Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Senarai Harga Kereta Perodua Malaysia Baru Terkini

Senarai Harga Kereta Perodua Malaysia Baru Terkini | Aku salah seorang pengguna kereta Perodua. Dah lama. Aku guna kereta Perodua Myvi sejak tahun 2009. Alhamdulillah hingga kini, dah 12 tahun masih lagi berbakti dengan jayanya. 

Ada juga rosak gearbox yang dah aku ganti baru dulu. Tapi lain-lain masalah tak ada. Tak pernah la tiba-tiba rosak enjin mati tepi jalan. 

Sebab itu aku suka jenama kereta Perodua. Terdetik juga berapa agaknya harga kereta Perodua untuk tahun 2022. Dah lama beli kereta dulu, mana nak tahu harga kereta terbaru di pasaran. 

Masa dulu kereta Perodua tak banyak jenis lagi. Sekrang ni dah ada Axia Bezza Myvi Alza Ativa. Cantik-cantik pula tu. 

harga-kereta-perodua

Harga Kereta Perodua

Berikut adalah senarai harga terkini perodua. Harga kereta perodua terkini perodua ini untuk semua model kereta Perodua di Malaysia. Senarai harga terkini ini bagi semua model dan varian kenderaan Perodua seperti Axia, Myvi, Bezza, Alza dan Ativa. 

Harga yang dipaparkan adalah harga kenderaan atas jalan terkini (OTR) tidak termasuk insurans untuk Semenanjung Malaysia.

Harga Kereta Perodua 2021 / 2022

Check out the Perodua price list in the Malaysia. Untuk makluman, harga di bawah adalah harga untuk pinjaman penuh (Full Loan) selama 9 dan 7 tahun.

Harga Kereta Perodua Axia

Berikut adalah harga Axia dan harga kereta Axia 2021 2022 untuk makluman korang.

harga-kereta-perodua


Harga Kereta Perodua Bezza

Berikut adalah harga Bazza dan harga kereta Bezza 2021 2022 untuk makluman korang.

harga-kereta-perodua


Harga Kereta Perodua Myvi

Berikut adalah harga Myvi dan harga kereta Myvi 2021 2022 untuk makluman korang.


harga-kereta-perodua


Harga Kereta Perodua Aruz

Berikut adalah harga Aruz dan harga kereta Aruz 2021 untuk makluman korang.

harga-kereta-perodua


Harga Kereta Perodua Alza

Berikut adalah harga Alza dan harga kereta Alza 2021 untuk makluman korang.

harga-kereta-perodua


Harga Kereta Perodua Ativa

Berikut adalah harga Ativa dan harga kereta Ativa 2021 untuk makluman korang.

harga-kereta-perodua


Beza Beli Harga Kereta Perodua Dulu Dan Sekarang

Soal harga, apa yang aku lihat harga kereta Myvi baru dulu dan sekarang tidak terlalu jauh sangat bezanya. Harga Kereta Perodua 2022 untuk model terbaru pun masih tahap okay la.  

Harga untuk model-model kereta Perodua MYVI, AXIA, BEZZA, ALZA, ATIVA dan juga ARUZ ni boleh dianggap sebagai masih mampu milik.

Tapi, ini semua bukan harga sekali insurans lagi. Kalau betul-betul harga atas jalan tentunya berbeza dari harga tadi. 

Itu juga hanya harga kereta Perodua 2022 untuk semenanjung Malaysia sahaja. Kalau untuk Sabah dan Sarawak tak pasti juga berapa kos pengiraan ansuran bulanan untuk bayar pembiayaan/pinjaman bank. 


Read This :


Beza Cara Beli Harga Kereta Perodua Dulu Dengan Sekarang 

Cara pembelian kereta Perodua sekarang ni nampaknya lebih mudah. Betul. Lebih mudah beli kereta Perodua sekarang berbanding dulu. Dulu, nak beli kereta kena pergi ke show room. Susah nak beli kereta secara online ni. 
Sekarang, semua orang boleh beli kereta perodua secara dalam talian. Siap ada penjual kereta yang tawarkan servis bantu seluruh proses pemilihan, pinjaman dan penyerahan kereta sampai tiba ke tangan pelanggan. 
Aku dulu pergi ambik sendiri bila kereta dah sampai. Lama jugalah menunggu. Penjual kereta sekarang siap ada yang offer free gift dan boleh buat downpayment dengan kadar yang rendah juga. Aku ada juga terbaca yang harga terkini kereta perodua Malaysia turun harga susulan pelaksanaan GST.

Kesimpulan 

Senarai terkini harga kereta Perodua Axia Bezza Myvi Alza Ativa Aruz sudah diberikan seperti yang di atas. Apapun harga ini mungkin ada perubahan dari masa ke semasa. Mungkin juga berubah atas isu lain.

Harga terkini tadi berdasarkan sumber dari Google, jadi kalau nak tahu harga yang lebih tepat, boleh singgah sendiri ke mana-mana pusat jualan kereta Perodua di seluruh tanah air. 


Sumber : Perodua Selangor 

Jemput join :

Telegram Rasmi Sis Hawa Blog 👉  https://t.me/sishawadotcom

Telegram Rasmi Info Ibu Hamil & Baby 👉  https://t.me/ibuhamilmalaysia

3 comments for "Senarai Harga Kereta Perodua Malaysia Baru Terkini "

  1. perodua memang sentiasa terbaik

    ReplyDelete
  2. abe kie baru je booking axia utk anak sulung ni. beli di bandar baru je tp bln feb baru buleh kereta... kena sabar la..

    ReplyDelete
  3. Harga Perodua value for money. Walaupun dah tamat tax holiday..booking sentiasa banyak..terbaik perodua

    ReplyDelete