Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Costum.My - Bantu Siapkan Hadiah Design Sendiri Untuk Yang Tersayang

Costum.My - Bantu Siapkan Hadiah Design Sendiri Untuk Yang Tersayang | Sedar tak sedar sekarang dah hampir masuk ke bulan September dan bermulalah misi peribadiku untuk mencari hadiah ulangtahun kelahiran buat suami. Sama seperti isteri yang lain, kalau boleh daku juga mahu hadiahkan sesuatu yang agak special buat encik suami. Cari terbaik untuk cari apakah hadiah terbaik tidaklah susah mana.

Almaklumlah, Google kan ada? Tulis saja apa yang hendak di cari pada bahagian Google Search maka keluarlah pelbagai cadangan yang membantu. Dalam banyak-banyak cadangan yang di beri daku amat tertarik dengan sebuah website yang bernama CUSTOM.MY



COSTUM.MY - PRODUK MENARIK DENGAN DESIGN ANDA SENDIRI

Produk Menarik Dengan Design Anda Sendiri itulah info pertama yang muncul di saat daku terjah ke lamanweb Custom.My. Dengan melihat website ini terus daku mendapat idea bagaimana untuk disiapkan hadiah special untuk suami. Bagusnya ada servis yang begini. Semuanya di hujung jari tanpa perlu bersusah payah. Tanpa ingin membuang masa daku terus lihat dengan lebih teliti apakah jenis barangan yang boleh daku pilih dan design. 

Rupa-rupanya, di website Costum.my ni ada banyak jenis produk mengikut pelbagai kategori. Boleh pilih mahu yang mana sama ada untuk wanita, lelaki, kanak-kanak mahupun barangan untuk rumah sekalipun. Memang boleh rambang mata dibuatnya ni. 




Ada Terlalu Banyak Pilihan Hingga Jadi Rambang Mata Dibuatnya

Disebabkan niat hati nak design satu barangan untuk hadiah suami maka untuk kali ini daku fokus pada barangan lelaki. Hajat di hati pada mulanya nak beli shirt tapi bila di buka satu persatu, eh banyak betul pilihan lain yang menarik. Di Costum.my ni ternyata sangat banyak pilihan untuk di pilih. Tidak hanya ada servis costum design pada shirt semata-mata malah pada jenis pakaian yang lain juga boleh. 





Bila di kira secara terperici, jumlah keseluruhan jenis produk yang ada di Costum.my ini adalah sebanyak 200. Wow!! Banyak tu!! Patutlah Costum.my sering menjadi pilihan orang ramai untuk design produk sendiri. Sebut sahaja nak design apa, semuanya Costum.my boleh bantu sediakan. Dahsyat betul Costum.my ni. 

Antara Keistimewaan Lain Yang Ada Pada Costum.my

1.  Boleh Print Design Atas Pelbagai Jenis Permukaan (termasuk kain bercorak)

2. Mempunyai Kepakaran Dan Pengalaman Yang Tinggi 

3. Tiada minimum order

4.  Harga Yang Sangat Berpatutan

5. Servis Yang Super Pantas



Akhirnya, Beg Laptop Menjadi Pilihan

Dalam banyak-banyak produk yang ada, lepas puas di belek itu dan ini. Akhirnya daku buat keputusan untuk memilih beg laptop. Bila dilihat pada video yang disediakan, ternyata bag laptop ni memang cantik. Warnanya menarik, kualitinya bagus dan harganya juga sangat berpatutan. Mengikut harga yang tertera di website hanya RM55 sahaja. Haa ok sangat ni kan?






Panduan Membuat Design Turut Disediakan Secara Step By Step 

Untuk membuat design tak perlu risau kerana semua panduan turut disediakan secara step by step. Tidak kisah barangan apa yang ingin di pilih semuanya ada panduan masing-masing. Tak susah senang sangat-sangat!! 




Custom.my Turut Menerima Tempahan Dari Banyak Syarikat Besar

Tidak hanya tertumpu pada barangan peribadi semata-mata, sebaliknya Costum.my turut menawarkan produk yang ada kaitan dengan bisnes seperti sticker product, sticker marketing, sticker label dan banyak lagi. Jika kebetulan kalian nak adakan sesuatu majlis bolehlah tempah sticker untuk letak kat goodies dari Costum.my ini juga.



Dengan pilihan yang banyak, kualiti yang bagus dan servis yang best maka tidak hairanlah mengapa servis Costum.my sering digunakan oleh banyak syarikat-syarikat yang besar.

Antaranya adalah seperti :
  • Universiti Teknologi Petronas (UTP) 
  • Universiti Kuala Lumpu (UniKL) 
  • Universiti Selangor (UNISEL) 
  • CIMB Foundation 
  • KPTM 
  • iFlix dan banyak lagi

Pening Kepala Tak Tahu Nak Hadiahkan Apa Untuk Yang Tersayang? Nak Design Sesuatu Sebagai Hadiah Yang Special? Jom Guna Servis Costum.My Sekarang!

