Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Konsep BROADEN NEWS Semakin Di Fahami

BROADEN! BROADEN! BROADEN!

Apa itu Broaden? Kenapa makin hari semakin ramai blogger dapat email tawaran dari Broaden ni? Kalau dalam habasa melayu tak apalah jugak, mudah nak paham... tapi ini dalam bahasa Inggeris sepenuhnya. Benar-benar boleh bikin sakit kepala.

BROADEN - Dive Into A Sea Of Content

Bukan bermakna tak faham bahasa Inggeris ni cumanya bilamana ayat dan detail yang di berikan tu 'agak mendalam' maka secara automatiknya boleh bikin kita pening. Nanti kalau silap dan salah faham dan boleh timbulkan masalah lain pulak kan?

Maka di sebabkan itu, aku tulis satu artikel untuk menerangkan apakah itu Broaden > BACA SINI < mengikut tahap kefahaman yang aku tahu. Nak kata aku ni terror sangat tu taklah sebabnya masa mula-mula aku dapat email tawaran dari Broaden ni aku juga ikut tanya pada blogger lain yang dah pun pernah berkerjasama dengan Broaden ni. Sedkit demi sedikit info aku kumpul dari mereka semua hinggalah dapat aku buat satu kesimpulan tentang si Broaden ni.

Syukur alhamdulillah, nampaknya ramai yang dah mula faham selepas membaca entry aku tentang Broaden ni. Seronok rasanya bila dapat menulis sesuatu yang bermanfaat untuk orang lain. =D

Terima kasih sudi baca entry ni...

Terima kasih sudi tinggalkan komen 

Yang pasti, artikel aku ini turut di terima baik oleh pihak Broaden sendiri...

Broaden perasan rupanya!! Hehe... 
Artikel ni aku tulis untuk bantu rakan-rakan blogger lain supaya dapat faham apa itu Broaden jer. Tak terlintas pun untuk membodek hati si Broaden ni. Tapi dah diaorang perasan kira okaylah tu kan? Ini bermakna blogger bahasa melayu macam kita ni pun boleh di terima oleh sesiapa saja di luar sana asalkan apa yang di tulis tu boleh beri manfaat pada orang lain.

5 comments for "Konsep BROADEN NEWS Semakin Di Fahami"

  1. Thanks awa, entry broaden yg awa tulis tu, buat mrs pip faham dah broaden tu apa...

    ReplyDelete
  2. info yg bagus awa.. sekurang2nya dpt tlg beri kefahaman pd blogger lain..

    ReplyDelete
  3. Mama pun nak join gaklah rasanya. Dah tertangguh beberapa minggu dah nk reply email broaden

    ReplyDelete
  4. terima kasih awa, akak pun duk belajar pasal broaden juga...

    ReplyDelete