Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Myshana Collection Stokin Super Duper Selesa Patuh Syariah

Myshana Collection, Stokin Super Duper Selesa Dan Patuh Syariah | Stokin merupakan pakaian pelengkap untuk aurat wanita muslimah. Maka tidak hairanlah kenapa ada banyak pengeluar jenama stokin di luar sana tetapi, tidak semua stokin itu mampu untuk memberikan kita rasa happy selesa ketika memakainya.

Bayangkan, wanita muslimah perlukan stokin sebagai pelengkap aurat tetapi stokin yang ada di pasaraya lebih kepada stokin untuk lelaki.


 Jika ada stokin wanita sekalipun, ada yang bersifat kepada aktiviti sukan berbanding dengan stokin khusus yang mementingkan ciri-ciri wanita muslimah itu sendiri sebagai penggunanya. 


Di sinilah, kenapa stokin Myshana Collection menjadi pilihan utama di hati dengan menduduki tempat teratas buat masa ini. Super duper selesa dan patuh syariah, ini kelebihan stokin Myshana Collection. 


stokin-perempuan-patuh-syariah
 Myshana Collection Stokin Super Duper Selasa Patuh Syariah


Apakah kelebihannya? Adakah Myshana Collection ini mengeluarkan stokin muslimah tebal, stokin muslimah panjang ataupun adakah kerana mereka merupakan pemborong stokin muslimah? 


Teruskan pembacaan untuk tahu kelebihan stokin jenama Myshana Collection dari awal hingga akhir. 


stoking-patuh-syariah


Mari Kenali Siapakah Myshana Collection


Sebelum bercerita lanjut mengenai kelebihan stokin muslimah jenama Myshana Collection ini, adalah lebih baiknya untuk kita kenal dulu serba sedikit latar belakang mengenainya. 


Untuk pengetahuan, Myshana Collection diasaskan oleh seorang wanita melayu muslim, anak tempatan yang bernama Puan Lin.


Puan Lin yang lebih mesra dengan panggilan Kak Lin ini, merupakan seorang isteri dan ibu yang sangat mengutamakan auratnya. 

Disebabkan itu, Puan Lin sangat tertarik dengan stokin sehingga menyebabkan beliau bertindak untuk menubuhkan jenama Myshana Collection ini.


stokin-tutup-aurat-Patuh-Syariah
Pengasas Myshana Collection


Kelebihan Stokin Muslimah Jenama Myshana Collection 


Jika tadi kita sudah tahu sedikit mengenai biodata diri pengasasnya, di sini kita ketahui bersama apakah kelebihannya untuk kita. Bolehlah pakat-pakat beli nanti kerana stokin Myshana Collection ini benar-benar memiliki pelbagai kelebihannya yang tersendiri.


1. Mengutamakan Aurat Wanita Muslimah 


stokin-myshana-collection
Mengutamakan Aurat Wanita Muslimah


2. Rekabentuk Menarik , Lain Daripada Yang Lain


stokin-dalam-pantang
stokin pelbagai guna yang selesa


3. Mesra Solat, Senang Pakai Dan Elok Terletak 


stokin-pantang-terbaik
Mesra Solat, Senang Pakai Dan Elok Terletak


4. Selesa Dan Tidak Berpeluh 



5. Berguna Untuk Kegunaan Harian dan Bekerja




6. Bagus Untuk Semua Wanita Pelbagai Golongan 




7. Datang Dalam Pelbagai Pilihan Warna 



8. Berkualiti Dengan Jahitan Yang Sangat Kemas 




Antara Jenis Stokin Dan Material Yang Digunakan


  1. Cotton Premium


Stokin panjang hitam dari material cotton premium sangat selesa dan patuh syariah. Tebal tapi tidak panas dan boleh menyerap peluh di kaki dengan baik. 


Stokin panjang hitam ini sangat sesuai untuk kegunaan harian, umrah haji, solat dan berpantang. 


  1. Stokin Panjang Skin Lycra 


Jika anda bukan penggemar warna hitam, jangan risau kerana ada banyak lagi pilihan warna lain. Salah satunya stokin panjang skin lycra ini.


Material sejuk dan selesa. Kainnya memeri dan memudahkan pengguna untuk dan buka bila perlu. 


Stokin Myshana dari material lycra ini juga tidak jarang, sesuai untuk kegunaan harian termasuk umrah atau haji dan boleh dibawa solat juga. 


Hijrah Kits, Set Lengkap Wanita Muslimah Untuk Umrah / Haji


Jika ada di antara kalian yang berhajat untuk menunaikan umrah atau haji, boleh dapatkan Hijrah Kits dari Myshana Collection. 


Hijrah Kits dari Myshana Collection merupakan set lengkap untuk wanita muslimah yang terdiri daripada :


  • 2 pasang stokin panjang hitam 

  • handsock hitam

  • purdah half hitam 

  • free gift  tasbih digital( warna random)



Dengan membuat pembelian Hijrah Kits ini, kalian tidak perlu lagi pening kepala dan buang masa untuk mencari stokin super duper selesa patuh syariah untuk kegunaan di Tanah Suci.


Dalam masa yang sama boleh dapatkan barangan lain untuk kegunaan di sana seperti sarung tangan (handsock), purdah dan tasbih.


