Tonton Drama Hati Yang Tersakiti Full Episode 1 Hingga Akhir | Jonton Drama Hati Yang Tersakiti full episode 1 hingga akhir sama-sama. Ini kerana drama Hati Yang Tersakiti ini benar-benar mendapat feedback yang baik dari para pembaca. Bahkan ada yang rasa sangat puashati dengan gandingan pelakonnya yang benar-benar memberi kesan melalui watak yang di bawa

Untuk pengetahuan, drama Hati Yang Tersakiti di slot Samarinda TV3 ini membawakan sebuah cerita tentang konflik rumahtangga yang melibatkan kecurangan. Jadi sudah tentu rata-rata boleh membayangkan yang pelbagai perasaan boleh timbul saat menontonnya. Para penonton drama Hati Yang Tersakiti ini boleh ada rasa gembira, sedih, sakit hati, geram dan marah!

drama hati yang tersakiti full episode

Sedikit Info Untuk Drama Hati Yang Tersakiti 

Drama Hati Yang Tersakiti ini sebenarnya dah lama mula bersiaran dan sekarang sudah ke penghujungnya. Total episode drama Hati Yang Tersakiti adalah 15 dan semua episode dari 1 hingga 15 (akhir) boleh tonton secara online juga.

Barisan pelakon utama untuk drama Hati Yang Tersakiti ini pula adalah Remy Ishak dan juga Nad Zainal. Melihat pada namanya saja sudah boleh membayangkan tahap lakonan mereka berdua yang pastinya memang mantap! Melihat Remy Ishak dengan watak seorang suami 'jahat yang curang' memang boleh bikin geram! Lagi-lagi kerana Remy Ishak ini memang ada ramai peminat dari kalangan penonton drama wanita. 

Drama Hati Yang Tersakiti ini merupakan sebuah karya Shida Zali dan penulis skripnya pula adalah Azril Hamzah. Pengarah yang dipilih untuk mengarahkannya adalah Feroz Kader dan drama ini merupakan terbitan produksi Art Ornament Sdn Bhd. 

Nama Pelakon Dan Watak Drama Hati Yang Tersakiti 

  • Remy Ishak sebagai Haris
  • Nad Zainal sebagai Mona
  • Mimi Lana sebagai Farah Azira
  • Riz Amin sebagai Adrian
  • Husna Mustaffa sebagai Nina
  • Meor Mohd sebagai Ihsan
  • Fad Anuar sebagai Latif
  • Ainina Ahmad sebagai Puan Aminah

Sinopsis Penuh Drama Hati Yang Tersakiti

Haris (Remy Ishak) dahulunya seorang penghantar surat. Berkat usahanya, dia kini berjaya menjadi seorang usahawan maklumat teknologi (IT). Mona (Nad Zainal) pula seorang lepasan kolej yang bekerja sebagai perunding majlis.

Pertemuan pertama Haris dan Mona di kolej membibitkan cinta tetapi Farah (Mimi Lana) rasa Haris tidak layak dan tidak setaraf dengan Mona yang berpelajaran tinggi.

Farah pernah memperkenalkan Mona kepada anak Datuk malahan dia sendiri memilih anak kepada seorang Tan Sri sebagai suaminya.

Farah tidak menjemput Mona ke majlis perkahwinannya. Dia juga tidak hadir ke majlis perkahwinan Mona dengan alasan bekerja. Selepas berkahwin dengan Adrian (Riz Amin), Farah sudah tidak menghubungi Mona. Masing-masing telah membawa haluan sendiri dan tidak bertanya khabar berita.

Kini, perkahwinan Haris dan Mona sudah masuk 5 tahun dan dipenuhi dengan kasih sayang dan kebahagiaan. Haris tidak pernah melalaikan tanggungjawab sebagai seorang suami cuma mereka belum berpeluang mendapatkan cahaya mata sebagai pelengkap perkahwinan.

Farah pula menjadi seorang model terkenal dan masih tidak mempunyai anak, malah dia sekarang di dalam proses penceraian.

Mona dan Farah bertemu kembali. Selepas mengetahui keadaan Farah yang belum mendapatkan tempat tinggal kerana krisis rumah tangga, Mona mempelawa kawan baiknya untuk tinggal di rumahnya buat sementara waktu.

Haris tidak senang dengan kehadiran Farah kerana ia akan mengganggu privasi mereka dan mula tetapkan syarat kepada Farah.

Akhirnya, Haris akur kerana Mona rasa kasihan dan mahu membantu sahabatnya. Farah berterima kasih dengan keprihatinan yang diberikan kepadanya.

Lama-kelamaan, dalam diam Farah mulai mencemburui kesempurnaan yang dirasai dalam rumah tangga Mona dan makin lama dia juga ingin memilikinya.

Bagi sesiapa yang telah terlepas untuk tonton drama Hati Yang Tersakiti ini di TV, jangan risau kerana masih boleh tonton secara online.  Di bawah ini telah disenaraikan semua link untuk tonton drama Hati Yang Tersakiti ini secara full dari episode 1 hingga 15 (akhir). 

drama hati yang tersakiti full episode

Tonton Drama Hati Yang Tersakiti Full Episode 1 Hingga Akhir 

Tonton Drama Hati Yang Tersakiti Episod 1 
Tonton Drama Hati Yang Tersakiti Episod 2
Tonton Drama Hati Yang Tersakiti Episod 3
Tonton Drama Hati Yang Tersakiti Episod 4
Tonton Drama Hati Yang Tersakiti Episod 5
Tonton Drama Hati Yang Tersakiti Episod 6
Tonton Drama Hati Yang Tersakiti Episod 7
Tonton Drama Hati Yang Tersakiti Episod 8
Tonton Drama Hati Yang Tersakiti Episod 9
Tonton Drama Hati Yang Tersakiti Episod 10
Tonton Drama Hati Yang Tersakiti Episod 11
Tonton Drama Hati Yang Tersakiti Episod 12
Tonton Drama Hati Yang Tersakiti Episod 13
Tonton Drama Hati Yang Tersakiti Episod 14
Tonton Drama Hati Yang Tersakiti Episod 15 (Akhir) 

Nad Pukul Remy Betul-Betul!!! 

Dalam drama ini, Nad yang memegang watak Mona (seorang isteri yang benar-benar tengah sakit hati) telah memukul Remy dengan bersungguh-sungguh kerana terbawa-bawa oleh wataknya sendiri. Para penonton pula masing-masing merasa puas apabila watak Mona (lakonan Nad Zainal) telah berjaya membawa emosi penonton ke tahap yang sepatutnya. 

Bagaimana Nad pukul Remy hingga penonton sendiri rasa puas dapat lepaskan geram, itu kenalah tonton sendiri melalui drama Hati Yang Tersakiti ini dari awal hingga akhir. You must watch drama series Hati Yang Tersakiti from episode 1 cause its really good. Drama Hati Yang Tersakiti ini kiranya boleh dianggap sebagai salah satu drama TV3 yang baik dan tak mustahil kenapa ia boleh trending. 

drama hati yang tersakiti full episode

Jangan lupa saksikan semua episod drama terbaru Hati Yang Tersakiti yang dibarisi oleh palakon hebat seperti Remy Ishak dan Nad Zainal ini. Makin mudah semua episode full dr 1 hingga akhir untuk drama Hati Yang Tersakiti ini boleh ditonton online secara percuma dan eksklusif di VIU. 











Terima kasih kerana membaca. Apa pendapat anda tentang artikel ini? Jemput komen di bawah.