Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

SERONOKNYA JANA INCOME SAMPINGAN DENGAN APLIKASI - BAYAR!

Assalamualaikum ualls.....
eh ualls perasan tak daku ada publish satu artikel tentang aplikasi BAYAR. Honestly, memang best! Pada mulanya daku download ke handphone dengan tujuan untuk memudahkan urusan sehari-hari tapi alih-alih lain pulak yang jadi. Apa tidaknya, hari ini check dah ada $$$ sebanyak RM103. Wah ini sudah bagus. =D


Sebelum tu, mesti ualls hairankan macamana pula boleh buat sebagai salah satu punca pendapatan ni? Okay ini di sebabkan team BAYAR sedang mengadakan promosi 'rakan kenalkan rakan' dan akibatnya sekiranya ualls download aplikasi ini ke handphone, ualls akan terus dapat duit sebanyak RM3 dan apabila ualls perkenalkan pula pada rakan yang lain, ualls dan rakan tu masing-masing akan di paksa menerima RM3 tiap seorang. Bila kumpul-kumpul? Mesti banyak kan? Haaa itulah yang terjadi pada aku sekarang ni.

KEISTIMEWAAN APLIKASI INI
Kegunaannya cukup banyak. Antara perkara yang boleh di lakukan adalah menubuhkan satu kumpulan untuk bermain kutu bersama rakan-rakan online. Caranya adalah semua ahli kumpulan sama-sama men'download' aplikasi ini ke handphone masing-masing.

Kemudian, apabila tiba masa untuk membuat pembayaran, si penerima kutu boleh hantarkan memo untuk mula mengutip duit kutu terbabit. Si pemain tak perlu lagi susah payah menerima duit melalui si ibu kutu sebaliknya duit terbabit boleh di hantar terus kepadanya oleh semua pemain yang lain hanya dengan menggunakan hadphone masing-masing.

Tidak di nafikan apa yang diberitahu ini boleh di gunapakai melalui online banking namun... online banking tidak dapat menghantar memo menagih $$$ maka ia sama sekali tidak dapat membantu si pemain kutu untuk memperingati rakan lain untuk segera membuat pembayaran. Berbeza dengan aplikasi ini yang boleh memainkan peranan sebagai si pengutip duit.

Dengan cara ini tak adalah istilah ibu kutu lari atau sebagainya. Semua pemain juga tidak dapat beri pelbagai alasan tidak logik yang sengaja di reka-reka lagi. Ini kerana semuanya ada depan mata dan boleh di pantau beramai-ramai oleh semua pemain yang berada di dalam kumpulan kutu terbabit.

INFO LANJUT : BACA SINI


Dipendekkan cerita aplikasi ini cukup bagus untuk kerja menuntut duit daripada sesiapa saja yang ualls rasakan perlu. Yang pasti, seboleh-bolehnya dengan persetujuan dua pihak.

CARA GUNA APLIKASI 'BAYAR'
Duit di dalam acc BAYAR milik kita ini boleh 'berisi' dengan menggunakan dua cara. 
  • Topup dari akaun bank sendiri (minima RM20)
  • Terima $$ dari orang lain (minima 0.01)
Jumlah wang paling banyak yang boleh terisi di dalam 'beg duit bergerak' ini adalah sebanyak RM200 sahaja maka jika hendak terima jumlah transaksi yang lebih besar, ualls perlu hantar duit itu ke akaun bank terlebih dahulu sebelum menerima jumlah wang yang selebihnya.

Jumlah yang di hantar ke akaun bank akan mengambil masa sekurang-kurangnya 48jam untuk di proses. 


HANTAR DUIT KE AKAUN BANK (CASH-OUT)

MASUKKAN DUIT KE AKAUN BAYAR (CASH-IN)



CARA MENYERTAI PROGRAM JANA INCOME INI
1. Download aplikasi BAYAR ke telefon bimbit masing-masing
2. Gunakan code FREEDUIT  sebagai referral
3. Kemaskini profile diri masing-masing
4. Perkenalkan pada rakan yang lain 


Jadi, pada yang berhajat untuk menjana pendapatan sampingan, sila-silalah rajinkan diri untuk download aplikasi ini ke telefon bimbit masing-masing. Bukannya susah pun. Lagipun aplikasi ni memang betul-betul boleh bantu kegiatan kita sehari-hari.


BUKTI DUIT YANG TELAH MENDARAT KE AKAUN BANK


APA TUNGGU LAGI ????
INGAT!!! App ini boleh didownload secara percuma dari Apple Store atau Google Store.
Sila gunakan Referral Code: FreeDuit untuk dapat RM3 percuma selepas sign up!

Untuk info lanjut, sila layari


APA TUNGGU LAGI??? JOMLAH KITA JANA INCOME BERSAMA-SAMA




9 comments for "SERONOKNYA JANA INCOME SAMPINGAN DENGAN APLIKASI - BAYAR!"

  1. wow... menariknya bayar ni... semua mudah di hujung jari jer... nk download la.... t.kasih awa....

    ReplyDelete
  2. bagus juga ni... hehe.. boleh la cuba nt untuk tambah pendapatan

    http://byshaz.blogspot.my/2018/02/welcome-to-bare-essentials-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. menarik juga nih
    nak try usha kejap lah

    ReplyDelete
  4. nampak mcm mudah aje ni.. wow

    ReplyDelete
  5. dowload dah ni tengah cari idea untuk tulis entri

    ReplyDelete
  6. wah seronoknya dapat jana income

    ReplyDelete
  7. wah... nak kena teliti ni.
    nice. easy.

    ReplyDelete