Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Techouz, Pakar Repair Laptop Murah Cepat Mudah Area KL & Selangor

Techouz, Pakar Repair Laptop Murah Cepat Mudah Area KL & Selangor | Daerah Kuala Lumpur dan Selangor mempunyai kepadatan penduduk yang tinggi dan sara hidup di bandar memang agak mahal. Kerana itu jika nak mencari kedai repair laptop agak sukar juga. Bukannya tak ada tapi terlalu banyak hingga sukar untuk buat keputusan kedai repair laptop dan komputer mana yang paling bagus, cepat, mudah dan murah. 

Nak cari kedai repair laptop murah KL dan area Seri Kembangan boleh jadi pening kepala tapi orang KL Selangor sekarang sangat beruntung! Sejujurnya daku cemburu dan terkejut! 

Macam mana tak terkejut kerana sekarang ni sudah ada ramai hero-hero untuk baiki PC dan laptop yang mudah dan murah di sekitar KL dan Selangor dengan nama TECHOUZ

Kedai Repair Laptop KL Seri Kembangan

Bayangkan, jika dulu tidak tahu di mana patut baiki kerosakan PC dan laptop dengan servis yang paling baik? Di mana juga nak baiki PC dan laptop dengan harga yang paling rendah? 

Sekarang ini, orang Selangor boleh tersenyum lebar kerana sudah boleh baiki PC dan laptop jauh lebih mudah berbanding dulu. 

Siapa Techouz? 

Techouz merupakan satu team 'doktor pakar' yang boleh membantu para pengguna PC dan laptop terutama untuk warga Selangor. Techouz bukan saja ada kepakaran dalam membaiki laptop dan PC malah turut menyenaraikan ramai technician untuk baiki PC dan laptop dengan detail maklumat yang lengkap!

Untuk lebih mudah faham, para pengguna PC dan laptop sudah boleh bernafas lega jika ada sebarang masalah kerana Techouz boleh bantu beri maklumat di mana boleh baiki PC dan laptop yang rosak dengan cepat, mudah dan murah.

Tak kisahlah laptop jenama apa, InshaAllah boleh dibaiki masalah yang ada hingga selesai.

Kedai Repair Laptop PC Murah

Kedai Repair Laptop Murah KL

Boleh Cari Kedai Repair Laptop Near Me Berserta Harga Mengikut Jenis Kerosakan

Mempunyai masalah laptop rosak dan tinggal di Seri Kembangan? Nak tahu di mana ada kedai baiki laptop Seri Kembangan yang bagus?

Nak tahu juga di mana ada kedai repair laptop Gombak dan Petaling Jaya?
Di mana kedai repair laptop murah Shah Alam dan Cheras?
Di mana kedai repair laptop Wangsa Maju? 

Atau mungkin sedang cari kedai repair laptop Bangi, Kajang, Serdang dan terasa susah betul nak cari kedai repair laptop di KL Selangor ni, nah sekarang sudah tahu siapa boleh repair laptop dengan murah, mudah dan cepat.

Kedai Repair Laptop PC Murah

Dulu, tiap kali laptop atau PC rosak mulalah gelabah. Google cari kedai repair laptop near me tapi sekarang tidak lagi.

Techouz laptop service menawarkan ramai technician di banyak kawasan. Sekarang, dengan adanya Techouz ini semua persoalan tentang upah mengikut jenis kerosakan di kedai repair laptop terjawab dengan mudah! 

Tidak hanya boleh tahu lokasi kedai repair laptop paling hampir berdasarkan kerosakan PC dan laptop kita, bahkan boleh tahu terus jumlah bayaran yang perlu dibayar sebagai upah untuk baiki kerosakan tersebut. Kan senang tu. 

Kedai Repair Laptop PC Murah


5 Kelebihan Jika Guna Techouz Untuk Baiki PC dan Laptop

#1 - Techouz Menghimpunkan Technician & Kedai Repair Laptop Murah Bagus di KL Selangor 

Jika sebelum ini tercari-cari lokasi kedai repair laptop melayu terbaik dan murah di KL, sekarang semuanya sudah ada depan mata dengan jelas. Hanya dengan menggunakan hujung jari segala jawapan boleh dapat. 

Masalah motherboard rosak? Screen rosak? WiFi problem? Keyboard laptop kena air? Laptop PC tak boleh display, tak boleh on atau apa saja. Semuanya boleh dibaiki. Lepas ni tak perlu lagi tanya orang sana sini di mana kedai baiki laptop KL dan Selangor yang boleh dipercayai.

Kedai Repair Laptop Murah KL

#2 - Pemilik PC dan Laptop Ada Banyak Pilihan Untuk Buat Keputusan

Bagi Techouz, segala keputusan di tangan pemilik PC atau laptop itu sendiri. Disebabkan itu, pemilik PC dan laptop ini di beri pilihan untuk tentukan sendiri mahu guna techician yang mana untuk baiki PC dan laptop mereka. 

