Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

CHAMO HQ - Pakar Baikpulih Handphone Depan Mata Hingga Ke Lokasi Pelanggan

CHAMO HQ - Pakar Baikpulih Handphone Depan Mata Hingga Ke Lokasi Pelanggan | Phone atau iPhone rosak pastinya akan buat kita pening kepala. Makin sakit hati bila kita hantar balik ke kedai yang dikunjungi semasa beli phone tersebut dan dengan selamba saja kedai tersebut bagi sebutharga untuk repair dengan kadar yang agak mahal. Aduh! Nak beli phone baru memang lagi tak ada duit. 

Pernah juga berlaku kunjungi kedai repair screen handphone murah untuk tukar skrin yang pecah tapi harganya mak dato' melampau benar. Pelik pula dalam hati ni dengan sebutharga yang tak masuk akal. Eh walaupun terdesak tapi tak kan sampai takde masa untuk survey harga kan? Kata nak jimat! 

Bila Google pula memang ada banyak cadangan kedai repair phone yang boleh dikunjungi. Sebagai contoh untuk areaa KL dan Selangor, ada kedai repair handphone Bangi, kedai repair hanpdhone murah Klang, kedai repair phone KL, kedai repair iPhone Setapak dan macam-macam lagi jenis kedai repair phone yang akan muncul. 

Tapi daku sebenarnya lebih suka dapatkan servis baiki handphone mengikut kepakaran mereka menyelesaikan setiap masalah. Sebagai contoh daku suka ke kedai repair screen handphone murah, kedai baiki skrin telefon pecah dan sebagainya berdasarkan testimoni dan survey tanpa memandang pada kuasa iklan semata-mata. Barulah lepas service rasa puashati. Dan dalam banyak-banyak kedai, daku agak tertarik dengan sebuah kedai repair phone untuk area KL dan Selangor yang di beri nama CHAMO HQ - Smartphone Repair & Service Centre


Antara Kelebihan Yang Ada Pada Team Chamo HQ - Smartphone Repair & Service Centre

1 - Mempunyai Kepakaran Yang Tinggi Dalam Ilmu Baiki Handphone

Chamo HQ semakin hari semakin terkenal. Ini kerana pihak mereka mempunyai kepakaran dalam bidang baiki handphone. Kiranya jika nakkan servis repair dengan pihak yang pakar dalam kerja baikipulih Hp ni, maka bolehlah pertimbangkan Chamo HQ untuk baiki masalah kerosakan yang ada pada handphone tu. 


2 - Memiliki Pengalaman Yang Luas Berkaitan iPhone Dan Gadget

Tidak hanya mementingkan soal kepakaran, pihak Chamo HQ turut mementingkan soal pengalaman untuk semua staf-staf mereka. Ini bagi memastikan masalah handphone pelanggan dapat cuba dibaiki dengan sedaya upaya berdasarkan jenis kerosakan yang ada. Tidaklah nanti timbul isu rosak kat bahagian lain tapi baiki kat bahagain yang lain pula. 



3 - Menawarkan Servis Pemeriksaan Handphone Untuk Tahu Jenis Kerosakan

Jika ke Chamo HQ ini tidak bererti kita wajib untuk terus tinggalkan handphone tersebut untuk di baiki. Kita boleh saja ke sana untuk minta pihak team Chamo HQ lihat-lihat dulu apakah sebenarnya masalah yang ada pada handphone sendiri tu. 

Tiada sebarang caj yang akan dikenakan jika sekadar ingin minta pihak Chamo HQ tolong tengok-tengokkan. Malah pihak Chamo HQ sendiri dengan sukarela akan bantu berikan nasihat apa yang perlu berkaitan dengan handphone tersebut.




4 - Boleh Berikan Sebut Harga Sebelum Mulakan Proses Baiki Supaya Tidak Over Budget

Setelah dilakukan pemeriksaan kita boleh minta sebut harga daripada pihak Chamo HQ ni. At least kita boleh tahu berapakah anggaran kos yang perlu dikeluarkan untuk servis baiki handphone berdasarkan jenis kerosakan yang berlaku. 

