Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Professor Tudung : Antara Penjual Tudung & Handsock Termurah Sempena Raya

Professor Tudung : Antara Penjual Tudung & Handsock Termurah Sempena Raya | Pejam celik pejam celik Hari Raya Korban dah semakin hampir. Weh cepatnya masa berlalu! Rasa macam baruuuu je sambut Aidilfitri. Dan bila tiba hari raya macam gini mesti dok fikir bab pakaian, menu dan sebagainya kan?

Untuk Hari Raya Korban sebenarnya daku tak prepair yang gah sangat sebabnya masa Aidilfitri dah shopping sakan dah. Lagipun kadangkala pakaian masa Aidilfitri dulu ada lagi yang tak sempat nak pakai kat badan. Seperkara lagi bila time raya korban ni kena buat kerja oiii.. kena potong daging, kena tolong masak masak.... so rasa-rasa sanggup ke berpeluh dengan pakai baju baru??? Hahaha... tapi sebenarnya pengalaman inilah yang membuatkan Hari Raya Korban ni makin best!



Tudung Memang Harus Beli Bila Tiba Time Nak Raya

Walau baju tak shopping mana tapi tudung memang wajib beli yang baru. Yelah nak juga mood raya tu melekat kat badan kan? Alah setakat tudung berapa sen la sangat. Lagi-lagi kalau tudung yang di beli dengan harga borong. Buktinya daku sendiri hanya perlu belanjakan beberapa belas ringgit je pun untuk sehelai tudung yang besar dalam bidang 60! Kain juga sangat kualiti. Mana lagi nak dapat semua ni kalau bukan dari PROFESSOR TUDUNG.



Kalau nak tahu ini kali ke dua daku buat pembelian dengan pihak Professor Tudung ni. Kalau dah beli berulang apa tandanya tu? Well dah tentu sebab puashati.... yes memang puashati sangat-sangat pun dengan pihak Professor Tudung ni.

Professor Tudung Menawarkan Pelbagai Tudung Yang Selesa Dan Cantik

Harga memang sangat murah dan macam tengah promosi besar kat pasaraya. Bila dah cantik, selesa dan murah untuk buat tudung raya sangat sesuailah. Trend tudung pun terkini sebab unik je semua design yang ada. Warna pun sangat banyak hingga rambang mata nak pilih. 

Warna yang ada terdiri dari rona gelap, pastel dan terang boleh di pilih mengikut citarasa sendiri. Jika sebelum ini daku telah pernah beli dalam warna hijau dan cream maka kali ini daku pelbagai variasi dengan koleksi dari warna pink peach dan maroon.


Daku sendiri amat suka dengan koleksi tudung labuh bidang 60 yang diperbuat dari material heavy chiffon. Bila pakai tudung ni tak perlu tiup sampai merecik air liur untuk awning tegak keras terbentuk. Nak iron pun sangat mudah dan cepat. 




Selain daripada tudung bidang 60 dari material heavy chiffon tadi, tudung dari jenis Bawal Cornskin juga amat ku suka. Bidangnya kecil sikit iaitu 50 dan 55 tapi still dalam kategori labuh dan selesa. Harganya pula hanyalah RM8.80 hingga RM12.90 sehelai. 




Handsock Menarik Juga Sangat Berbaloi Untuk Dibeli

Untuk si pengemar handsock, kat Professor Tudung ada pelbagai warna untuk di pilih. Harganya juga murah tau! Siap boleh beli dalam bentuk borong juga. Untuk harga biasa hanyalah RM5.50 sepasang manakala untuk harga borongnya pula adalah RM40 untuk 10 pasang DAN RM80 untuk 20 pasang! Warna boleh beli dengan cara campur-campur. Haaa tak ke murah tu??? Mana lagi boleh dapat dengan harga yang macam gini?


Daku sendiri dah beli 2 pasang. Satu dalam warna coffee dan satu lagi dalam warna dark blue. Kualiti alhamdulillah memuaskan hati. Tak panas dan cantik juga dengan design terkini yang memikat hati.



Jom Prepair Tudung Raya Baru Untuk Pakai Masa Open House Nanti

Honestly, untuk Hari Raya Haji ni daku hanya boleh melaram sikit kalau ada jemputan open house. Haaa masa tu hanya nak pergi makan-makan tanpa perlu berperang kat dapur kan? So bolehlah pakai yang cantik dan baru.


