Assalamualaikum... salam Ahad. Macam biasalah aku sekarang di depan TV melayan Mentor 2017.

Honestly, aku ni sebenarnya bukan kaki undi tau. Tambah-tambah kalau undi yang melibatkan SMS, terfikir aku "undi pakai SMS, sekali undi 50sen.. ish rugi rugi" Haa sampai tahap tu fikiran aku.. Actually alasan je semua tu sebabnya memang aku tidak minat sangat sangat sangat dengan Mentor sebelum ni.

Tapi... tahun ini berbeza. Semua ni di sebabkan #Usopmentor #bakhg. "Hmm... Usop... Usop... apalah yang hang dah buat kat kak ni? " Adakah Usop boleh menang? Belum tentu!! Sebabnya peserta tahun ni memang hebat-hebat belaka. Walau aku undi Usop tapi dalam masa yang sama aku juga suka dengan persembahan peserta yang lain. Memang mantap la mudah cakap!

Yang membuatkan aku berasa lebih selesa untuk sentiasa mengundi pada tahun ini adalah di sebabkan undi Mentor ini boleh di lakukan secara online. Haaa kan best macam tu. Sambil-sambil layan Mentor boleh online pakai handphone, tab atau laptop untuk kasi undi... goodjob Mentor.

Bagi yang belum tahu bagaimana cara untuk undi protege di Mentor 2017. Ini aku kasi cara-caranya langkah demi langkah.. Cepat-cepat jangan lambat nanti undi di tutup.

Cara-caranya:

1- pergi ke >> https://www.tontonextra.com.my/tv3/mentor-milenia-2017/undi/
Tunggu sehingga keluar gambar para protege dan scroll ke bawah untuk memilih peserta kegemaran anda.




2- Seterusnya anda hanya perlu klik di atas gambar protege kegemaran yang ingin anda undi.

3- Sahkan undian

4- Terima kasih di atas undian anda...


Undian di buka setiap Ahad dari jam 6 petang - 10.30 malam
Hanya Seorang Protege saja boleh di undi setiap minggu


" Terima kasih banyak2 pada yang sudi tinggalkan jejak. InshaAllah saya akan pergi balas kunjungan anda semua nanti"