Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Kirim Hadiah Cinta Untuk Suami Tersayang Melalui PRINTCIOUS!


Birthday suami aku, Mr Qamar hanya tinggal beberapa minggu je lagi. Dalam kepala aku ni dah berkira tolak tambah darab bahagi nak beri apalah sebagai kejutan untuk dia pada tahun ni. Apa yang terbayang di kepala aku hanyalah baju, jam dan lain-lain yang sewaktu dengannya. Dah tu? Namapun lelaki kan? Tak kan aku nak kasi lipstik, handbag or emas.. yang tu kalau bagi kat aku boleh lah hahaha. Nampak sangat pilihan hadiah untuk kaum adam ni agak terhad. Cian diaorang kan?

Tup tup... secara tetiba je kepala otak aku ni teringat akan PRINTCIOUS. Yes! Yes! Yes! Mujurlah aku boleh teringat akan kewujudan website ni. Memang boleh jadi penyelamat aku di kala buntu ni.
Halaman Rasmi PRINTCIOUS
Bagi yang belum tahu tentang PRINTCIOUS, meh sini aku nak citer serba sikit tentang website yang awesome ni. For your information (ehhh napa tetiba speaking lak ni), PRINTCOUS ni merupakan sebuah website yang menawarkan pelbagai jenis hadiah untuk kita beli dan hadiahkan pada yang tersayang. Ada mug, t-shirt, cushion, cap, apron, baby rompers dan banyak lagi lah. Jenuh juga kalau nk sebut satu-satu sebabnya banyak sangat.

Cuba tengok tu, macam-macam ada.
Ada satu perkara lagi yang membuatkan PRINTCIOUS ni semakin special. Kenapa aku cakap special? Sebabnya di PRINTCIOUS kita boleh design sendiri hadiah mengikut rekabentuk dan kehendak yang kita suka.



Nak letak tulisan nama sendiri? - BOLEH !!
Nak letak gambar sendiri? - BOLEH !!
Nak pilih warna sendiri? - BOLEH !!

Pendek kata semuanya bolehlah dan memang tepat sangat kalau aku ambil keputusan untuk hadiahkan sesuatu pada suami melalui Printcious ni. Tak nak buang masa, aku nak terus design satu hadiah untuk suami. Nak tengok jugak ke? Boleh,... jom...

Mula-mula, kena daftar sebagai ahli PRINTCIOUS dulu ye.
Lengkap detail diri sendiri dengan lengkap
Sekarang,klik pada menu CREATE dan pilih produk yang mahu di design, I pilih magic mugs.. :D

Inilah langkah-langkah yang perlu kita ikuti.

CARA UNTUK CUSTOMIZE

Mula-mula pilih backgroundnya dulu. Terpulang samada nak gunakan COLOUR atau IMAGE sebagai latarbelakang.

Dah pilih latarbelakang, bolehlah mula di hias dengan tulisan dan gambar yang kita suka. Upload jer gambar sendiri dan letaklah mengikut kreativiti masing-masing.


Cukup mudah guna aplikasi PRINTCIOUS ni. Kalau silap boleh je delete dan buat semula. Take your time. 
Bila dah betul-betul puashati, klik ADD TO CART
Klik CHECKOUT
Isi detail yang di perlukan. Aku terus letak nama suami sebagai si penerima. So, nanti bila barang ni sampai hanya perli cakap yang ada penghantaran untuknya. Mesti dia hairan,.. hehe...
Klik NEXT


Klik CONFIRM ORDER dan buatlah bayaran.

Siap!! Tak susah mana pun kan? Senang jer.. yang penting lain daripada yang lain dan di design khas oleh kita sendiri. Harap-harap cik suami suka la dengan hadiah ni. Yang penting, I'm so happy sebab ada lamanweb macam PRINTCIOUS ni.

Thank you so much PRINTCOUS.. kalian benar-benar telah menjadi si penyelamat yang boleh mengirim cinta pada insan-insan kesayangan orang lain.

NAK TAHU KISAH CINTA AWA & SUAMI? > Baca Sini  <

9 comments for "Kirim Hadiah Cinta Untuk Suami Tersayang Melalui PRINTCIOUS!"

  1. Dapat hadiahlah lah ye dari isteri tersayang.... romantiknya....

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. tu lah... lain drp yg lain kan... so special

      Delete
  3. Ceh ceh ceh suwettttt
    Bersemut tauuuuu

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. lepas ni gee boleh kasi hadiah kat suami plak guna PRINTCIOUS

      Delete
  5. Cik ash pun tunggu besday suami la gak nak bagi kat dia hihihihihi

    ReplyDelete