Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

JOM HILANGKAN DAHAGA DENGAN JUICE WORKS

Cuti sekolah ni semua orang menyerbu pasaraya. Baik yang shopping untuk demam jualan murah kerana Krismas dan juga untuk penuhi semua kelengkapan anak-anak yang akan kembali ke sekolah tidak lama lagi.

Bila dah penat shopping, mesti akan dahaga kan? Jadi untuk kembalikan kesegeran tubuh dan hindarkan diri daripada terkena hidrasi, aku sarankan ualls minum Juice Works. Tambahan pula sekarang ni Juice Works sedang lancarkan minuman terbaru special sempena demam Krismas ni. Sesuai dengan suasana Krismas, minuman special ini turut berwarna MERAH BERKILAUAN yang melambangkan kebaikan, kegembiraan dan kebahagian untuk sepanjang tahun. Minuman special ini di beri nama 'Honey. it's Christmas!'


Halusan ais yang di kisar bercampur dengan madu, tembikai susu, plum, stawberi dan lemon yang di tambah dengan mulberi dan delima ini hanya akan ada daripada 6 Nov sehingga 1 Jan 2018 saja tau! Jadi kalau nak rasa kena cepat-cepat dapatkan di cawangan Juice Works yang terdekat dengan segera.

Minuman ini mengandungi anti-oksidan yang tinggi sehingga boleh membantu menghapuskan radikal bebas dari dalam tubuh badan kita dan dalam masa yang sama mengekalkan vitamin C, fiber, folat dan lain-lain.

Ohya, selain daripada minuman special ini. Juice Works turut mengadakan konsep kumpul dan tebus di mana dengan setiap RM20 yang di belanjakan, kita akan dapat mengumpul satu setem. Apabila berjaya mengumpul sehingga 5 setem, maka kita boleh menukarkannya dengan sebuah beg serbaguna seperti di bawah ni... Kempen ini akan berakhir pada 31 Jan 2018 nanti atau sehingga stok masih ada.


Ohya!! Seperkara lagi, Juice Works turut mengeluarkan baucer tunai RM10 setiap satu bagi mereka-mereka yang berminat untuk mendapatkannya bagi di hadiahkan pada insan tersayang. Aku sendiri rasa happy kalau suami beli baucer sebegini dan hadiahkan pada aku. Nanti, bila pergi shopping dan dahaga bolehlah aku dapatkan jus yang sedap dan berkhasiat dari Juice Works dengan mudah =D


Untuk maklumat lanjut, sila layari :



5 comments for "JOM HILANGKAN DAHAGA DENGAN JUICE WORKS"