tanpa Cinta 

Drama Suami Tanpa Cinta memaparkan tentang perhubungan antara dua rakan sekolah bernama Zaidan Iman dan Ain Syifa. Sewaktu meningkat dewasa mereka berdua dipaksa berkahwin demi untuk menggabungkan syarikat milik keluarga mereka dan menyelamatkan bisnes keluarga.
Perkahwinan tersebut telah diletakkan syarat iaitu jika Zaidan Iman menceraikan Ain Syifa maka syarikat akan menjadi milik Ain Syifa dan Zaidan Iman tiada hak lagi untuk menuntut. Akibat syarat itu Zaidan Iman bersungguh-sungguh mempertahankan perkahwinan tersebut.
Biarpun Zaidan Iman mencintai Ain Syifa, namun ada kisah silam yang membuatkan Ain Syifa telah menutup pintu hatinya. Zaidan Iman berusaha membuatkan Ain Syifa mencintainya. Semakin hari mereka berdua semakin bahagia dan Ain Syifa mulai keliru dengan perasaannya sendiri. Zaidan Iman yakin Ain Syifa sudah jatuh cinta kepadanya.
Saat hati mulai bahagia, Ain Syifa mendapat satu perkhabaran yang membuatkan dirinya mulai sangsi dengan perasaan sebenar Zaidan Iman. Ain Syifa yakin bahawa Zaidan ada menyembunyikan sesuatu darinya. Keadaan mulai jadi tidak terkawal sehingga Ain Syifa nekad meninggalkan Zaidan Iman.
Suami Tanpa Cinta Full Episode

Tonton Online Suami Tanpa Cinta Full Episode - Ep 01 Hingga Akhir 

Tonton Drama Suami Tanpa Cinta Episode 1 

Tonton Drama Suami Tanpa Cinta Episode 2

Tonton Drama Suami Tanpa Cinta Episode 3

Tonton Drama Suami Tanpa Cinta Episode 4

Tonton Drama Suami Tanpa Cinta Episode 5

Tonton Drama Suami Tanpa Cinta Episode 6

Tonton Drama Suami Tanpa Cinta Episode 7

Tonton Drama Suami Tanpa Cinta Episode 8

Tonton Drama Suami Tanpa Cinta Episode 9

Tonton Drama Suami Tanpa Cinta Episode 10

Tonton Drama Suami Tanpa Cinta Episode 11

Tonton Drama Suami Tanpa Cinta Episode 12

Tonton Drama Suami Tanpa Cinta Episode 13

Tonton Drama Suami Tanpa Cinta Episode 14

Tonton Drama Suami Tanpa Cinta Episode 15

Tonton Drama Suami Tanpa Cinta Episode 16 - Akhir 


Itulah dia info, sinopsis (jalan cerita) dan juga link episode penuh untuk tonton secara online dari episode 1 hingga akhir. Suka Tonton Drama? Boleh join group FB Suka Drama Malaysia. Di sana ada pelbagai link episode penuh untuk tonton pelbagai drama baru dan lama. 

Selamat menonton! 

Post a Comment for "Tonton Online Suami Tanpa Cinta Full Episode - Ep 01 Hingga Akhir "