Akhirnya settle juga hadiah untuk harilahir suami yang bakal tiba ni. Kalian sendiri macamana? Jika sedang mencari hadiah best untuk di beri pada insan tersayang, apakata cuba gunakan servis dari Costum.my sebagai kelainan. Untuk sebarang pertanyaan lanjut, boleh terus hubungi pihak yang terlibat melalui detail di bawah ini. 

COSTUM.MY
WEBSITE | FACEBOOK | INSTAGRAM

Custom My Printing Sdn Bhd (1210459P) 
NO 46A, HALA TAMAN MERU 11, 
MERU 2B 30020 IPOH, 
PERAK MALAYSIA 
LAT LONG :4.661083, 101.067278 

Waktu Operasi : Isnin- Jumaat 9:00 AM - 6:00 PM 

Hotline : 05-5252144 
Email: info@custom.my 
Whatsapp: 013-484 5800 
Telefon Bimbit: 013-484 5800 




19 comments for "Costum.My - Bantu Siapkan Hadiah Design Sendiri Untuk Yang Tersayang"

  1. bestnya custom ni sebabnya kita boleh pilih design atau pun gunakan design kita sendiri tanpa ada banyak halangan. nak gambar muka ke, gambar kucing ke, gambar makanan pun boleh gak.. bagus jugak ni lah

    ReplyDelete
  2. Good post and also good info sharing. Seronok kan dapat design hadiah sendiri untuk org yang kita sayang. Hehehe! Thanx for sharing. Have a good day deary and have a good celebration.

    ReplyDelete
  3. Menarik la sebab no minimum order tapi kalau order kuantiti sikit mesti mahal sikit la harganya kan?. Boleh tengok sini kalau nak order in bulk.

    ReplyDelete
  4. hadiah yg personalised kan. menarik!
    nampak usaha di pemberi tu. akan lebih dihargai.
    dan si penerima tu akan berasa sgt istimewa.
    aida lom sempat klik ni lagi. baca byk dah review.
    lom ada time membelek.

    ReplyDelete
  5. uishhh lain macam sikit ye.. boleh la liez usha jap lagi..

    ReplyDelete
  6. Macam menarik ja. Terima kasih share satu informasi yang baharu kepada Naim. Lepas ini, Naim boleh try. hehe

    ReplyDelete
  7. Untunglah dpt cuba custom.my . Abam belum sempat cuba lagk. Servis dia cepat jugak ye? Anyway quality diorang okay tak? Recommended untuk cuba?

    ReplyDelete
  8. Menarik ni. Kita pilih rekaan yg kita minat. Skrg blh buat atas talian memang sangat mudah dan menjimatkan masa

    ReplyDelete
  9. Menarik sebab boleh custom made. Haha boleh design sendiri. Dalam kepala saya nk dh ada mcm2 design nk buat. Bolehlah tempah sini nnti.

    ReplyDelete
  10. Wah menarik servis macam ni. Boleh la custom ikut citarasa kita kan. Nanti nak usha la

    ReplyDelete
  11. Bagus no ade custom my.. Senang kita nak buat ape, pilih je.. Nak usha la.. Jap lagi birthday mak.. Nak cari birthday mak

    ReplyDelete
  12. Wah so nice. Never knew of such service. This is so cool, now i can design my own stuff for me and also as gifts. Thanks for sharing this, really useful.

    ReplyDelete
  13. Bagus ni boleh costum sendiri, bagus jugak untuk oramg cerewet haha and yang paling penting ada sentuhan kita untuk di jadikan hadiah

    ReplyDelete
  14. menarik idea ni, sesuai buat hadiah hari jadi, anniversary atau customize untuk diri sendiri. boleh pilih design apa kita nak, cantik betul beg laptop tu

    ReplyDelete
  15. Bagus ada service mcm ni byk pilihan nti nk tray cuci2 mata sblm order

    ReplyDelete
  16. Best juga kan sekarang dah ada website utk customize brg yg kita nak hadiahkan pada org.. Rasa dihargailah mcm buat sendiri..hehe

    ReplyDelete
  17. Wah! Menarik dan best sangat ni. Boleh tempah merchandise untuk bisnes team & customer kan . Takde minimun order pula tq sis hawa share bende ni sangat bermanfaat

    ReplyDelete
  18. Interesting lah. Boleh buat hadiah kepada family atau kawan2 dengan design customizable macam ni. Sebab kita lebih tahu apa kegemaran kawan2 atau keluarga kita kan. Nak try lah juga!

    ReplyDelete