Jika rasa okay dan mampu bolehlah terus minta di baiki dan jika rasa masih belum cukup bajet boleh saja pulang dulu dan datang lagi nanti bila dah selamat dapat gaji. Chamo HQ sangat faham perkara ini, no problem! 




5 - Hanya Gunakan Bahan Ganti Yang Berkualiti Tinggi

Pihak Chamo HQ memang sangat pentingkan kualiti untuk semua barangan yang akan digunakan sebagai barangan ganti. Ini bagi memastikan handphone pelanggan dapat di baiki dan kembali berfungsi dengan baik. Jika takut boleh saja lihat handphone di baiki depan mata secara terus.




Khidmat Baiki Phone Secara Terus Depan Mata Pelanggan Menjadi Keutamaan 

Sekarang ni semakin hari semakin banyak kedai membaiki telefon dengan menawarkan perkhidmatan untuk membaiki telefon secara terus di depan mata kan? Tak mengapa itu tandanya kita sebagai pengguna boleh rasa lebih selamat dan gembira. Tidaklah nanti hati risau memikirkan apalah yang di buat pada handphone kesayangan tu.



Malah apa yang makin best, servis baiki handphone face to face begini hanya mengambil masa yang sangat cepat. Chamo HQ sendiri antara kedai repair phone face to face sepantas 30 minit saja untuk para pengguna sekitar area Kuala Lumpur dan Selangor. Perkhidmatan repair iPhone dan Hp di tempat begini dengan harga yang sangat berpatutan ternyata sangat memudahkan urusan semua pelanggan. 


CHAMO HQ Turut Sedia Ke Lokasi Pelanggan Untuk Lokasi Terpilih Di KL Dan Selangor 

Apa yang lebih menariknya lagi, pihak Chamo HQ bukan saja dapat beri servis baiki handphone secara fae to face tetapi juga boleh terus ke lokasi pelanggan untuk area KL dan Selangor. Sudahlah dapat beri servis depan mata, dapat pula datang secara terus ke lokasi yang di minta. Ehhh ini dah cukup bagus ni!! 



At least dengan adanya servis yang macam ini, para pelanggan tidaklah perlu buang masa pening kepala fikirkan kedai servis handphone yang perlu dikunjungi. Para pelanggan juga tidak perlu buang masa rempuh jem lepas penat habis waktu kerja semata-mata untuk baiki handphone yang bermasalah. Malah para pelanggan yang ada masalah pengangkutan juga dengan senang boleh dapatkan servis baiki handphone depan mata dengan lebih cepat dan senang. 

Terus terang daku amat terharu dengan semua servis dan kemudahan yang pihak Chamo HQ sudi sediakan untuk para pelanggannya. Patutlah Chamo HQ ni makin hari makin famous amos. Manakan tidak, pihak Chamo HQ memang pandai ambil hati para pelanggannya dengan kepakaran yang bagus bercampur dengan layanan yang mesra tahap VVIP. 



Kepuasan Pelanggan Menjadi Keutamaan No.1 

Servis terbaik! Sangat teliti dalam repair iPhone dan Hp. Staff pula sangat mesra. Banyak juga tips yang boleh dapat untuk penjagaan phone. Haa apa lagi yang kurang? Rasanya Chamo HQ berjaya menawan hati ni untuk menjadi salah satu kedai mantap untuk dapatkan servis baiki handphone untuk area Kuala Lumpur dan Selangor. Lihatlah sendiri wajah para pelanggan yang penuh rasa happy. 







Ohya, mesti ramai yang pernah dengar nama CHAMO ni kan...  daku sendiri pernah dengar nama CHAMO di pelbagai lokasi tapi kalau nak tahu, CHAMO yang sebenar HANYA ADA SATU SAHAJA dan inilah dia SATU-SATUNYA CHAMO DI MALAYSIA yang patut di singgahi oleh orang ramai. 

Kiranya kalaupun ada nama Chamo untuk mana-mana bisnes sekalipun, yang pasti CHAMO HQ hanya boleh di kunjungi di lokasi seperti yang tertera di bawah dan tidak ada lagi di mana-mana tempat yang lain.



Handphone Sedang Bermasalah? Skrin Pecah Tak Nampak Apa? Tak Payah Risau Kerana Chamo HQ Sedia Menjadi Penyelamatnya! 


