Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Tonton Full Episode 1 Hingga Episode 16 (Akhir)

Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Tonton Full Episode 1 Hingga Episode 16 (Akhir) | Drama Tak Ada Cinta Sepertimu merupakan salah satu drama melayu bersiri yang daku suka tonton. "Tak ada cinta sepertimu?" rasa masih ada yang ingat tentang drama ni walau dah lama habis bersiaran di TV. Lagipun drama Tak Ada Cinta Sepertimu ini boleh membuatkan si penonton rasa suka, ketawa, sedih dan bermacam lagi perasaan lain selepas mengikutinya dari episode 1 hingga akhir.

Drama Tak Ada Cinta Sepertimu ditayangkan sebanyak 16 episode dan setiap episode boleh dikatakan tak ada adegan tergantung dan terlalu lambat. Sedang elok je pembawaannya (bagi daku lah). Tambahan pula, pelakon untuk drama Tak Ada Cinta Sepertimu ini memang best iaitu Shafiq Kyle dan juga Zahiran MacWilson. 


Drama Tak Ada Cinta Sepertimu

Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Masih Popular Dari 2018 Hingga Kini 

Drama Tak Ada Cinta Sepertimu ini merupakan salah satu drama melayu bersiri yang pernah popular selepas disiarkan di Slot MegaDrama Astro Ria. Drama Tak Ada Cinta Sepertimu merupakan sebuah drama adaptasi novel dengan tajuk yang sama, hasil karya penulisan ANNA MILIA. 

Selepas habis ditayangkan di TV pada tahun 2018 yang lalu, drama Tak Ada Cinta Sepertimu ini kembali ditonton dan di download secara online sehingga kini. Kiranya, walau ada banyak drama melayu lain yang lebih baru tetapi drama Tak Ada Cinta Sepertimu tetap diingati. 

Drama Tak Ada Cinta Sepertimu

JUDUL : TAK ADA CINTA SEPERTIMU
JUMLAH EPISOD : 16 episod
TARIKH TAYANGAN : 12 March 2018
WAKTU SIARAN : Isnin-Khamis, 10.00 malam
SIARAN TV : Slot MegaDrama (Astro Ria 104 & Ria HD 123)
PENULIS NOVEL : Anna Milia
PENULIS SKRIP : Rehal Nuharis
PENGARAH : Jamal Khan
TERBITAN : Suhan Movies & Trading Sdn Bhd

Pelakon Tak Ada Cinta Sepertimu Berserta Nama Watak 

Syafiq Kyle sebagai Hazran Widad 
Zahirah Macwilson sebagai Athea Irdeena
Nik Adam Mika sebagai Qaleef
Fikry Kiki sebagai Qayyum 
Ruhainies sebagai Bella 
Fadlan Hazim sebagai Azam 
Ardell Aryana sebagai Intan
Nazeera Sardi sebagai Abby
Hazman Al-Idrus sebagai Kamarul
Alif Muhaimin sebagai Hayuzi
Zarina Zainuddin sebagai Rohani
Zainol Macwilson sebagai Hassan
Mahmud Ali Bashah sebagai Sulaiman
Haleeda Mazlin sebagai Aminah
Sheela Mambo sebagai Fatimah
Atoi Tohet sebagai Fatah
Sara Daewood sebagai Fatin
Suky San sebagai Kamal
Abil sebagi Khalil
Dhia Ly sebagai Alia
Rayyana Rayqa sebagai Aleesya

Sinopsis Drama Tak Ada Cinta Sepertimu (Versi Penuh)

Sinopsis drama tak ada cinta sepertimu ini agak menarik sebenarnya. Drama Tak Ada Cinta Sepertimu ini mengisahkan tentang permulaan hubungan antara Athea dan Hazran yang tidak pernah aman. 

Bermula insiden berebut penadol di kedai runcit, kereta Athea yang menghalang kereta Hazran, cermin tingkap dipecahkan anak Athea dan sehinggalah mencuri kucing Hazran dinamakan Smokey atau Lulu. Namun, Smokey jugalah yang merapatkan hubungan mereka. Hazran malah baik dengan anak Athea, Qarleef.

Keakraban Hazran dan Athea digunakan Kamarul untuk memfitnah mereka demi merebut Bella, tunang Hazran. Kamarul, boss Bella memang menaruh hati dengan Bella sejak dulu lagi. Sekali lagi, Athea disalah erti sehingga menjauhkan hubungannya dengan Hazran dan anak-anak Athea sendiri. 

Kemunculan Azam semakin merumitkan keadaan dan menjarakkan hubungan mereka. Namun, sejarah berulang dalam hidup Athea apabila Azam tidak sanggup memikul beban Athea yang bertambah. 

Apabila Hazran mengetahui hal itu, dia sekali lagi cuba untuk meraih kasih Athea kembali. Namun, setelah dua kali dikecewakan, hati Athea sukar untuk menerima Hazran. Sehinggalah ibu bapa Hazran masuk campur. Tak Ada Cinta Sepertimu mengungkap rasa cinta sebenar yang perlu dicari dan sememangnya cinta itu memerlukan pengorbanan termasuk rasa suka duka dan kecewa. 

Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Tonton Full Episode 1 Hingga Episode 16 (Akhir) 

Link yang dikongsikan ini boleh digunakan untuk tonton dan download drama Tak Ada Cinta Sepertimu ini secara full dari episode 1 hingga episode 16 (Akhir). Jadi bagi yang berminat untuk saksikan drama Tak Ada Cinta Sepertimu dari awal hingga akhir, bolehlah tonton berulang kali sampai puashati! 

Drama Tak Ada Cinta Sepertimu


 Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Episode 1

 Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Episode 2

 Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Episode 3

 Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Episode 4

 Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Episode 5

 Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Episode 6

 Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Episode 7

 Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Episode 8

 Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Episode 9

 Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Episode 10

 Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Episode 11

 Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Episode 12

 Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Episode 13

 Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Episode 14

 Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Episode 15

 Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Episode 16 (Akhir) 


Itulah serba sedikit info mengenai drama Tak Ada Cinta Sepertimu termasuk sinopsis dan link tontonan penuh full episode dari episode 1 hingga episode 16 (akhir). Bagi kalian yang belum tonton atau mungkin sudah tonton tapi masih ingin saksikan drama Tak Ada Cinta Sepertimu ini sekali lagi untuk ingat semula hubungan antara Athea dan Hazran, bolehlah klik pada link-link yang telah diberikan tadi. 

Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Astro Ria yang dibarisi pelakon Shafiq Kyle Zahirah dan Ruhainies ini sememangnya sesuai untuk ditonton sebagai hiburan hujung minggu. Makin best sekarang dah boleh tonton bila-bila masa secara online. 

Selamat menonton episod-episod penuh untuk drama Tak Ada Cinta Sepertimu dan jika suka menonton drama full episode malay dramas yang lain, boleh join group Facebook Suka Drama Malaysia bagi mendapatkan pelbagai lagi link tontonan drama yang best-best seperti drama Tak Ada Cinta Sepertimu ini. 





Tawaran Hebat Harga Jimat Amway 

ini kali betul-betul boom!!

whatsapp :

Post a Comment for "Drama Tak Ada Cinta Sepertimu Tonton Full Episode 1 Hingga Episode 16 (Akhir) "