Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Anak Kembali Ke Sekolah Bersama Kit Pembasmi Kuman Antabax Yang Awesome

Anak Kembali Ke Sekolah Dengan Kit Pembasmi Kuman Antabax Yang Awesome | Bila anak kembali ke sekolah, antara perkara yang paling diberi perhatian adalah barangan persekolahan seperti baju seragam, buku dan alat tulis lain. Tapi, sejak lihat perkembangan anak yang semakin hari semakin lasak di tambah lagi dengan aktiviti bersukan dan sebagainya, daku mula bertindak untuk memupuk gaya hidup lebih sihat dengan Antabax. 



Antabax ni sebenarnya merupakan produk pembasmi 99.9% kuman untuk perlindungan yang sepenuhnya.. Makin best ada di dalam bentuk kit mudah guna yang senang untuk di bawa ke mana saja termasuklah untuk ke sekolah. Sebagai ibu, terus terang memang daku agak bimbang ketika hendak menghantar anak ke sekolah untuk sesi persekolahan tahun 2019.



Barisan trio produk bersaiz kecil yang boleh dimuatkan di dalam poket ini terdiri daripada Tisu Pembersih Anti-bakteria Antabax (Antibacterial Cleansing Wipes), Gel Pembersih Tangan Segera (Instant Hand Sanitiser) dan Penyembur Pembersih Tangan (Hand Sanitiser Spray) yang memudahkan pengguna ketika menghadapi keadaan yang memerlukan pembersihan segera.



Pling bimbang ketika hendak menghantar anak ke sekolah untuk sesi persekolahan tahun 2019, terutama jika mereka akan memasuki pra-sekolah buat kali pertama atau beralih ke sekolah rendah? Walau kanak-kanak mungkin rasa sangat teruja kerana akan bertemu kawan-kawan baru, Antabax memahami perasaan ibu bapa mengenai aspek kebersihan anak-anak.

Pada tahun 2018, sebanyak 58,693 kes Penyakit Tangan Kaki dan Mulut (HFMD) dilaporkan sehingga 6 September 2018. Angka ini 127% lebih tinggi berbanding keseluruhan kes yang dilaporkan pada tahun 2017 dalam tempoh sama. 

Pusat Kawalan dan Pencegahan Penyakit menganggarkan 80 peratus jangkitan tersebar menerusi tangan. Justeru, memastikan tangan sentiasa bersih dapat mencegah penyakit berjangkit daripada merebak. Dengan mengamalkan kebersihan tangan, risiko dijangkiti penyakit berjangkit seperti influenza, keracunan makanan serta Penyakit Kaki, Tangan dan Mulut (HFMD) dalam kalangan pelajar dan keluarga mereka dapat dikurangkan. 



Tetapi, air bersih mungkin tidak ada sepanjang masa bagi membolehkan anak kecil membersihkan tangan mereka daripada kuman. Kit pembasmi kuman dapat membantu anak !

Kit Pembasmi Kuman Antabax, Rakan Kebersihan Anak
Untuk memberi ketengan minda, bekalkan anak kita dengan Kit Pembasmi Kuman Antabax (Antabax Sanitizing Kit). Kit tersebut mengandungi Antabax Antibacterial Cleansing Wipes, Instant Hand Sanitizer dan Hand Sanitizer Spray, yang mudah dimuatkan di dalam beg galas anak. Ianya padat dan mudah 



Untuk menjadi sebahagian daripada komuniti Antabax dan mengikuti tip-tip kebersihan terbaik bagi menjalani gaya hidup yang sihat dengan penuh keyakinan, sila “Like” Facebook Antabax di www.facebook.com/NewAntabax atau ikuti Instagram rasmi Antabax di @antabax.



3 comments for "Anak Kembali Ke Sekolah Bersama Kit Pembasmi Kuman Antabax Yang Awesome "

  1. Wah! Ini sudahnagus. Anak kita pon terjaga. Taklah risau sgt kan dgn adanya amtabax kit ni .

    ReplyDelete
  2. size kecil senang nak dibawa kemana2. letak dalam beg pun boleh..

    ReplyDelete
  3. mudah kalau ada Kit Pembasmi Kuman Antabax ini..

    ReplyDelete