Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Seronok Berbaloi Beli Buku Bacaan Keluarga Dari Kedai Buku Islam Online, IMAN Shoppe

Seronok Berbaloi Beli Buku Bacaan Keluarga Dari Kedai Buku Islam Online, IMAN Shoppe | Selaku seorang ibu dengan anak-anak yang semakin membesar, buku merupakan salah satu 'sahabat baik' yang selalu aku utamakan. Bezanya, jika dulu aku selalu kunjungi kedai buku berdekatan rumah tetapi kini aku lebih suka untuk membeli buku secara online saja tanpa perlu melangkah keluar dari rumah. 

Ada banyak kedai buku online Malaysia. dan ntara banyak-banyak buku yang ada, aku sangat suka dengan buku agama Islam. Buku buku Islam dengan mudah dapat aku beli dari pengedar buku agama hanya dengan melalui kedai buku online. Salah satu kedai buku Islam online yang aku suka adalah IMAN Shoppe

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe

IMAN Shoppe, Kedai Buku Islam Online Dari IMAN Publication

IMAN Publication merupakan penerbit buku Islami kontemporari dengan menawarkan pelbagai pilihan bacaan berkonsepkan Islam untuk pelbagai lapisan umur. Buku-buku terbitan IMAN Publication boleh dibeli melalui Shopee serta di kedai-kedai buku utama seperti MPH, Popular, Borders, SMO dan sebagainya. 

Paling best sudah tentulah beli dari online bookstore IMAN Shoppe kerana ia merupakan kedai rasmi untuk sesiapa yang berhajat untuk jadi yang terawal beli buku keluaran dari Iman Publication. 

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe


Kedai Buku Online IMAN Shoppe Menawarkan Pelbagai Pilihan Bacaan

SubhanAllah! Rambang mata dibuatnya tatkala melayari Iman Bookstore ini. Walaupun ianya merupakan sebuah kedai buku online dengan menitikberatkan ciri-ciri Islamik, tetapi terdapat banyak buku yang menarik untuk dibeli dan dibaca. 

Jika tidak percaya, kalian boleh layari sendiri ke website bookstore kedai buku Islamik IMAN Shoppe ini, ada pelbagai kategori buku yang telah disediakan untuk kemudahan para pencinta buku. 

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe

Antaranya adalah Myqurantime, Tafsir Al Quran, Muqaddam, bacaan ilmiah bersifat kekeluargaan, bacaan motivasi untuk diri sendiri, bacaan santai Islamik untuk remaja, komik untuk anak-anak dan banyak lagi. 

Melalui Iman Shoppe ini dengan mudah boleh beli pelbagai koleksi buku Agama Islam terbaru dan terlaris secara online dengan harga terbaik, mudah dan jimat. 

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe


Ada juga bacaan menarik bersifat keIslaman untuk anak-anak. 


8 Kelebihan Membeli Buku di IMAN Shoppe

1. IMAN Shoppe menawarkan koleksi buku Islam dan terus berkembang dari penerbit tempatan dan antarabangsa. Disebabkan itu, ada antara buku-buku di sini dalam bahasa Malaysia dan ada juga dalam bahasa Inggeris. Terpulang pada diri sendiri mahukan buku bacaan yang bagaimana. 

2. Kandungan buku diteliti oleh panel syariah demi memastikan sesuai dengan bacaan umat Islam di Malaysia. 

3. Tempahan dibuat sebelum 9 pagi akan diproses hari yang sama. Ini bemakna buku-buku terbitan Iman Publication boleh dibeli dengan harga berpatutan di Iman Shoppe Bookstore dan pengeposan dibuat setiap hari Isnin hingga Jumaat. 

Jika dulu kita perlu mencari dimanakah lokasi 'kedai buku Islam near me' tapi kita tidak lagi. Tak kira di mana lokasi, IMAN Shoppe boleh membuat penghantaran melalui khidmat pos dan tiba dengan cepat ke tangan si pembeli buku, InshaAllah.