#3 - Jimatkan Masa Pelanggan

Dengan adanya Techouz, para pemilik PC dan laptop dengan mudah boleh tahu dimanakah lokasi kedai baiki komputer PC dan laptop yang bagus serta murah berdekatan kediaman masing-masing untuk dapatkan servis repair laptop dan PC. 

#4 - Tunjuk Harga Dengan Jujur 

Perbandingan harga juga ada, dengan senang boleh tahu perbezaan kos upah yang perlu di bayar. Jika dulu di kedai lain repair motherboard cecah ribu tapi di kedai technician repair laptop melalui Techouz, banyak yang murah-murah.

Pelanggan dengan jelas boleh tahu harga berapa yang perlu di bayar oleh ramai technician. Dari situ boleh buat perbandingan harga dengan mudah! Harga ditunjukkan dengan jelas dan tidak ada sebarang caj yang tersembunyi. 

#5 - Baiki Dulu Baru Bayar

Yang lebih menariknya lagi, para pemilik PC dan laptop tidak perlu bimbang takut di tipu dan sebagainya. Ini kerana, laptop tersebut akan dibaiki dahulu sehingga pulih. Setelah itu baru pelanggan perlu buat bayaran setelah PC atau laptop itu siap dibaiki. 


Urusan Baiki Laptop PC Kini Sudah Menjadi Mudah 

Kesimpulannya, pelanggan boleh pilih jenis servis mengikut kehendak kita, lihat harga yang ditawarkan oleh techinician-technician yang ada, buat perbandingan harga dan baca review pelanggan sebelum ini.

Setelah itu boleh terus booking (tempah) technician yang dirasakan okay untuk urusan baiki laptop dengan segera. Mudah. Sangat-sangat mudah!

Kedai Repair Laptop Murah KL


Tempah Techician Di Techouz Hanya Dengan 4 Langkah Mudah

Langkah 1 : Layari lamanweb Techouz.com dan pilih perkhidmatan atau jenis pembaikan yang diperlukan. Pelanggan boleh membuat perubahan bila-bila masa dan melihat dengan tepat berapa harganya.

Langkah 2 : Pelanggan boleh bandingkan harga antara semua techician yang ada. Boleh juga baca ulasan pelanggan yang lepas untuk pilih juruteknik terbaik berdasarkan pilihan kita sendiri.

Langkah 3 : Daftar dan buat tempahan, pihak Techouz akan bantu uruskan semuanya dari A-Z hingga laptop PC tersebut siap di baiki. Siap ada runner untuk pick up dan hantar. 

Langkah 4 : Bayar hanya apabila perkhidmatan telah selesai. Pelanggan boleh memilih untuk bayar secara tunai semasa penghantaran, melalui perbankan dalam talian (FPX) atau dengan menggunakan kad debit / kredit.


Antara Pelanggan Yang Telah Menggunakan Servis Techouz, Pakar Baiki Laptop Murah KL Selangor 

Kedai Repair Laptop Murah KL

Kedai Repair Laptop Murah KL

Kedai Repair Laptop Murah KL

Kedai Repair Laptop Murah KL


Jom Dapatkan Bantuan Techouz Untuk Baikpulih Laptop Dengan Harga Jimat

"My laptop is going to be broken! Is there a repair shop that is open?" Techouz have all the answer! 

Proses mencari kedai repair laptop Bangi Kajang Seri Kembangan Serdang KL serta banyak lagi kawasan lain yang trusted dan murah, kini sudah menjadi mudah! Alangkah bagusnya jika di Kelantan ini turut ada Techouz. 

Sekarang ni memang daku jealous yang teramat sangat untuk warga KL Selangor kerana ada team servis baiki laptop murah dan cepat yang sangat bagus seperti Techouz. 

Jauh di sudut hati, daku puji servis yang Techouz wujudkan kerana ianya benar-benar dapat memudahkan orang ramai. 

Kedai Repair Laptop Murah KL

Kedai Repair Laptop Murah KL

Dengan Techouz, kita boleh tahu harga format laptop berapa, harga repair keyboard kena air berapa, harga repair masalah WiFi berapa dan banyak lagi. Terang lagi nyata, servis repair laptop kini sudah semakin senang untuk orang ramai gunakan. 

Laptop memerlukan tahap penjagaan yang khusus. Setiap laptop lain tahap kegunaannya dan jika kebetulan ada masalah, jom dapatkan techician terbaik untuk baiki laptop PC kesayangan di website Techouz. Sesungguhnya ia dapat membantu penduduk di sekitar kawasan KL, Seri Kembangan dan area sekitar dengannya. 

Alhamdulillah, kini urusan baiki laptop PC sudah tidak susah lagi!

TECHOUZ | Kedai Techician Repair Laptop Murah KL Seri Kembangan 




3 comments for "Techouz, Pakar Repair Laptop Murah Cepat Mudah Area KL & Selangor"

  1. Menarik nie.. bleh la baiki laptop sy yang sekian lama rosak..hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh je awak 🤭 Nanti book je dekat website kami 👍🏻

      Delete
  2. Menarik nie.. bleh la baiki laptop sy yang sekian lama rosak..hihi..

    ReplyDelete