Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume Review Malaysia : Pewangi Yang Digunakan Ramai Selebriti & Idol Kpop Korea

W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume Review Malaysia : Pewangi Yang Digunakan Ramai Selebriti & Idol Kpop Korea | Penat bekerja seperti biasa boleh menyebabkan stress tekanan. Kadang tu, nak mulakan kerja seakan tidak ada mood. Jika terus begini, alangkah susahnya. Disebabkan itu, aku mula mencari tips bagaimana untuk kurangkan tekanan semasa bekerja dan antara yang aku jumpa adalah dengan menggunakan lilin pewangi sebagai terapi. 

Akan tetapi, apabila aku cari info lanjut mengenai lilin ini, aku berjaya menemui kaedah lain yang lebih berkesan dengan menggunakan W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume


W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume Digunakan Oleh Artis Kpop 

Untuk pengetahuan, W.DRESSROOM New York Parfume merupakan rangkaian wangian yang dihasilkan oleh Choi Bumsuk, salah satu jenama wangian terbesar di Korea Selatan. 

W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume Review

Jenama W ini menawarkan minyak wangi, perawatan kulit, penjagaan badan, penyebar aromaterapi, dan lilin wangi yang membantu meningkatkan kesejahteraan emosi, inspirasi, dan keyakinan. Jenama wangian terkemuka, W ini juga pernah dipaparkan dalam drama seperti "My Love From the Stars."

Setelah keluarnya W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume ini, beberapa selebriti K-Pop dilihat menggunakan minyak wangi ini. Antaranya BTS Jungkook, Wanna One / NU'EST Minhyun dan ramai lagi. 

w dressroom perfume kpop idol

Mereka menggunakan W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume ini sebagai pewangi kerana aroma baunya yang mewah, tenang dan pelbagai. Para peminat sendiri dapat melihat dengan jelas bagaimana W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume digunakan dalam kehidupan seharian selebriti dan artis idol KPop ini. 

w dressroom perfume kpop idol
w dressroom perfume kpop idol


Jika difikirkan semula, memang patutlah pewangi W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume ini mendapat sambutan kerana ternyata ia lebih mudah dan cepat untuk digunakan berbanding lilin, krim tangan dan pewangi lain. Harganya juga tidak mahal mana. 

Kegunaan W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume 

W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume bukan minyak wangi untuk tubuh tetapi untuk digunakan sebagai pewangi dalam menjalani kehidupan seharian. 

Dalam erti kata lain, W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume ini boleh digunakan sebagai pewangi bilik tidur, pewangi kasut, pewangi kereta, pewangi rumah, pewangi pakaian, pewangi bilik mandi dan banyak lagi kegunaan lain. 

W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume Review

Kelebihan Utama W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume


1. Selamat untuk digunakan 

2. Bersifat 99% antibakteria 

3. Baunya tahan lama 

4. Banyak pilihan bau, boleh pilih mengikut personaliti masing-masing 


W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume Hadir Dengan 19 Jenis Bau Pilihan 

W Dressroom Perfume list sangat banyak. Ada banyak pilihan wangian untuk W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume ini. Boleh rambang mata dibuatnya. Semua bauan mempunyai keunikannya yang tersendiri. 

W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume Review

Antara pewangi yang sering digunakan oleh selebriti dan artis Kpop dari rangkaian W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume ini adalah seperti yang di bawah. 

  • No.97 dipakai oleh Jungkook (BTS), Byungchan (Victon)
  • No.45 dipakai oleh V Taehyung (BTS), Byungchan (Victon)
  • No.49 dipakai oleh Han Seungwoo & Byungchan (Victon), Daniel Kang & Minhyun (Wanna One), S.Coups (SEVENTEEN), Yoo Seonho (Produce 101), Na Jaemin (NCT)
  • No.02 dipakai oleh Daniel Kang (Wanna One)

Ini pula detail berkaitan W Dressroom Perfume dan senarai ingredients bergantung pada jenis perfume yang di pilih. 


W Dressroom Perfume Ingredients, Bergantung Pada Pilihan Masing-Masing

Ini sebahagian daripada contoh bauan pewangi dari W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume dan bahan-bahannya bergantung pada bauan minyak wangi itu sendiri. 




w dressroom perfume scent

w dressroom perfume scent

Nak lihat lebih banyak W Dressroom Perfume list, boleh klik  > di sini <

W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume Sudah Ada di Malaysia , Harga Murah Saja

Perfume korea Minyak wangi itu disimpan di dalam botol plastik jernih dengan penutup hitam dan  harganya sangat murah dan mampu milik untuk dibeli. Bagi pendapat peribadi aku, harga untuk W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume ini jauh lebih rendah daripada minyak wangi biasa yang dibeli. Selain diperbuat daripada plastik, penyemburnya juga berfungsi dengan sangat baik.


Nak dapatkan W Dressroom Perfume di Malaysia mudah saja. Korang hanya perlu layari website Beauty Stall dan di sana ada pelbagai produk barangan penjagaan diri keluaran Korea Selatan untuk dibeli, termasuklah W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume ini.

W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume Review Malaysia


Untuk digunakan di mana-mana bilik, kereta anda atau secara langsung pada pakaian sama ada terus di badan atau semasa diseterika, hanya perlu semburkan dengan jumlah yang dikehendaki. Elakkan terkena mata. Sekiranya produk terkena mata, bilas dengan air.


Ohya, adakah w dressroom perfume halal sepenuhnya? Ini aku tidak pasti. 

Semoga perkongsian aku mengenai W Dressroom Perfume review ini dapat memberikan serba sikit info untuk mereka yang sedang mencari minyak wangi untuk kehidupan seharian di luar sana. Bagi mendapatkan info lanjut atau terus buat pembelian, boleh kunjungi Beauty Stall hari ini. 

W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume Review Malaysia

W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume Malaysia

dapatkan segera di website :




Post a Comment for "W.Dressroom Dress & Living Clear Perfume Review Malaysia : Pewangi Yang Digunakan Ramai Selebriti & Idol Kpop Korea "