4. Buku anda dibungkus dengan baik. Jika ada kerosakan, akan diganti baru!

5. Pelbagai promosi dan diskaun serta penghantaran percuma. Ada banyak bukur bestseller yang sedang menanti dengan harga diskaun istimewa. 

6. Boleh menerima bayaran e-wallet; Touch N Go, Boost dan GrabPay! Lebih mudah untuk urusan pembayaran, Alhamdulillah. 

7. Boleh kumpul dan tebus mata ganjaran dengan IMAN Rewards

8. Ada sistem affiliate untuk dapat passive income dengan komisen untuk setiap pembelian

Panduan Cara Pembelian Buku Dari Kedai Buku Online IMAN Shoppe 

1. Pergi ke lamanweb Iman Bookstore di >> SINI <<

2. Klik pada bahagian Sign In (rujuk gambar di bawah)

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe

3. Klik pada perkataan 'Create An Account'

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe

4. Isikan segala maklumat peribadi yang diperlukan

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe

5. Boleh mula memilih buku yang ingin di beli. Jangan risau, ada review dari pembaca-pembaca lain sebagai rujukan. 

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe


6. Proceed to check out untuk selesaikan urusan pembayaran mengikut arahan. 

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe


7. Selesai urusan pembayaran, pihak IMAN Shoppe akan menghantar email sebagai tanda sudah menerima bayaran dan rujuan si pembeli. 

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe

Sebab Utama Kenapa Rasa Seronok Berbaloi Beli Buku Dari IMAN Shoppe 

#1 - Terlalu Banyak Pilihan Buku Menarik Untuk Dibeli 

Aku sendiri naik pening mahu beli buku yang mana satu kerana di sana ada banyak buku menarik untuk di beli. Mujurlah harganya murah dan boleh di beli dari masa ke semasa untuk tambahkan koleksi bahan bacaan. 

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe

#2 - Ada Komik Bercirikan Islam Untuk Anak 

Makin menariknya, buku bacaan untuk anak remaja dan kanak-kanak juga ada. Tidak hanya buku dalam bentuk novel tetapi juga dalam bentuk komik dengan lukisan yang sangat seronok untuk di baca.

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe

#3 - Buku Sampai Dalam Masa Yang Sangat Cepat

Bayangkan, hanya dalam masa 48 jam saja buku yang aku beli telah tiba ke pangkuan dalam keadaan yang baik dan selamat semuanya. Andai ditakdirkan tiba dalam keadaan 'rosak', aku tidak perlu bersusah hati kerana pihak IMAN Shoppe sedia untuk menukarnya kepada buku yang baru. Yes!

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe

#4 - Banyak Reward Menanti Si Pecinta Buku Di Sini 

Setiap ringgit yang dibelanjakan, pihak IMAN Shoppe menawarkannya kembali dalam bentuk reward. Ini bemakna semakin banyak berbelanja beli buku secara online di sini, maka semakin banyak reward yang dapat dikumpulkan. 

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe

Pembelian untuk kali pertama sudah dikira rewardnya. Reward ini dalam bentuk 'point' dan boleh ditebus sebagai nilai baucer tunai mengikut syarat yang ditetapkan. Nanti dapatlah beli buku dengan harga yang lebih rendah. 

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe

#5 - Affliate IMAN SHOPPE , Sambil Membaca Sambil Menjana Pendapatan 

Makin mengembirakan, boleh juga bergelar sebagai salah seorang ejen Iman Publication dengan konsep Affliate. Tidak susah, hanya perlu promosikan link url affliate yang telah disediakan dan jika ada sesiapa membuat pembelian melalui link tersebut maka kita akan dapat pulangan dalam bentuk wang ringgit. 

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe

Kesimpulan : IMAN Shoppe Bookstore, Bukan Kedai Buku Agama Biasa-Biasa 

Sebagaimana yang telah dinyatakan di awal artikel ini tadi, kedai Buku IMAN Shoppe merupakan sebuah kedai buku online dengan membawa bahan bacaan agama yang boleh dibeli secara Online di Malaysia. 

