Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Ubat Gigi Glister Amway, Jangan Beli di Shopee Nanti Rugi

Kelebihan Ubat Gigi Glister Amway, Jangan Beli di Shopee Nanti Rugi | Sebelum ini aku ada kongsikan artikel berkaitan karang gigi tercabut sendiri, punca karang gigi dan petua cara bersihkan karang gigi sendiri di rumah, secara tak sengaja ternampak perkongsian tentang ubat gigi Glister Amway. Ubat gigi Amway ini dikatakan dapat menghilangkan karang, karies dan memutihkan gigi serentak.

Perkongsian tentang ubat gigi Amway sudah tahap viral dan makin hari makin mendapat perhatian ramai di Tiktok hinggakan ada yang menjadikan ubat gigi Glister Amway ini sebagai salah satu cara menghilangkan karang gigi dalam masa beberapa hari. 

Ubat-Gigi-Glister-Amway-Hilangkan-Karang
Ubat Gigi Amway Hilangkan Karang

Ubat gigi Glister Amway turut dijadikan sebagai salah satu cara menghilangkan karang gigi yang sudah mengeras. Jika dulu nak hilangkan karang gigi dengan baking soda katanya, tapi sekarang sudah ramai bertukar ke ubat gigi Glister Amway. 

Ubat Gigi Glister Amway Hilangkan Karang Gigi

Untuk tahu adakah benar ubat gigi Amway ini boleh bantu atasi masalah pada gigi, aku cuba cari bukti yang berkaitan dengan bantuan carian Google. Ternyata memang ada maklumbalas dari pengguna-pengguna yang terdiri dari pembeli-pembeli untuk produk ini. 

Di sini aku kongsikan beberapa testimoni dari pengguna yang membelinya di Shopee. 

pengalaman-menggunakan-ubat-gigi-glister-amway
pengalaman menggunakan ubat gigi glister

pengalaman-menggunakan-ubat-gigi-glister-amway
pengalaman menggunakan ubat gigi glister


pengalaman-menggunakan-ubat-gigi-glister-amway
pengalaman menggunakan ubat gigi glister

kebaikan-ubat-gigi glister-amway
saiz besar, jimat dan tahan lama

kebaikan-ubat-gigi-glister-amway
kebaikan ubat gigi glister amway pelbagai guna

Kelebihan Ubat Gigi Glister Amway Yang Perlu Diketahui

Menurut info yang ku perolehi, ubat gigi Glister dari jenama Amway ini dirumus khas untuk dapatkan gigi sihat putih berseri. Ia juga berguna untuk membantu membuang karies-karies gigi yang ada tanpa menghakiskan gigi. 

Selain dari itu, ubat gigi Glister Amway ini turut dapat membantu mengurangkan rasa sakit gigi dan menyembuhkan ulser pada gusi. 

Jika disenaraikan terdapat beberapa kelebihan utama pada ubat gigi Glister Amway ini iaitu : 

  • Tidak menghakis gigi
  • Menghentikan pendarahan gusi
  • Menghilangkan bau nafas yang kurang menyenangkan
  • Kanak-kanak juga sesuai
  • Sangat jimat kerana boleh tahan lama
  • Tiada bahan kimia kerana diperbuat daripada bahan herba yang bersifat organic
  • Sesuai untuk ibu yang mengandung

Ubat-Gigi-Glister-Amway-Bau-Mint
Ubat Gigi Glister Amway bau mint (pudina)

Kebaikan Ubat Gigi Glister Amway


Gigi yang berulat, berlubang , yang sakit dan sebagainya tak perlu ragu-ragu atau bimbang. Sebab ubat gigi ni baru betul ubat gigi. Selama ni dipasaran macam pencuci gigi je, semata-mata nak gigi bersih.. Ubat gigi glister ini, selain bersihkan gigi, ianya mengembalikan mineral pada gigi dan menjadikan gigi kuat semula serta bertambah sihat. Bukan setakat bersihkan gigi tapi merawat dan melindungi juga.

Dengan kerap memberus, ubat gigi Glister Amway ini dapat membantu menghapuskan plak dan memutihkan gigi tanpa meluntur untuk menjadikan gigi berasa bersih dan licin seluruhnya. Bagi meningkatkan kesihatan keseluruhan gigi untuk seisi keluarga anda, gunakan Sistem Penjagaan Gigi GLISTER yang lengkap.
Kebaikan-Ubat-Gigi-Glister-Amway
Kebaikan Ubat Gigi Glister Amway


Selain mendapatkan rawatan plak gigi ini di klinik pergigian, boleh gunakan ubat gigi Glister Amway sebagai salah satu cara lain yang boleh menghilangkan plak gigi. Plak pada gigi jika dibiarkan dapat berubah menjadi tartar dan boleh meningkatkan risiko mendapat kaviti atau penyakit gusi.

