Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Jus Dara Vogue : Pengalaman Guna Selepas Melihat Testimoni Pelakon Lisdawati

Pengalaman Guna Jus Dara Vogue Selepas Melihat Testimoni Pelakon Lisdawati | Nama pelakon Lisdawati memang dah tak asing lagi kan? Siapa yang kenal dan terus terang, walaupun daku bukanlah seorang peminat tegarnya di dalam drama (tiap orang ada pelakon kegemaran masing-masing), tapi daku cukup berminat dengan cara beliau menjaga penampilan diri. Manakan tidak, Lisdawati ni dah kahwin lama. Dah ada anak ramai tapi still maintain vogue muda bergetah macam anak dara!!! 

Serius cakap, sebagai seorang wanita yang juga dah lama kahwin dan punya anak ramai ni, daku rasa betul-betul berminat untuk tahu apakah petua, tips, cara penjagaan dan sebagainya yang Lisadawati lakukan.

Hasil dari pencarian di Google Search, alhamdulillah daku berjaya menemui beberapa video perkongsian dari beliau tentang cara bagaimana beliau kekal maintain macam anak dara. Salah satu jawapannya adalah dengan mengamalkan JUS DARA VOGUE

JUS DARA VOGUE REVIEW

Video Testimoni Lisdawati Yang Mengsyorkan Jus Dara Vogue 



Antara Info Yang Daku Perolehi Tentang Jus Dara Vogue 

Tak kira untuk apa jua produk, sebelum beli dan guna kita hendaklah mencari info terlebih dahulu. Begitu juga dengan produk Jus Dara Vogue ini. Antara perkara yang daku ambil tahu adalah seperti nama syarikat pengeluar, kandungan Jus Dara Vogue, kelebihan, status pengeluaran, testimoni, review, harga dan sebagainya. 

Dan hasil pencarian info ini, daku jadikan sebab dalam mengambil keputusan untuk mencuba Jus Dara Vogue ini. Dan antara antara info yang daku perolehi berkaitan produk ini adalah : 

#1 - Dikeluarkan Oleh Teja, Sebuah Syarikat Bumiputera Tempatan 

Jus Dara Vogue dikeluarkan oleh syarikat Teja, yang berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) dengan nombor 002215435 -D. Syarikat Teja ini diasaskan oleh Puan Noraini yang lebih mesra dikenali sebagai Kak Teh. Lokasinya pula adalah di Seri Kembangan, Selangor.

Syarikat Teja tidak hanya popular dengan produk Jus Dara Vogue bahkan ia turut dikenali ramai dengan produknya yang lain seperti Dr.Beau Serum. Dr.Beau Serum ini daku dah guna berkali-kali, dah beli berkotak-kotak dan sampai sekarang masih menjadi salah satu serum kegemaran di hati. 

Maka tak hairanlah kenapa Jus Dara Vogue yang baru dikeluarkan ini turut mendapat perhatian ramai pengguna termasuk para selebriti tempatan dari masa ke semasa. 

JUS DARA VOGUE REVIEW

#2 - Kandungan Jus Dara Vogue Menggunakan Bahan-Bahan Yang Terpilih 

Kandungan Jus Dara Vogue ini menggunakan bahan terpilih yang dilihat sesuai dengan kesihatan dalaman. JUS DARA VOGUE diadun daripada 12 jenis ramuan semulajadi dan bahan-bahan tersebut adalah : 
  • Delima 
  • Kunyit Hitam 
  • Madu 
  • Kurma 
  • Kacip Fatimah 
  • Epal 
  • Manjakani 
  • Vitamin C 
  • Akar serapat 
  • Sireh 
  • Pegaga 
  • Lobata
JUS DARA VOGUE

#3 - Kelebihan Jus Dara Vogue - Diformulasi Untuk Merawat Masalah Dalaman Wanita Masa Kini

Jus Dara Vogue ini diformulasikan untuk membantu pelbagai perkara dan terus terang ianya memang sangat sesuai untuk golongan wanita. Antaranya adalah untuk : 

  • Gadis, wanita berkahwin dan wanita monoupose 
  • Faraj berair & kentut faraj 
  • Keputihan dan vagina longgar 
  • Haid tidak stabil 
  • Lesu badan, kebas, sakit sendi tumit dan kerap sakit kepala 
  • Berpantang dan menyusu bayi 
  • Punggung jatuh dan payudara kecut dan kendur 
  • Membuang lemak dan menyingkir angin serta toksik dalam badan 
  • Mengencangkan tekstur kulit

#4 - Testimoni Menyakinkan Dari Ramai Wanita Yang Telah Berkeluarga

Sebagaimana pengguna yang lain, daku turut mengambil kira testimoni yang boleh daku percayai. Apa yang membuatkan daku lebih berani untuk mencuba Jus Dara Vogue ini, ianya tak hanya diamalkan oleh pelakon Lisdawati sahaja, bahkan ada ramai lagi selebriti lain yang turut menggunakan Jus Dara Vogue ini. Antaranya adalah seperti pelakon Sharifah Shahora, Eira Syazira, Jasmin Hamid, Azza Elite dan ramai lagi. 

