Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Tonton Drama Lelaki Lingkungan Cinta Full Episode 1 Hingga Akhir

Tonton Drama Lelaki Lingkungan Cinta Full Episode 1 Hingga Akhir | Seperti biasa satu demi satu drama melayu Malaysia muncul di kaca TV dan selepas habis diganti pula dengan drama melayu yang lain. Salah satu drama yang sedang mendapat tempat di hati para pengemar drama melayu inia adalah drama Lelaki Lingkungan Cinta yang sedang bersiaran untuk episod 1 hingga 13 ( akhir ). 

Dan drama Lelaki Lingkungan Cinta di Slot Lestary TV3 ini agak lain daripada yang lain, kerana ia memaparkan kisah cinta anak muda yang masih belajar. 

Lelaki Lingkungan Cinta Full Episode 1 Hingga Akhir

Lelaki Lingkungan Cintadrama terbaru slot Lestary TV3 ini boleh dikatakan sebagai salah satu drama sweet yang boleh buat kita tersenyum tetapi ada suspennya juga seperti drama Dekatkan Jarak Kita. Untuk drama Dekatkan Jarak Kita, bagi yang sedang mencari full episode 1 hingga akhir, boleh KLIK DI SINI. 

Info Dan Senarai Pelakon Drama Lelaki Lingkungan Cinta 

Lelaki Lingkungan Cinta merupakan sebuah drama bersiri televisyen Malaysia 2020 adaptasi novel dengan tajuk sama karya Lily Haslina. 

Drama Lelaki Lingkungan Cinta dibintangi oleh Naim Daniel, Shasha Abedul, dan Ismail Izzani. Sebaik saja ditayangkan, Lelaki Lingkungan Cinta episod 1 terus mendapat perhatian sebaik saja ditayangkan. Mungkin kerana drama ini dibintangi oleh Naim Daniel yang sememangnya sudah terkenal sebagai salah seorang pelakon yang berbakat. 

Lelaki Lingkungan Cinta Full Episode 1 Hingga Akhir

Ditambah pula dengan penampilan Cik B, anak kepada Dato Vida yang terbukti beliau memang ada bakat terpendam dalam dunia lakonan. Kemunculan Cik B di sisi pelakon wanita utama ternyata turut mencuit perhatian. 

Lelaki Lingkungan Cinta Full Episode 1 Hingga Akhir

Antara barisan pelakon utama untuk drama Lelaki Lingkungan Cinta TV3 ini adalah.  

Naim Daniel sebagai Adib
Shasha Abedul sebagai Esya
Ismail Izzani sebagai Zambri
Shalma Eliana sebagai Salina
Cik B sebagai Maria
Imran Aqil sebagai Hardy
Aniq Suhair sebagai Arep
Aresya Rania sebagai Esya


Lelaki Lingkungan Cinta Full Episode 1 Hingga Akhir

Sinopsis Penuh Drama Lelaki Lingkungan Cinta 

Drama Lelaki Lingkungan Cinta mengisahkan tentang Adib (Naim Daniel), seorang jejaka lepasan SPM yang nakal mencuba untuk menawan hati si jelita, Esya (Shasha Abedul). Mereka dihantar ke sebuah kem jati diri di Gopeng, Perak oleh keluarga mereka sebagai aktiviti mengisi masa lapang mereka.

Adib telah jatuh hati pandang pertama kepada Esya semenjak waktu pendaftaran lagi. Dia telah mencuba pelbagai helah dan ‘pickup-line’ untuk menambat hati Esya, tetapi gagal. Ini kerana Esya sentiasa dijaga oleh sahabat baiknya yang sentiasa sibuk dengan media sosial, Maria (Cik B) dan sepupu Esya yang ‘over protective’ iaitu Zambri (Ismail Izzani).