Petua rawatannya boleh bertukar daripada ubat gigi yang biasa digunakan kepada ubat gigi Glister dari Amway. Jom hilangkan gigi kuning karang gigi dan gusi berdarah dengan Ubat gigi glister Amway.

kebaikan-ubat-gigi-glister-amway
kebaikan ubat gigi glister amway

Ubat Gigi Glister Amway Boleh Bantu Hilangkan Sakit Gigi Dan Ulser

Ramai 'kecut perut' kalau kena jumpa doktor gigi malah ada yang sanggup tahan sakit daripada mendapatkan rawatan!

Ini satu lagi kelebihan yang ada pada ubat gigi Glister Amway, ianya bukan saja dapat membantu hilangkan caries gigi tetapi juga dapat bantu hilangkan sakit gigi. Kalau kebetulan ada gigi yang berlubang dan sakit atau terjadi ulser pada mulut, boleh gunakan ubat gigi Glister Amway ini sebagai bantuan awal.

Cara guna ubat gigi glister untuk gigi sakit dan ulser.

1. Jika gigi sakit berlubang, letakkan pada gigi yang berlubang dan biarkan.

2. Jika ada ulser pada mulut, picit sedikit ubat gigi Glister Amway ini pada bahagian ulser dan biarkan.

cara-guna-ubat-gigi-glister-amway
testimoni ubat gigi glister Amway



Kandungan Yang Terdapat Dalam Ubat Gigi Glister Amway

Ubat gigi mengandungi bahan aktif yang terbukti secara saintifik untuk melawan plak dan kerosakan awal gigi. .

Produk ini mengandungi SYLODENT, agen pengilat yang selamat untuk enamel yang membersih gigi dan membantu menghapuskan tanda kotoran pada gigi termasuk akibat kopi, teh dan tembakau.

Tak sangka rupanya ada ubat gigi yang khusus dicipta untuk masalah serius pada gigi. Tak tahulah untuk orang lain, tapi pada diri aku ni, karang gigi merupakan masalah yang agak serius pada gigi. 

Dari dulu aku ingatkan ubat gigi ni lebih kepada perlindungan je, rupa-rupanya ada juga yang boleh bantu atasi masalah-masalah yang dah mula berlaku pada gigi. 

Pengguna Ubat Gigi Glister Amway Ternyata Benar-Benar Ramai 

Bila lihat pada jumlah pembeli yang telah mendapatkan ubat gigi Glister Amway, ternyata benar-benar ramai. Aku je rupanya yang baru tahu tentang ubat gigi Glister Amway ni. Terasa ketinggalan pun ada.

amway-toothpaste-price-malaysia

Selain ubat gigi glister berperisa mint untuk digunakan oleh seisi keluarga (sesuai untuk pengguna dari umur 3 tahun hingga dewasa), ada juga ubat gigi Glister berperisa strawberi dan berfluorida antikaviti khas untuk kesihatan mulut anak-anak yang masih kecil. 

Kebaikan-Ubat-Gigi-Glister-Amway
ubat gigi glister Amway untuk dewasa dan kanak-kanak

Testimoni Selepas Guna Ubat Gigi Glister Kids Amway

Testimoni-Selepas-Guna-Ubat-Gigi-Glister-amway
Testimoni Selepas Guna Ubat Gigi Glister Kids


Jangan Beli di Shopee Jika Tak Nak Rugi

Untuk beli ubat gigi Glister Amway ini, aku nasihatkan jangan terus beli dari mana-mana peniaga di Shopee. Kenapa? Kerana ianya akan merugikan diri sendiri. Aku sendiri nyaris-nyaris nak beli di Shopee, nasib baiklah bertindak lebih bijak dengan berdaftar sebagai ahli Amway. 

Untuk pengetahuan, harga pembelian ubat gigi Glister Amway untuk ahli-ahlinya jauh lebih murah berbanding harga yang dijual oleh peniaga di Shopee. 

Selain daripada itu, jika menjadi ahli bukan saja dapat membeli barang Amway dengan harga yang lebih rendah malahan boleh kumpul point pembelian untuk perolehi lebih banyak bonus tambahan lain. Jika kebetulan nak berniaga, boleh berbuat demikian untuk menjana pendapatan tambahan. 

harga-ubat-gigi-glister-amway
harga ubat gigi glister Amway jauh lebih murah bila jadi ahli


Daftar Keahlian Untuk Jimat Beli Barang Amway, Akhirnya Dapat Cash Bonus Berkali Ganda

Ini salah satu sebab kenapa lebih beruntung jika beli barang Amway selepas menjadi ahlinya yang sah. Sebagaimana yang telah dikongsikan tadi, beli produk Amway dengan harga ahli jauh lebih murah daripada harga jualan semasa.

