Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Rejoice, Bubble Tea Lovers! KOI Thé is the classic drinks in Malaysia

Rejoice, Bubble Tea Lovers! KOI Thé is the classic drinks in Malaysia | Pernah dengar nama KOI Thé ? Kalau tak pernah dengar takpe tapi rasa-rasa mesti ramai yang tahu. Almaklumlah, KOI Thé ni memang famous amos kot kat Malaysia ni, lagi-lagi untuk warga KL. Jika rasa nak nikmati 'teh buih' haaa kat KOI Thé inilah tempatnya!

Almaklumlah trend minuman gini kan tengah hot sekarang. Yang penting memang rasanya sedap dap dap... sekali try rasa nak lagi, lagi, lagi dan lagi. Bukan setakat tu saja, banyak lagi minuman lain yang best-best kat sana. Para Bubble Tea lovers memang patut kunjungi KOI Thé yang berhampiran. 



Pada yang belum pernah cuba mungkin akan tertanya-tanya, eh apa yang best sangat tentang Bubble Tea ni? Sedap sangat ke? Haaa kalau tak sedap tak adalah ramai yang berpusu-pusu ke KOI Thé tu. Untuk pengetahuan, KOI Thé (sebelumnya KOI Café) adalah sebuah jaringan kedai minuman teh susu mutiara (bubble tea) yang berasal dari Taiwan dan sekarang KOI Thé telah membuka beberapa cawangannya di Malaysia. 

Mujurlah buka banyak cawangan, kalau satu je gerenti kena beratur panjang! Lagi-lagi sekarang ni KOI Thé tengah hot promosikan pelbagai minuman yang super sedap dengan pelbagai perisa. Memang rambang mata di buatnya dan antara jenis minuman Bubble Tea yang ada di KOI Thé adalah seperti kat bawah ni. 










Nampak tak? Betapa banyaknya pilihan minuman yang ada di KOI Thé. Sebenarnya ada banyak lagi pilihan minuman lain yang sememangnya sedap-sedap belaka. Clearly, KOI Thé serving flavourful artisan teas along with a mix of freshly-brewed teas, juices and coffees. Terlalu banyak minuman hingga susah nak buat pilihan kerana semua minuman bubble tea yang ada cukup sedap dan best!


Now, you can have different types of Koi Thé drinks in Malaysia and its so amazing! Sedap kot! Harga pun sangat berpatutan dan berbaloi dengan rasanya. Cuma memang rasa penat sikit kan kalau terpaksa ke mana-mana cawangan KOI Thé ni. Lagi-lagi jika tiba-tiba rasa nak minum tetapi kebetulan masa tu masih kat office. Ataupun tiba-tiba rasa nak minum dan kebetulan masa tu tengah busy dan tak sempat nak ke sana untuk beli. Haa boleh kempunan ni!



Tapi itu dulu.... sekarang ni semuanya dah mudah tau! Ini kerana pihak KOI Thé telah menawarkan kemudahan pesanan secara online berserta dengan penghantaran.

Yup! Its true! Now you can also order for koi delivery in online by FoodPanda Malaysia as the delivery takes very less time and your Koi drinks remain unspilled. What you need to do is to choose you favourite bubble tea and then koi delivery will save you day. 


koi bubble tea Malaysia menu

How about that? Its so nice and easy right? Good job KOI Thé for this koi delivery service. Dengan adanya servis sebegini makin mudahlah semua orang untuk nikmati minuman 'bubble tea' special dari pihak KOI Thé dengan cara yang lebih praktikal.

Melompat suka nampaknya semua Bubble Tea lovers! Yang pasti walau ada banyak minuman yang hampir serupa but KOI Thé will always be the classic drinks in Malaysia.


8 comments for "Rejoice, Bubble Tea Lovers! KOI Thé is the classic drinks in Malaysia"

  1. What a nice post 😊 thanks for your sharing 😊

    ReplyDelete
  2. belom dapat cuba Koi.. dalam list dah cuma x sampai ke tempatnya lagi hehehe..

    ReplyDelete
  3. Marsha dah cuba koi ni. Memang antara dalam list kesukaan bubble tea

    ReplyDelete
  4. Golden bubble tu nampak menarik untuk dicuba..

    ReplyDelete
  5. comei je nama nya... lepas tu macam-macam betul pilhan yang ada

    ReplyDelete
  6. bestnya kalau dapat delivery kat tempat kita ni...yummeh

    ReplyDelete