Pengaraca TV Al-Hijrah sendiri berkata yang dia pun minum JUS DARA VOGUE. Memang terbaik untuk mengembalikan tenaga , mengembalikan berat badan yang ideal katanya. Jus Dara Vogue ini juga boleh dijadikan sebagai produk minuman tambahan selepas bersalin (ketika dalam pantang). 


Bila menonton video perkongsian oleh beliau ini, terus terbayang akan berat badanku yang semakin naik sejak kebelakangan ini. Almaklumlah, usia dah makin meningkat di tambah dengan anak-anak yang ramai dan semakin membesar kat rumah ni. 

#5 - Halal 


JUS DARA VOGUE

Jus Dara Vogue : Jamu Moden Dengan Rasa Yang Sedap 

Daku dan jamu bukanlah kawan baik sebabnya daku tak suka benda yang pahit! Susah nak telan rasanya. Melainkan kalau jamu tu di dalam kapsul dan tak lekat di tekak, InshaAllah daku boleh terima. Tapi kalau Jus Dara Vogue ni daku memang boleh amalkan setiap hari sebab rasanya yang sangat sedap! 

Saat makan, memang best! Manis-manis dan sedikit masam dengan rasa delima dan epal memang sangat mengasyikkan. Daku makan tanpa ada rasa kurang senang sebagaimana sedang nikmati jus yang sebenar. Tapi berbeza dengan minum jus buah biasa, Jus Dara Vogue ada kelebihan lain kerana turut digabungkan dengan pelbagai kandungan yang InshaAllah, boleh memberi manfaat pada tubuh bila diamalkan. 


Boleh Minum Suami Isteri Ualls !! 

Perkongsian dari pelakon Linda Hashim dan suaminya Beego, mereka berdua sama-sama mengamalkan Jus Dara Vogue ini suami isteri. Waktu ini daku terus tersentak, "Eh! Jus Dara Vogue minum suami isteri? Lain macam betul produk ni!" 

Menurut info dan perkongsian secara terus melalui video dari Linda dan Beego, memang itulah yang dikongsikan. Mereka suami isteri sama-sama amalkan Jus Dara Vogue ini setiap hari.


View this post on Instagram

Assalamualaikum semua kesayangan Linda😘😘 . Ok guys Linda nak share apa yang Linda & Beego amalkan hari hari untuk suplement kulit dan dalaman kami. Mostly yang jumpa we all akan tanya macamana jaga skin, mcmana nampak awet muda, nampak bertenaga dan walaupun dah ada anak 3 still slim dan perut tak buncit langsung. sebenarnya Linda sendiri pun tak perasan sebelum ni. Bila dah ramai sangat yang cakap macamtu, Linda memang terus yakin yang Jus Dara Vogue ni lah puncanya sebab Linda n Beego tak pernah miss minum JDV ni. Yang bestnya Jamu moden ni Suami isteri boleh minum so adil lah kan 😂 . Banyak kelebihan jamu ni terutamanya untuk dalaman perempuan. U olls boleh tengok testimoni2 best kat ig @jusdaravogue_hq @jusdaravogue_hq, atau u olls boleh DM untuk pertanyaan info lain. . Jom follow Linda minum Jus Dara Vogue, comfirm meletops! . #jusdaravogue #juskencang # jusperapat #montok #igreviewbylb

A post shared by Linda Hashim (@lindabeego) on

 

Jus Dara Vogue Boleh Bantu Guna Dalam Pantang Lepas Bersalin 


Inilah salah satu info yang daku perolehi saat melihat perkongsian (testimoni) dari mereka yang telah mengamalkan Jus Dara Vogue ini. Mungkin kerana bahan yang digunakan sesuai untuk mereka yang dalam tempoh berpantang maka tak hairanlah kenapa Jus Dara Vogue ini boleh minum dalam tempoh tersebut. 

Review : Pengalaman Sendiri Selepas Mengamalkan Jus Dara Vogue Tiap Hari 

JUS DARA VOGUE REVIEW

1st of all, daku bukan seorang yang mudah untuk makan jamu! Sebabnya daku agak susah untuk terima benda yang pahit! Jadi, saat mula-mula nak start minum Jus Dara Vogue yang dikatakan sebagai jamu moden ini, daku agak berdebar juga. Risau kalau-kalau tak sedap. 

