Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Tonton Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 1 Hingga Akhir

Tonton Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 1 Hingga Akhir | Drama bersiri Isteri Tuan Ihsan boleh dikatakan sebagai salah satu drama yang hot suatu ketika dulu. Drama trending dengan tajuk Isteri Tuan Ihsan ini mempunyai sebanyak 20 episode dan episod-episod penuhnya memang ramai yang tonton. Drama Isteri Tuan Ihsan ini genrenya agak sweet seperti cerita 'Isteri Separuh Masa' dan 'Suri Hati Mr Pilot', maka tak mustahillah kenapa ramai yang suka tonton drama Isteri Tuan Ihsan ini sampai full dari episode 1 hingga akhir.  

Untuk pengetahuan, drama Isteri Tuan Ihsan mula ditayangkan pada 5 December 2016 di saluran Astro Ria dan Ria HD 123. Ia merupakan sebuah drama adaptasi novel karya Sara Kyoko yang diarahkan oleh Raja Ahmad Alauddin. 

Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 1 Hingga Akhir

Drama Isteri Tuan Ihsan terbitan Global Station Sdn Bhd ini, hingga kini masih ada yang terus menonton episode demi episode. Apa yang membezakan, dulu drama ini ditonton secara terus di kaca TV tapi kini watch online melalui hp, laptop dan PC. 

Drama bersiri Isteri Tuan Ihsan sebanyak 20 episod ini diterajui oleh Aaron Aziz dan Amyra Rosli selaku pelakon utama. Terdapat ramai lagi pelakon dengan nama-nama yang agak besar sebagai pelakon tambahan di dalamnya. Antara nama barisan pelakon berserta dengan wataknya adalah : 


Aaron Aziz sebagai Tuan Ihsan Iskandar
Amyra Rosli sebagai Seroja Irdina
Gambit Saifullah sebagai Haziq
Qazem Nor sebagai Yusri
Ruzana Ibrahim sebagai Hanani
Mardiana Alwi sebagai Ratna
Nazia Mustafar sebagai Pn Maznah
Harris Baba sebagai Dr Zaim
Dato Shah Rezza sebagai Dr Amin
Abu Bakar Juah sebagai Tan Sri Syamsuddin
Doria Rachel Jolly sebagai Fatin
Livonia Guing sebagai Violet
Awie Sobri sebagai Mat Siam
Ungku Ismail Aziz sebagai Pak Su

Sinopsis Penuh Drama Isteri Tuan Ihsan 


Sebelum tonton online Isteri Tuan Ihsan secara full dari episode 1 hingga Episode 20 (akhir), jom kita baca dulu sinopsis untuk drama Isteri Tuan Ihsan ini.

drama isteri tuan ihsan full episode


Seroja Irdina, gadis remaja mebesar di kota. Hidupnya tampak mudah. Siang dia seorang pelajar universiti, malam dia ke kelab malam untuk berhibur bersama teman-teman. Berbusana moden bak artis Hollywood dan bertas tangan berjenama. Bergaya dan dunianya penuh warna-warni. Namun, tidak siapa yang tahu perang di jiwanya.

Tuan Ihsan, si kaya-raya yang terlajak usia. Hidupnya bergelumang dengan kisah lama yang penuh duka. Duka itu akhirnya menjadi kepompong menyaluti diri, menghindar hati untuk jatuh cinta lagi. Dunianya hanya ada warna hitam dan putih. Putih untuk, YA. Hitam untuk, TIDAK. Harta dan kejayaan yang dimiliki, malangnya tidak mampu menafikan jiwanya.

Sekeping wasiat dan satu amanah menjadi titik pertemuan antara dua insan yang berbeza. Tuan Ihsan dipertemukan dengan Seroja Irdina, gadis yang diamanahkan untuk dijaga oleh ibu seroja (Imaninah) selepas meninggal dunia. Ibu seroja, Imaninah merupakan bekas gadis istimewa Tuan Ihsan pada masa lalu. Seroja yang hidup sebatang kara memulakan hidup baru di banglo mewah Tuan Ihsan. 

Apabila dua dunia bertembung, mampukah si diva sengal semarakkan warna-warni cinta ke atas kanvas hitam dan putih hati si pak cik tua?

Mampukah satu persoalan mudah dijawab si pak cik tua kalau maruah seorang Seroja perlu dibela? Dan dapatkan Seroja Irdina mendakap jawatan idaman menjadi hak milik kekalnya?

drama isteri tuan ihsan full episode



Tonton Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 1 Hingga Akhir

Bagi yang sedang mencari link untuk tonton drama Isteri Tuan Ihsan dari episode 1 hingga episode 20 (akhir), boleh klik pada link episode-episode yang dikongsikan di bawah ini. 

Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 1

Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 2

Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 3

Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 4

Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 5

Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 6

Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 7

Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 8

Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 9

Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 10

Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 11

Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 12

Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 13

Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 14

Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 15

Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 16

Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 17

Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 18

Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 19

Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 20 - Akhir  


Itulah dia info mengenai drama Isteri Tuan Ihsan termasuk sinopis penuh dan juga link untuk tonton full episode drama Isteri Tuan Ihsan dari episode 1 hingga episode 20 (akhir). Bagi yang teringin untuk menonton semua drama bersiri Isteri Tuan Ihsan full episode, selamat menonton ya. 

Dan bagi yang sama sekali belum pernah menonton drama Isteri Tuan Ihsan ini, bolehlah watch online mengikut masa lapang yang ada. Dan seandainya link yang dikongsikan melalui website gempak.com di atas agak susah nak buka, boleh cuba cari link untuk semua full episode bagi drama Isteri Tuan Ihsan ini melalui website kepala bergetar dan dailymotion. 

Benar-benar suka dengan drama melayu Malaysia, bolehlah sertai group FB Suka Drama Malaysia untuk dapatkan link-link tontonan drama baru dan lama yang lain. 


Selamat menonton !!!



1 comment for "Tonton Drama Isteri Tuan Ihsan Full Episode 1 Hingga Akhir"

  1. best drama ni. Sengal jugak si Seroja bila dia nak pikat hati pak cik tua tu. Haha

    ReplyDelete