Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Penjual Tudung Labuh Patuh Syariah Berkualiti dan Murah Kini Telah Dikesan !!

Penjual Tudung Labuh Patuh Syariah Berkualiti dan Murah Kini Telah Dikesan! | Tidak dinafikan, ada orang suka pakai pakaian yang berjenama. Ada pula yang suka pakai pakaian yang nampak cantik designnya. Dan bagi aku ini, daku tidak kisah mana dengan jenama dan design. Asalkan ianya selesa dan boleh digayakan dengan cara yang tidak menjolok mata maka daku akan memilihnya.


Soal harga, siapa yang tidak suka berbelanja dengan kadar yang paling minima. Bayangkan tiba-tiba terjumpa sehelai baju yang nampak selesa dan menepati ciri yang di cari. Tiada jenama tersohor tapi kualitinya bagus dengan harga jualan yang sangat murah! Hey tipulah kalau tak tergugat kan? Mana ada peluang macam tu boleh jumpa selalu. 


Percaya ataupun tidak tudung berwarna kuning yang ku pakai ini harga terlajak murah RM12.50 sahaja sehelai. Yes!! Murah sangat-sangat! Tudung ini diberi nama Bawal Cornskin dan ia datang dalam bidang 50 dan 55 dengan 20 jenis warna pilihan menarik. Rambang mata hokay nak pilih colour yang mana satu. Semua cantik-cantik. 

Tak hanya tu, kalau di beli secara random, maksudnya beli tanpa buat pilihan warna dan biar si penjual hantar ikut warna apa yang ada, maka harga yang perlu di bayar hanya RM8.80 saja sehelai!! Gila-gila punya harga ni!! Boleh beli buat stok koleksi tudung baru dalam simpanan.


Labuh depan dan belakang boleh adjust sendiri ikut ketinggian. Mudah solat dan mudah pakai tika travel juga. Kain jenis material cornskin ni tak terlalu tebal dan tak panas. Rasa sejuk je. Ia juga jenis nampak jatuh terletak dengan cantik. Tidak perlu gosok sangat juga. Mudah cakap memang sangat selesa dan berbaloi-baloi. Kualiti dah setanding yang di jual dalam kedai pulak rasanya.

Apa yang membuatkan daku semakin suka dengan tudung ini adalah pada bahagian awningnya yang mudah di bentuk. Takde nak penyek-penyek. Letak je kat kepala dah terus okay. Tinggal nak disematkan dengan pin. Kainnya juga takde lah terlalu licin. Senang pakai dan mudah bentuk. Tak payah lagi nak berjam-jam di depan cermin. 


Nanti dulu. Tak hanya tu, ada lagi koleksi tudung dari penjual sama yang ku suka. Jika tadi dari jenis material cornskin, ini pula adalah dari material heavy chiffon. Yang ini harga sehelai hanyalah RM13.50 saja. Sama juga macam tudung tadi, sangat mudah di bentuk. Tak payah lagi asyik nak tiup-tiup je awning tu. Pilihan warna juga banyak tapi awas sebab ianya memang laku keras Kalau lambat hmmm gigit jarilah jawabnya. 


Tudung labuh murah Bidang 60 dari seller ni sememangnya sangat banyak! Berjenis-jenis. Daku sendiri dah jadi salah seorang pembeli setia. Jika kalian seorang pengemar tudung labuh jenis bawal memang inilah seller yang patut kalian gunakan khidmatnya. Pos pun cepat sangat! Jika ada apa-apa, mesej je. 

Tudung labuh murah memang ada di sana sini tapi untuk cari tudung yang mendapat sambutan terbaik bukan senang. Kerana itu daku rasa teruja sangat-sangat selepas berjaya mengesan Penjual Tudung Labuh Patuh Syariah Berkualiti dan Murah ini. 



Professor Tudung - Seller Tudung Labuh Terbaik di Shopee

PROFESSOR TUDUNG, itulah namanya dan Professor Tudung ini juga merupakan trusted seller tudung labuh yang semakin terkenal di lamanweb Shopee. Ia menjual pelbagai jenis tudung labuh patuh syariah murah berkualiti dengan harga terbaik dan dalam masa yang sama ia juga turut menjual tudung dengan saiz labuh biasa untuk para pembeli. 



Professer Tudung ditubuhkan pada tahun 2009 di Terengganu, sekarang Berpusat di Kuala Lumpur. Bertapak dalam dunia Hijab hampir 10 tahun dan telah meluaskan perniagaan dalam Bisnes Online dan E-Comerce. Pihak mereka berusaha gigih menyediakan kualiti tudung paling terbaik dengan harga murah. Setiap tudung diproses melalui tapisan terlebih dahulu melalui pelan tatatertib semakan berjadual demi untuk kepuasan pelanggan.

Selain daripada tudung, Professor Tudung turut ada menjual handsock tripple ruffle dengan pelbagai warna yang cantik. Nak tahu berapa harganya??? RM5.45  saja sepasang!! Haaaa murah tak murah!! Daku sendiri terkejut tau. Jika beli 10 pasang sekaligus pula, hanya perlu bayar dengan harga RM40 jer.... 




