Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Tonton Drama Awak Suka Saya Tak? Full Episode 1 Hingga 16 (Akhir)

Tonton Drama Awak Suka Saya Tak? Full Episode 1 Hingga 16 (Akhir) | Pernah tonton drama yang bertajuk Awak Suka Saya Tak? Jika kalian seorang yang sukakan drama genre cinta yang sentiasa percaya pada jodoh maka drama ini cocok dengan kalian. Drama Awak Suka Saya Tak? ini merupakan salah satu drama Malaysia yang telah berjaya mendapat tempat di hati para peminat drama Malaysia tak lama dulu. 

Jika dulu drama ini di tonton melalui kaca TV tapi kini episod-episod penuh drama Awak Suka Saya Tak ini sudah boleh di tonton semua episodenya dari episode 1 hingga episod 16 9akhir0 secara online.
Drama Awak suka saya tak? ini walapun mempunyai sehingga 16 episode tetapi jalan ceritanya boleh dikatakan tidak terlalu meleret dan sedar tak sedar boleh tonton hingga ep akhir tanpa boring. Walaubagaimanapun, sudah tentulah bergantung pada tahap minat seseorang terhadap sesuatu genre itu sendiri =D



Drama Awak Suka Saya Tak ini turut dibuat dalam bentuk drama tayangan khas sempena raya tidak lama dulu.  Ohya drama ini sebenranya merupakan adaptasi dari sebuah novel bertajuk Awak Suka Saya Tak yang ditulis oleh Melur Jelita. Drama Aweak Suka Saya ada berapa episode? Jawapannya 16 dan drama untuk semua episod ini diterbitkan oleh Global Station Sdn Bhd.

Walaubagaimanapun, ada yang lebih suka membaca novel dari menonton drama kerana katanya menonton dan membaca tak sama. Malah ada yang anggap lebih feel baca novel dari tonton drama kerana masih ada yang menyangka bahawa di dalam drama ada part adegan yang tak sama dengan jalan cerita di dalam novel. 

Tapi for sure, of course ada juga yang lebih tonton drama dari baca novel sebab memang tak suka membaca, malas nak membaca dan busy. 

Tak kisah apa jua alasan, yang pasti drama yang pernah ditayangkan setiap Isnin hingga Khamis pukul 10 malam melalui Astro Ria saluran 104 ini dulu ramai yang tertarik dengan lagu temanya yang telah disiarkan dalam episod akhir

INFO DRAMA AWAK SUKA SAYA TAK ?

JUDUL : AWAK SUKA SAYA TAK ?
EPISOD : 16 episod
TARIKH TAYANGAN : 25 September 2017
HARI / MASA : Isnin-Khamis, 10.00 malam
SIARAN : Astro Ria 104 & Ria HD 123
SKRIP : Rozie Rashid & Amka Ahmad
PENULIS NOVEL : Melur Jelita
PENGARAH : Raja Ahmad Alauddin
TERBITAN : Global Station Sdn Bhd



NAMA BARISAN PELAKON & WATAK 


Alvin Chong sebagai Hilman Yong Abdullah / Damien Yong
Emma Maembong sebagai Intan Zulaikha
Sabhi Saddi sebagai Nazim
Rebecca Nur Islam sebagai Salina
Raff Yaakob sebagai Danish
Kael sebagai Azad
Aman Aziz sebagai Yasin
Fieza Jolie sebagai Lily
Amalina Smith sebagai Shasha
Mustapha Kamal sebagai Dato Megat
Susan Manen sebagai Datin Sofea
Fathil Dani sebagai Imam Kahar
Jesse Lim sebagai Robert
Angeline Tan sebagai Clarence
Joyce Harn sebagai Grace
Aryan Adani sebagai Daniel
Michelle Tan sebagai Cheris


SINOPSIS AWAK SUKA SAYA TAK?


Kisah kasih sayang antara Hilman Yong, seorang kacukan Korea-Amerika-Cina dan Intan Zulaikha, seorang gadis Melayu. Hilman telah jatuh cinta dengan Intan sejak pertama kali ketemu lapan tahun yang lalu di sebuah restoran. Hilman, seorang yang baru mengenali Islam berdoa agar dipertemukan dengan Intan lagi. Mereka bertemu kembali dan mula rapat. Hilman cuba melamar Intan tetapi ditolak kerana Intan belum bersedia. 

Tiga tahun kemudian, Intan ketemu dengan Hilman ketika mengendalikan kursus di Kuala Terengganu. Mereka kembali rapat dan merancang untuk berkahwin. Namun tragedi berlaku, Hilman kemalangan lalu hilang ingatan. Munculnya Damien yang tidak ingat akan agama. Intan berusaha untuk mengembalikan ingatan Damien kepada agamanya dan mengembalikan cintanya yang hilang.



Awak Suka Saya Tak Full Episode 


Tonton Drama Awak Suka Saya Tak? Episode 1




Tonton Drama Awak Suka Saya Tak? Episode 2




Tonton Drama Awak Suka Saya Tak? Episode 3




Tonton Drama Awak Suka Saya Tak? Episode 4




Tonton Drama Awak Suka Saya Tak? Episode 5




Tonton Drama Awak Suka Saya Tak? Episode 6




Tonton Drama Awak Suka Saya Tak? Episode 7




Tonton Drama Awak Suka Saya Tak? Episode 8




Tonton Drama Awak Suka Saya Tak? Episode 9




Tonton Drama Awak Suka Saya Tak? Episode 10




Tonton Drama Awak Suka Saya Tak? Episode 11




Tonton Drama Awak Suka Saya Tak? Episode 12




Tonton Drama Awak Suka Saya Tak? Episode 13





Tonton Drama Awak Suka Saya Tak? Episode 14




Tonton Drama Awak Suka Saya Tak? Episode 15





Tonton Drama Awak Suka Saya Tak? Episode 16




Itulah dia tayangan episode demi episode dari episod 1 hingga 16 (akhir) untuk drama hasil adaptasi novel Awak Suka Saya Tak?

Ada banyak drama di Malaysia dan dalam banyak-banyak drama ada yang masih sentiasa di tonton dari masa ke semasa. Drama sebegini bukan saja mendapat sambutan jumlah tontonan yang tinggi waktu bersiaran di TV bahkan masih mendapat sambutan jumlah tontonan yang tinggi selepas itu. Inilah yang dikatakan sebagai trending! 

Suka Tonton Drama? Boleh join group FB Suka Drama Malaysia. Di sana ada pelbagai link episode penuh untuk tonton pelbagai drama baru dan lama. 

1 comment for "Tonton Drama Awak Suka Saya Tak? Full Episode 1 Hingga 16 (Akhir)"

  1. lama dah tak tengok drama since ada baby ni.Busy sampai tv pon tak sempat nk buka

    ReplyDelete