Bertuah betul warga KL dan Selangor kerana ada pihak seperti Chamo HQ yang boleh berikan servis baiki handphone depan mata pelanggan sepantas 30 minit saja. Siap boleh call atur temujanji untuk servis baiki di lokasi sendiri pula tu. Apapun daku ikut berbangga dengan adanya anak muda seperti team Chamo HQ ini yang bijak untuk berniaga menggunakan kepakaran dan minat yang mereka ada. 

So pada kalian di luar sana yang sedang ada masalah handphone bolehlah terjah secara terus ke premis milik Chamo HQ yang terletak di 118G, Jalan PUJ 3/2, Taman Puncak Jalil 43300 Seri Kembangan atau terus saja call mahupun whatsapp untuk sebarang pertanyaan yang lain. 




CHAMO HQ | PAKAR BAIKPULIH HANDPHONE KL & SELANGOR
Call / Whatsapp  : 017-282 8089

Lokasi Premis :
118G, Jalan PUJ 3/2, Taman Puncak Jalil 43300 Seri Kembangan

14 comments for "CHAMO HQ - Pakar Baikpulih Handphone Depan Mata Hingga Ke Lokasi Pelanggan"

  1. bestkan kalau ada pakar tolong repair hp tanpa spend byk2 untuk beli yang baru! nowadays nak cari yg trusted pun susah. nasib baik ada review ni.. bolehlah i share dengan kawan2

    ReplyDelete
  2. Thanks for sharing this.. sekarang selalu bz sampai nk cari kedai repair pun ssh. Kalau boleh dia dtg tmpt kita mmg senang sungguh

    ReplyDelete
  3. menarik jgk nih... kita pun tak rasa sangsi bila dia boleh baiki depan kita kan

    ReplyDelete
  4. Wah menarik ni. Kita boleh tengok dia baiki secara telus. And boleh tanya direct trs tentang hp klu ada prob

    ReplyDelete
  5. ye sis.. saya ni pengguna iPhone memang serabut sket kalau ada pape masalah kat hp saya.. hee~ pernah dengar pasal Chamo, mungkin lepas ni saya menuju ke situ je berbanding terus ke centre..

    ReplyDelete
  6. Tak silap, di Bangi pun ada Chamo nie. Kengkawan pun ramai yang hantar handphone memasing yang nazak dan nampak gaya berpuas hati. Yang penting, harga tidak membunuh ye

    ReplyDelete
  7. ooo bgusla kalau dia boleh ke tempat lokasi kita..takyah keluar jauh..area kl dia cover..molek sangatla..boleh betulkan telefon yang rosak ni..

    ReplyDelete
  8. Betul, nak cari yang jujur tu susah sikit sekarang. Biasanya akan minta kita tinggalkan untuk beberapa jam. Eiza lebih suka cara macam ni. kita boleh tengok apa semasa kerja pembaikkan sedang di jalankan.

    ReplyDelete
  9. depan mata ? maknanya ia pantas dan dipercayai. Best ada tempat macam ni tapi kat area kita belum ada service sebegini. Kalau ada pun kena tinggal sehari, dua gitu.

    ReplyDelete
  10. Baguslah ada perkhidmatan servis handphone face to face macam nie. Zaman skrg nie ramai x percaya hantar dekat kedai utk betulkan. Mesti nak kena tengok sendiri mcm mna dia betulkan.

    ReplyDelete
  11. Wah dekat betul dengan rumah..Memang tengah cari tempat betulkan phone lama kt umah ni. Nampak convenient sangat. Nak try ni soon.hehhe

    ReplyDelete
  12. Saya pun pernah hantar repair handphone ke kedai macam ni. Puas hati sebab kita boleh faham apa yang rosak dan kita pun boleh tengok apa dia buat dengan phone kita kan :-)

    ReplyDelete
  13. Wah, berguna juga ada tempat macam ni. Nark repair kat kedai lain dah la mahal, tempat ni nampak sangat mudah dan cepat kerjanya. Yang penting harga berpatutan

    ReplyDelete
  14. Skrg susah nk cari kedai repair hphobe klu ada pun dorang htr tpt lain and kena tggu plk beberapa hari

    ReplyDelete