Kelebihan lain, boleh kumpul point dan point ini akan dibayar dalam bentuk wang tunai (Cash bonus). Semakin aktif menggunakan barang Amway bermakna semakin tinggi juga pulangan bonus yang boleh diperolehi. 

cara-daftar-amway-online-malaysia

"Umur itu bukan penghalang" - Aunty Zainab 

Dalam banyak-banyak kisah inspirasi di Amway, kejayaan Aunty Zainab menjadi satu sumber inprirasi pada ramai anak muda dan surirumah-surirumah. Bagi Aunty Zainab kejayaan beliau adalah kejayaan bersama dan beliau suka berada di Amway kerana tidak bersifat 'menyusahkan dan mengkayakan orang lain'.

Aunty Zainab sendiri seringkali menasihati rakan-rakan lain di Amway supaya lakukan yang terbaik. Beliau tidak pandai IT dan tidak pandai berniaga online, tetapi beliau yakin rezki Allah SWT. Disebabkan itu, Aunty Zainab selalu beri semangat pada yang lain supaya buat yang lebih baik lagi daripada apa yang dia mampu buat. 

cara-daftar-amway-online

Rumah Kediaman Aunty Zainab 

Anty tak pandai berniaga online macam orang lain tapi ini yang aunty dapat berkat bersama Amway. Aunty tahu anak-anak muda sekarang lebih pandai dengan internet, tak mustahil boleh dapat lebih dari apa yang aunty dapat. Tips utama kena cepat-cepat bertindak kerana berfikir lama akan membuatkan kita lupa dan sama sekali tak bertindak sampai peluang depan mata terlepas macam tu saja.

Kisah Puan Zumi, Seorang Surirumah Yang Bijak Berbelanja 

Ini pula Puan Zumi. Beliau hanya seorang surirumah tetapi bijak berbelanja. Bagi Puan Zumi, kualiti produk Amway benar-benar dapat meningkatkan tahap kesihatan dan gaya hidup yang lebih baik untuk keluarganya. 

Jika sebelum ini wang banyak dibelanjakan beli barangan jenama biasa di pasaraya di mana wang tersebut tidak dapat diperolehi balik dalam bentuk bonus maka Puan Zumi ambil keputusan untuk bertukar kepada produk-produk jenama Amway.

Semakin beliau gunakan produk Amway semakin beliau rasa jatuh cinta. Akibatnya, sehingga keluarga dan rakan-rakan beliau mula bertukar kepada produk jenama Amway juga. Hasil dari situ beliau berjaya jadikan sumber pendapatan sehingga aktif memperkenalkan produk Amway ini secara online. 

cara-nak-daftar-ahli-amway-online

Bagaimana cara nak jadi ahli Amway?

Berapakah harga ahli Amway untuk tahun 2022?

Ada tak cara nak daftar Amway online untuk Malaysia?

Harga Ahli Amway (Yuran Pendaftaran / Membership)

Harga ahli Amway untuk proses pendaftaran tidak semahal yang disangka. 

Harga yang perlu dibayar untuk harga ahli Amway ini hanyalah RM60 sahaja!

Bagai tak percaya tapi itulah hakikatnya. Yuran pendaftaran RM60 ini boleh di daftarkan secara bersama atas nama suami dan isteri. Mana tahu, ada rezeki dapat hadiah percutian boleh makan angin bersama pasangan. 

Kesimpulan 

Kelebihan ubat gigi Glister Amway ini ternyata sangat banyak. Tidak menghakis gigi. Menghentikan pendarahan gusi. Menghilangkan bau nafas dan kanak-kanak dan ibu mengandung juga sesuai. Cara guna ubat gigi glister ini juga sangat mudah. Ubat gigi glister Amway ini juga halal kerana diperbuat daripada bahan herba dan organik. 

Jika dulu hanya menggunakan ubat gigi sensodyne untuk karang gigi dari jenama biasa yang ada di pasaran, apa kata kali ini bertukar kepada ubat gigi Glister Amway seperti pengguna lain lakukan. 

Tak sama seperti ubat karang gigi di farmasi, ubat gigi glister ini berperisa mint (pudina). Alang-alang tu, jangan lupa untuk daftar sebagai ahli. 

Mahu daftar team Amway sepasukan bersama Aunty Zainab hanya dengan harga RM60? whatsapp terus ke talian https://wa.link/2tg7mh


Rujukan :



Dapatkan info bermanfaat dengan mudah di telegram:

Sis Hawa Dot Com 

Window Shopping Malaysia 


2 comments for "Ubat Gigi Glister Amway, Jangan Beli di Shopee Nanti Rugi"