Iman Shoppe adalah sebuah 'online bookstore' yang menjual pelbagai jenis buku bercorak Islami, merangkumi AlQuran, Muqaddam, buku-buku dakwah, bacaan kekeluargaan, bacaan santai anak-anak dan banyak lagi. 

Tak rugi beli di sini kerana buku dalam keadaan baik, jika rosak semasa terima boleh ditukar, harganya sangat berpatutan, pengeposan buku juga sangat pantas dan banyak reward menanti. 

Ini sebahagian dari buku yang telah aku beli melalui kedai buku islam online IMAN Shoppe. 

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe

Asam Garam Rumahtangga Nabi merupakan salah sebuah buku yang sangat ku sayangi saat ini. Sejak mula membaca buku ini, aku terus jatuh hati. Banyak pengajaran yang aku dapat teladi berkat dari kisah suka duka rumahtangga Nabi Muhammad SAW bersama para Ummul Mukmimin. 

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe

Sedikit review mengenai buku ini, aku berjaya menyelami apa yang pernah berlaku pada rumahtangga Baginda dan bagaimana cara Baginda melaluinya sebagai seorang suami yang sangat baik dan berakhlak. 

Buku ini turut sesuai di baca bersama suami dan secara tidak langsung suami aku sendiri dapat tahu, ohhh begini cara Baginda menyantuni isteri-isterinya, mendidik isteri-isterinya dan banyak lagi. 

Secara tidak langsung aku turut dapat mengetahui kisah sirah Nabi Muhammad SAW ketika hidupnya dengan susunan ayat yang sangat mudah difahami, alhamdulillah. 

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe

Anak-anakku pula, jatuh hati dengan koleksi buku komik bertajuk GAZA MINI. Terkejut juga saat mula melihat buku ini di dalam bookstore Iman Shoppe. 

Dengan melihat review-review dari para pembeli sebelum ini, aku turut jadi tertarik untuk membelinya buat bacaan anak-anak. Ternyata memang benar buku ini ada kebaikannya. 

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe

Walaupun penyampaian buku ini dalam bentuk lukisan komik tetapi secara tidak langsung, anak-anakku (termasuk aku sendiri) dapat mempelajari sejarah Gaza. 

Bagaimana perang boleh mula meletus hingga apa yang terjadi pada bumi Gaza di waktu sekarang ini. Ternyata, ada banyak komik yang bermanfaat untuk mendidik dan memberi ilmu pada anak-anak tanpa kita risau isi kandungannya. 

Kedai Buku Islam Online IMAN Shoppe

Jujur dari hati, aku sekeluarga sangat berpuashati dan rasa seronok berbaloi membeli buku bacaan keluarga dari kedai buku Islam Online ini. 

Jika kalian di luar sana sedang mencari buku-buku bacaan terkini yang bagus, apakata singgah ke kedai buku online IMAN Shoppe ini. Banyak harga diskaun tawaran hebat menanti dan sambil tu, jangan lupa daftarkan diri sebagai salah seorang ejen Iman Shoppe dengan konsep affliate. 

man shoppe affiliate


Sambil Membaca, Sambil Tuntut Ilmu dan Sambil Jana Pendapatan! Apa Tunggu Lagi? Jom! 

Malaysia's preferred Islamic online bookstore? Yes! Ini kerana beli buku online ternyata sangat mudah. Boleh juga nikmati diskaun dan servis penghantaran yang cepat. Terpulang mahu beli Al-Quran, kitab-kitab dan buku-buku agama Islam apa untuk keperluan bahan bacaan masyarakat Muslim.

Buku-buku agama, novel, English, tarbiah dan pelbagai buku menarik dari seluruh negara boleh didapati di Iman Shoppe ini. 

Jom dapatkan buku-buku terbitan Iman Publication dengan harga berpatutan di Iman Shoppe Bookstore. Go to IMAN Shoppe. Discover books that could improve your life and grab it! 


Happy reading, enjoy the book. 

IMAN SHOPPE 





Post a Comment for "Seronok Berbaloi Beli Buku Bacaan Keluarga Dari Kedai Buku Islam Online, IMAN Shoppe "