Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ASHRIN FOOD - SANDWICH HALAL DAN TERBAIK DI KUALA LUMPUR

Bila sebut perkataan sandwich mulut aku dah mula berair. Yang paling aku suka makan adalah sandwich Mayo bercampur dengan telur. Lembut, berkrim, sedap! Masuk je dalam mulut terus boleh di telan dengan senang. Oh yummy yummy. Suami aku pula lebih sukakan sandwich Tuna. Yang pasti, untuk warga Kuala Lumpur ualls amat bertuah kerana memiliki pembekal sandwich yang best dan awesome. Pembekal yang aku maksudkan di sini ialah ASHRIN FOOD.


Bagi aku ASHRIN FOOD adalah salah satu pembekal makanan yang terbaik kerana mereka bukan hanya mementingkan soal rasa malahan turut mengambil berat akan mutu bahan yang di gunakan demi untuk memenuhi kepuasan pelanggan.

Selain daripada itu, ualls tak perlu risau kerana Ashrin Food hanya menggunakan bahan-bahan yang halal sahaja kerana pengasasnya adalah sepasang suami isteri melayu beragama Islam. Jadi tak perlulah ualls was-was dan boleh order seberapa banyak yang ualls suka.

Terdapat hampir 10 perisa sandwich yang disediakan, antaranya:
Nampak tu? Banyaknya sandwich !! Pelbagai perisa pulak tu. Mana satu nak pilih pun aku tak tahu. Kalau ualls sendiri, ualls suka yang mana? Mesti agak susah nak buat pilihan kan? Don't worry, kalau ualls rasa pening tak tahu nak pilih yang mana satu... ualls boleh order semuanya dalam bentuk MIX ALL. Harga pun takde la mahal mana... hanya RM28 je untuk 15pcs. Boleh makan sebagai menu petang sampai kenyang.


Jika ualls tak sempat nak beli secara direct, ualls boleh call untuk buat tempahan (sehari sebelum) dan pihak Ashrin akan deliver secara direct mengikut lokasi yang ualls nak. Dengan cara ni ualls boleh makan bersama teman, family dan officemate. Kalau nak tempah untuk sesuatu majlis juga boleh. Seperkara lagi, jika ualls nak tempah dan hantar pada seseorang... ualls boleh tambahkan tempahan berserta dengan special gift seperti chocholate box. Jika aku belum kahwin dan ada seseorang sanggup hantar sandwich dan chocolate box sebegini, rasanya cair terus hati ni haha... nampak sangat orang yang sanggup hantar untuk aku tu cukup-cukup caring and sweet...!! =D



KELEBIHAN SANDWICH ASHRIN FOOD :
  • Tempahan sandwich boleh di buat mengikut kesesuaian selera ( tanpa sayur, tambah pedas dll)
  • Roti yang sedap, tebal dan lembut ketika di gigit.
  • Inti yang banyak dan sedap.
  • Inti di masak mengikut citarasa menggunakan bahan yang di jamin segar.
  • Cara penyediaan yang bersih
  • Kotak pembungkusan yang berkualiti dan menarik
  • Turut di letakkan tarikh luput untuk peringatan pelanggan
  • Mempunyai servis penghantaran berserta dengan 'special request'
  • Akan di beri Menu tambahan percuma bagi pembelian RM100 dan ke atas

SEBAHAGIAN DARIPADA TESTIMONI PELANGGAN

CARA PEMBELIAN ( pilih salah satu ):  
1.  Pembelian melalui wassap : http://ashrinfood.wasap.my  /  0124746867
2.  Pembelian melalui Email : ashrinfood@gmail.com
3.  Pembelian melalui FB :  Ashrin Food


AGENT & PEMBORONG DI PERLUKAN
Sandwich Ashrin Food sangat berpotensi untuk para pengusaha kedai runcit, minimarket, stesen minyak, restoran dan lain-lain. Bagi sesiapa saja yang berminat untuk menjana pendapatan tambahan bersama team AshrinFood, sila dapatkan maklumat lanjut yang berkaitan di:


LAMAN WEB : ASHRIN FOOD
INSTAGRAM : https://www.instagram.com/ashrin_food/


JOM CUBA SANDWICH ASHRIN FOOD HARI INI...!!


8 comments for "ASHRIN FOOD - SANDWICH HALAL DAN TERBAIK DI KUALA LUMPUR"