Tapi serius cakap kat Pantai Timur ni memang meriah bila tiba hari raya korban. Mana tidaknya boleh dikatakan hampir tiap rumah ada ambil bahagian untuk lembu korban. Jadi akibatnya rumah ini ada hidangkan menu nasi dengan lauk pauk, rumah situ juga sama dan rumah sana juga sama. Haa tak termakan oiiii! Kenyang yang amat!!

Beri daging dari rumah ke rumah juga turut dipraktikkan. Daku sendiri pernah sekali tu punyalah banyak dapat sampai penuh dalam peti. Bila suami timbang hmmm adalah dalam 5 kilo in total. Puas makan daging tak payah beli. Alhamdulillah rezeki kami satu family dan didoakan semoga rezeki si pemberi juga semakin luas dengan selebar-lebarnya, ameen.


Tak Payah Berbelanja Lebih Kerana Professor Tudung Ada Tawaran Harga Yang Best!

So pada kalian yang masih dok tercari-cari kat mana nak beli tudung murah untuk raya, jangan fikir banyak dan terus je terjah ke laman utama Professor Tudung kat Shopee. Bukan setakat tudung labuh sebaliknya tudung dari saiz biasa juga ada. Boleh shopping sepuashati dengan penuh rasa happy!




Tempoh pengeposan juga alhamdulillah sangat laju dan cepat. Daku sendiri lepas order hanya perlu tunggu masa beberapa hari saja terus sampai kat depan rumah ni haa.. seller juga cepat jawab apabila di tanya pada bahagian chat di lamanweb Shopee tu. 

Nak dapatkan tudung cantik, ada kualiti dan selesa dengan harga borong terlajak murah? Senang sangat! Terjah terus ke Professor Tudung untuk nilai penjimatan yang hebat. Untuk sebarang urusan pembelian boleh layari :
















11 comments for "Professor Tudung : Antara Penjual Tudung & Handsock Termurah Sempena Raya"

  1. pernah beli handsock gak kat situ. memang high kualiti sesuai la dengan harga

    ReplyDelete
  2. Wahhhhh menarik nya offer sempena raya ni... Murah betul kalau beli kat professor tudung ni ye. Fa pon nak grab jugak lah.. Nak sekali dengan handsocks.

    ReplyDelete
  3. Menutup aurat adalah wajib dan melabuhkan paras di dada. Sekarang banyak jual tudung tetapi tak patuti syarak. Kesian pun ada. huhu.

    Dengan jualan dalam online memudahkan urusan para wanita . hehe

    ReplyDelete
  4. Dulu kala aida aktif beli tudung online. Now, belikan utk anak2 plak online. Secara offline sedikit payah nak mencari sebagaimana yg sepatutnya. Mahal plak tu.

    Aida pernah skali beraya AidilAdha ke kelantan. Ada urusan. Meriah. Seronok

    ReplyDelete
  5. makin mudah nak beli tudung sekarang guna shopee je. lepas tu tunggu posmen hantar depan rumah. pilihan warna pun banyak & design pun cantik-cantik.

    ReplyDelete
  6. Terus dapat idea nak hadiahkan apa untuk wife sempena habis berpantang ni :) thanks kak @Hawa sebab bagi review tentang prof Tudung ni..hehe sat lagi dah boleh on tengok mana yang boleh ditempah...

    ReplyDelete
  7. Dah makin banyak peniaga yang menjual produk yang syariah compliant dan fashionable at the same time. Good job prof! Yang penting boleh beli online kan

    ReplyDelete
  8. Belum pernah beli jenama ni. Nampak menarik dan selesa material nya. Handsock tu menarik laa... Cuma risau sebab selalu beli nanti longgar pastu nanti turun. Tangan kita kecik jer.. Huhuuu

    ReplyDelete
  9. Dah bermacan macam brand ada terjual dipasaran skrg ni, bagus persaingan mcm ni sb pengguna boleh membuat pilihan. Lagi bagus kalau boleh beli secara online mcm ni.

    ReplyDelete
  10. Good to know this info. Nanti boleh sebarkan pada rakan2 muslimaj sy yg mencari brg2 muslimah yg murah. Mesti dorg suka

    ReplyDelete