Wanita memang diwajibkan untuk menutup aurat. Jadi mencari tudung labuh patuh syariah adalah satu keperluan bagi wanita. Namun untuk cari koleksi tudung labuh yang cantik, selesa dan murah begini bukanlah satu kerja mudah. Namun itu dulu, kini sejak kenal dengan Professor Tudung semua tu dah tak jadi masalah lagi. Alhamdulillah.. 

So apa pendapat kalian tentang Professor Tudung ni? Dengan pelbagai koleksi tudung labuh, tudung bawal dan sarung lengan cantik begini rasanya ia adalah yang terbaik. Buat masa ini alhamdulillah layanan dan servis pengeposan adalah cepat. Moga-moga servis dengan harga murah ini akan Professor Tudung kekalkan untuk para pembeli seperti daku ini. 

Jika kalian juga nak tumpang sekaki jadi pelanggan setia Professor Tudung juga. Tak susah caranya. Hanya perlu pergi terus ke kedai online Professor Tudung di lamanweb Shopee dan bolehlah shopping mana-mana koleksi yang kalian suka. Happy shoppingggggggg................ 


19 comments for "Penjual Tudung Labuh Patuh Syariah Berkualiti dan Murah Kini Telah Dikesan !!"

  1. Islam mengajurkan menutup aurat. :) Mesti x jarang dan menampak aurat. Lihat mutakhir , ramai bertudung jenis lilit tengkuk walhal dada terserlah aurat. Allahu, ia fitnah pada kaum wanita. semoga hidayah kepada mereka.

    ReplyDelete
  2. Bagus ya harganya pun mampu milik. Kekadang kalau tudung yang menggunakan lebih kain ni harganya agak mahal. Kena la cari tudung yang tak jarang supaya tak nampak la aurat kita para wanita. Boleh la saya tengok2 nanti kot2 berkenan nak beli.

    ReplyDelete
  3. wah dah ada seller jual tudung bawal labuh pada harga mampu milik. Selalunya, lagi labuh, lagi mahal. Nanti nk terjah ke Shoppee tengok manatahu ada yang terberkenan ke kan !

    ReplyDelete
  4. Wah murah juga rupanya. Bukan saja patuh syariah tapi sangat berbaloi untuk dibuat koleksi

    ReplyDelete
  5. handsock tu biar betul murah sangat tuh!!!kene terjah jugakk kedai dia

    ReplyDelete
  6. wah. harga nyer tu memikat kalbu.
    labuh tu penting, hawa. bila tak labuh, terasa tak selesa!
    moreover, anak-anak aida da meningkat dewasa, belasan tahun, si Ibu ni dah wajib bagi contoh yg baik kan.
    nampak selesa la kain nyer tu, hawa. tak panas ekk?
    aida nak syorkan kat adik. dia memang bertudung bawal yg labuh, lebih dari bidang 45.

    ReplyDelete
  7. biar betul harga dia tak cecah RM20 pun! Dah la tu senang nak bentuk, kain pun tebal. Handsock dia jual pun murah. Memang kena belek selalu ni kedai dia

    ReplyDelete
  8. amboi murah je harga, mesti boleh beli macam-macam warna ni. tambah lagi beli online lagi senang nak shopping tak payah keluar rumah dah. semua hujung jari je. sesuai sangat untuk muslimah yang nak tampil cantik tapi menjaga aurat pada masa sama

    ReplyDelete
  9. Eh eh memang murahlah hafga tuudng yang dijual. Tengok sis awa pakai pun nampak kemas dan senang dibentuk. Nanti nak usha jugaklah. Memang duk cari tudung labuh ni sebab selesa

    ReplyDelete
  10. Banyak pilihan yang lawa2, sy nak kongsi link ni kat kawan2 sy. Mesti mereka suka. Terima kasih.

    ReplyDelete
  11. Wah murahnya seller ni jual. Nanti nak usha jugak la. Boleh beli dekat mak.

    ReplyDelete
  12. Syioknya, susah nak cari tudung labuh yang harga camtu kan sis. Best review sis, membuatkan hati ku terus terpaut.. nak survey la pasni, Professor Tudung. Thanks sis

    Cara Nak Install Dan Guna Google Analytics DiBlog Wordpress

    ReplyDelete
  13. Kita kalau cari apa-apa barang pun mesti nak cari yg murah tapi ada kualiti unless barang tu mmg kualiti tinggi mmg susah sikit la nk dapat murah.

    ReplyDelete
  14. cantik la tengok tudungnya..memng terbentuk elok je awadah pakai ye..murah sanagt ni..boleh usha..boleh belikan mak ..

    ReplyDelete
  15. Murah jugak ya, ingat mahal. Nanti bolehlah sis suh kakak2 sis usha laman web ni, sure diaorg suka

    ReplyDelete
  16. Tertarik dgn nama "professor tudung".. 👍 Sopan dan ayu jer bertudung gini.

    ReplyDelete
  17. Cantik juga tudung-tudung kat Professor Tudung ni. Terus Qiss buka Shopee dan search. Memang bagus dan banyak pilihan. Yang penting murah kan. Boleh beli dan hadiahkan kat adik beradik Qiss nanti. Ok. Nak sambung shopping tudung 😂

    ReplyDelete