Nakal. Itu perkataan yang paling sinonim dengan Adib. Semenjak di kolej sehingga ke universiti, Adib sangat terkenal. Bukan terkenal kerana kecemerlangannya tapi terkenal kerana kenakalannya. Semua pernah Adib lakukan termasuklah membuat ‘dajal’ kepada Esya. Bagi Esya, Adib adalah musuh nombor satunya. Kerana Adib dia didenda. Kerana Adib habis pakaiannya rosak. Kerana Adib dia terkenal di kolej.

Walaupun Esya tidak melayannya, Adib tidak pernah menyerah kalah. Malahan Adib telah mengatur pelbagai strategi agar dia boleh mendekati Esya. Keadaan menjadi semakin rumit apabila Zambri yang sebenarnya menyimpan perasaan terhadap Esya, mula menunjukkan perasaan cemburu.

Esya pula mula membenci dan meluat dengan perangai Adib yang kebudak-budakan. Esya pernah memarahi Adib agar Adib hentikan cubaannya untuk memikatnya, tetapi ia hanya meningkatkan daya pemikiran ‘kreatif’ Adib untuk mengenakan Esya. 

Apakah rancangan Adib seterusnya? Adakah kenakalan yang dirancangkan Adib dapat melentur kekerasan hati Esya?

Baca sinopsis Lelaki Lingkungan Cinta ni pun dah mula rasa tertarik nak tonton, apatah lagi dibintangi oleh Naim Daniel yang memang pandai berlakon. Jadi pada sesiapa yang terlepas untuk tonton drama ini di TV, bolehlah tonton secara full episode dari 1 hingga akhir melalui link di bawah. 


Tonton Drama Lelaki Lingkungan Cinta Full Episode 1 Hingga Akhir

Watch Drama series Lelaki Lingkungan Cinta - full Episode 1 to Final with subtitles here at this link. 

Link Tonton Drama Lelaki Lingkungan Cinta Episode 1

Link Tonton Drama Lelaki Lingkungan Cinta Episode 2

Link Tonton Drama Lelaki Lingkungan Cinta Episode 3

Link Tonton Drama Lelaki Lingkungan Cinta Episode 4

Link Tonton Drama Lelaki Lingkungan Cinta Episode 5

Link Tonton Drama Lelaki Lingkungan Cinta Episode 6

Link Tonton Drama Lelaki Lingkungan Cinta Episode 7

Link Tonton Drama Lelaki Lingkungan Cinta Episode 8 

Link Tonton Drama Lelaki Lingkungan Cinta Episode 9

Link Tonton Drama Lelaki Lingkungan Cinta Episode 10

Link Tonton Drama Lelaki Lingkungan Cinta Episode 11

Link Tonton Drama Lelaki Lingkungan Cinta Episode 12 

Link Tonton Drama Lelaki Lingkungan Cinta Episode 13 


Lelaki Lingkungan Cinta Full Episode 1 Hingga Akhir

Itulah dia info, sinopsis dan pelakon Lelaki Lingkungan Cinta untuk kita sama-sama tahu. Bagi yang punya masa terluang bolehlah tonton Lelaki Lingkungan Cinta setiap Rabu hingga Jumaat,9 malam di slot Lestary TV3, dan bagi yang terlepas buat masa ini atau kemudian hari, bolehlah tonton secara online full episode nanti. 

Jika sebelum ini Naim telah pernah membawa watak sedih, watak menangis, watak OKU, sekarang bolehlah tengok pula sejauh manakah kenalakannya menerusi drama Lelaki Lingkungan Cinta ini. 

Benar-benar suka dengan drama melayu Malaysia, bolehlah sertai >> group FB Suka Drama Malaysia << untuk dapatkan link-link tontonan drama baru dan lama yang lain. 


Selamat menonton!! 


1 comment for "Tonton Drama Lelaki Lingkungan Cinta Full Episode 1 Hingga Akhir "

  1. comel heroin baru..cik B pon apa kurangnya..pandai berlakon rupanya

    ReplyDelete