Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Terima Kasih Atas Kunjungan

Related imageTerima kasih atas kunjungan yang tidak putus-putus walaupun hakikatnya aku kurang aktif sikit sehari dua ni untuk berblogging. Bukan tidak rindu pada dunia blog cuma nampaknya semasa masih di awal kehamilan ni aku kena banyak mengalah pada si kecik dalam tummy ni. :D

Walaubagaimanapun aku akan tetap cuba juga untuk update dan aku minta maaf kalau apa yang aku update dalam masa yang terdekat ni agak kurang bermanfaat sebagai bahan bacaan.

Yang pasti aku amat happy kerana blog ini masih sudi di kunjungi oleh semua. Terharu sangat tau bila pageview meningkat walau hakikatnya belum ada cerita terbaru yang agak menyerlah.

Boleh lihat pageviews untuk awal bulan April DI SINI

Dan ini pula pageviews untuk hari terakhir di bulan April iaitu kelmarin. Alhamdulillah tak pernah menyangka boleh naik sehingga ke tahap ni. Terang lagi bersuluh yang blog aku ni lebih banyak silent reader sebabnya walau pageviews meningkat tetapi jumlah followers tidak lah sebanyak mana pun. I dont mind, tak kisah jumlah followers tu yang penting aku tahu blog aku ini ada para pembacanya. Itu pun dah buat aku cukup happy.

Rank di Alexa turut meningkat juga. Walaupun boleh di katakan masih agak tercorot namun yang penting ada peningkatan daripada sebelum ini.

Sekali lagi terima kasih banyak atas kunjungan awak-awak semua. Kehadiran kalian akan membuatkan diri ini lebih bersemangat untuk menulis di blog aku yang tidak sepertinya ini. Walau aku tidak sepopular rakan-rakan blogger yang lain namun aku bersyukur kerana kehadiran aku sudi di terima oleh smua.

15 comments for "Terima Kasih Atas Kunjungan"

  1. hope awa kembali buat awesome awesome entry lepas ni ...
    rindu nak baca entry2 awa ...
    cheers.

    ReplyDelete
  2. Tahniah kak awa, semoga terus naik views blog akak, :)

    ReplyDelete
  3. tahniah Awa...maknanya blog Awa antara blog favorite blogger juga tu..

    ReplyDelete
  4. Sis boleh share pasal pengalaman hamil ^^

    ReplyDelete
  5. tahniah awa..tu tandanya walaupun awatakdeentry baru...tapi still ada yang menjengah tau... liez pun dtg jengah since awa kurang post entry... sbb selalunya liez mesti ada yang miss entry kawan-kawan..

    ReplyDelete
  6. teruskan berblogging kak. kami sntiasa akan lawat blog akak. :)

    ReplyDelete
  7. blog menarik, sesiapa sahaja suka mengunjunginya. =) semoga terus maju jaya sis hawa =)

    ReplyDelete
  8. Tahniah blog hebat.
    Tahniah bakal berbaby.

    ReplyDelete
  9. Tahniah sis awa.. sis selalu share benda2 yg menarik tu yg org suka tengok blog sis.. even tak de entry baru pun tertunggu2 sis update.. hahaha.. semoga cepat sihat sis..

    ReplyDelete