Ternyata sangkaan pertamaku meleset. Sebagaimana pengalaman mereka-mereka yang telah mengamalkan Jus Dara Vogue ini, memang benar, rasanya sangat sedap dengan perisa buah delima. Masam manis gitu. Sekali minum rasa tak cukup okay.

Dan dengan mengikut penggunaan yang betul (ambil 2x sehari , pagi dan malam) , alhamdulillah tubuh dah semakin rasa bertenaga. Tak lesu sangat bagai dulu. Apa yang lebih menariknya lagi, ku rasakan pada bahagian perut semakin kempis berbanding dulu dan dalam masa yang sama wajah sudah kelihatan lebih pink pink berbanding sebelum ini. 

Dan dengan segala perubahan yang berlaku, besar kemungkinan akan terus mengamalkannya selepas ini, InshaAllah. Harga pun tak mahal ,masih mampu milik.

JUS DARA VOGUE REVIEW


Suami Boleh Beli Sebagai Hadiah Untuk Isteri 

Jus Dara Vogue jamu moden yang boleh dinikmati bersama suami isteri ini, sangat sesuai untuk dijadikan sebagai hadiah baik untuk diri sendiri mahupun untuk orang lain. Nak beri sebagai hadiah kahwin pun sesuai ni rasanya. Tambahan pula ia memang boleh diamalkan sejak dari gadis hingga tahap sudah semakin berumur. 

Para suami di luar sana tu, jika kebetulan hari lahir isteri dah hampir dekat dan tak tahu nak beli apa sebagai hadiah, apa kata kali ini beli dan beri Jus Dara Vogue sebagai hadiah istimewa untuk isteri tersayang. Dalam banyak produk kesihatan untuk wanita, boleh cuba amalkan JUS DARA VOGUE yang dikeluarkan oleh Syarikat Teja.

Suka Minum Jus? Bolehlah Cuba Jus Dara Vogue Yang Sedap Ini! 

Banyak kebaikan dan khasiat jus ni dan untuk seseorang yang sangat suka minuman jus delima begini, sudah tentu daku happy sebab ia bukan saja sedap tapi juga boleh beri manfaat seperti ketika daku minum minuman jus seperti biasa. Cuma, selaku seorang pengguna sudah tentu kita tak boleh terlalu mengharapkan suatu 'keajaiban' secara membuta tuli.

Jangan nanti niat nak kurus, niat nak aset makin mantap dan sebagainya itu kita jadikan satu fokus point ke atas sesuatu (seperti minuman Jus Dara Vogue) ini hinggakan kita terlupa yang semua itu ada kaitan dengan Allah SWT. 

Ada baiknya kita pandang Jus Dara Vogue ini sebagai satu minuman untuk diminum dan jika tubuh badan rasa serasi dan ada perubahan yang lebih baik maka memadailah dengan menganggap yang minuman Jus Dara Vogue ini merupakan salah satu 'asbab' dengan izin Allah SWT jua. 

Boleh Jana Pendapatan Sampingan, Agent Dan Dropship Turut Dialukan 

Bagi kalian yang berminat untuk cuba Jus Dara Vogue ini, bolehlah hubungi detail yang tertera di bawah. Dan seandainya selepas diamalkan rasa best dan berhajat untuk beli dengan lebih banyak sebagai stok di rumah, kalian boleh pertimbangkan untuk menjadi agent dan dropship juga. 

JUS DARA VOGUE DROPSHIP

Manalah tahu, ditakdirkan ada rezeki lebih nanti. Dari sekadar nak minum sendiri dah boleh ada pendapatan lebih bersama team Jus Dara Vogue ini. Selamat mencuba! 


JUS DARA VOGUE

Keluaran : Teja Herbs

Harga pada kotak : SEM RM49 | S/S RM59

Cara Penggunaan : 1 sachet , 2x sehari (pagi dan malam)


Alamat Premis : 

No.16, 1, Jln Equine 10C, 

Taman Equine, 43300 Seri Kembangan, Selangor


Untuk pertanyaan dan pembelian, sila layari :

Website | Facebook | Instagram 







2 comments for "Jus Dara Vogue : Pengalaman Guna Selepas Melihat Testimoni Pelakon Lisdawati"

  1. Macam best je nak amalkan ni, awa... Byk khasiat..

    ReplyDelete
  2. wahh terbaik. boleh dicuba utk mereka yang nak menjamu (makan jamu)

    ReplyDelete