Sesuai juga dibeli sebagai hadiah pada ibu bapa, saudara dan teman taulan yang akan mengerjakan haji atau umrah. Tak mengapa walau jauh di mata kerana pihak Myshana sedia mengepos Hijrah Kits ke destinasi alamat yang diberikan. 



Stokin Muslimah Cotton Terbaik Untuk Wanita, Boleh Jadikan Hadiah 


Para suami yang sayangkan isteri tu, boleh beli stokin muslimah Myshana Collection ini sebagai hadiahnya. Makin best, untuk pemberian hadiah pihak Myshana Collection sendiri akan bantu pos dalam kotak ‘konsep hadiah’.


Antara pantang waktu bersalin yang paling popular adalah memakai stokin supaya angin tak masuk dalam badan. Jadi para suami boleh beli untuk kegunaan isteri yang dalam pantang juga boleh. Selain beli dan beri sebagai hadiah pada para isteri, boleh juga beli dan beri kepada saudara perempuan mahupun pada sahabat-sahabat. 


Bukankah bagus begini, beri hadiah sebagai tanda ingatan. Harga mahal bukan ukuran tapi hati yang ingat dijadikan landasan. 



Sebahagian Daripada Testimoni Pembeli Yang Telah Jatuh Hati


Lihatlah sendiri maklumbalas daripada beberapa pembeli dan pengguna yang sangat suka dan jatuh hati dengan Myshana Collection. 


Sekali beli dan guna terus jatuh cinta. Itulah dia kehebatan Myshana Collection. Tak cuba tak tahu! Sekali dah cuba terus tak pandang yang lain. Hehe. 





Boleh Beli Online Secara Mudah di Shopee Juga, Lihat Apa Kata Pembeli Shopee 


Ini pula sebahagian daripada maklumbalas pembeli di Shopee. Betul, Myshana Collection turut boleh di beli secara lebih mudah melalui aplikasi Shopee. Link untuk pembelian saya akan sertakan di hujung artikel ini nanti. 




Pengeposan Seluruh Malaysia, Dilakukan Hampir Setiap Hari Demi Pelanggan 


Urusan pengeposan, dilakukan sendiri oleh pemilik Myshana Collection hampir setiap hari. Ini bagi menjamin pengeposan berjalan lancar dan boleh tiba ke tangan pelanggan dengan cepat dan pantas. 




Melihat pada kecekalan Puan Lin ini, ternyata beliau sangat mementingkan para pelanggannya supaya segera memperoleh stokin Myshana Collection untuk kegunaan masing-masing. 


Tak hairanlah kenapa pelanggan baru kembali membeli stokin Myshana Collection untuk tambahkan koleksi. Bahkan pelanggan lama juga tetap setia dan terus membuat pembelian dari masa ke semasa. Makin seronok, ada juga pelbagai promosi yang dilakukan dari masa ke semasa. 



Jika berada di dalam daerah Melaka Tengah serta kawasan daerah yang sekitar dengannya seperti Pulau Gadong, Batu Berendam dan Air Molek.


Kalian boleh terus hubungi Puan Lin untuk aturkan penghantaran terus secara direct (COD - Cash on delivery). Dapatlah jimatkan kos pos tu nanti. 

Nampak tu? Betapa banyaknya pesanan pelanggan yang diuruskan secara by pos dan COD. Anda masih teragak-agak? Marilah cepat buat pesanan mengikut warna pilihan kegemaran!





Nak Dapatkan Stokin Muslimah Pelengkap Aurat? 


Patuh Syariah dan Mesra Pemakai? 


Mari Beli dan Cuba Jenama Myshana Collection!


Lihat sekali lagi antara kelebihan stokin Myshana Collection ini. Boleh beli secara online melalui Shopee atau terus hubungi untuk pembelian di media sosial yang lain. 



Bagaimana nak dapatkan? Hubungi nombor talian yang tertera di bawah atau terus layari link kedai Shopee untuk urusan belian yang lebih cepat dan tangkas. 


Kesimpulan 

Kenapa wanita perlu pakai stokin dan handsock? Sebagai seorang wanita muslim kita memang dikehendaki untuk memakai stokin dan handsock untuk menutup aurat kaki dan aurat tangan. Dengan adanya stokin patuh syariah begini untuk dipakai, ia dapat menambahkan tahap keyakinan juga.

Stokin patuh syariah maksudnya ia memiliki ciri-ciri yang sesuai untuk di bawa solat. Materialnya tidak nipis. Boleh menutup aurat dengan baik. Materialnya bagus. Mudah untuk ditanggal dan dipakai. 

Stokin patuh syariah Myshana Collection boleh dianggap sebagai stokin pelbagai guna kerana boleh di bawa solat, boleh jadikan stoking dalam pantang, stokin pakai waktu buat umrah dan haji dan sebagainya. 

Bagi aku, ciri-ciri stokin tutup aurat patuh syariah dan ciri-ciri stokin berpantang yang baik, ada pada stokin Myshana Collection ini.

Harapan saya, semoga stokin ini Myshana Collection ini dapat memberi keselesaan sebagaimana saya sendiri telah merasainya. Aamiin. 

MYSHANA COLLECTION


Shopee | Facebook | Whatsapp | Tiktok 


Dapatkan info bermanfaat dengan mudah di telegram:

Sis Hawa Dot Com 

Window Shopping Malaysia 

16 comments for " Myshana Collection Stokin Super Duper Selesa Patuh Syariah"

  1. wah,nampak cantik lah design + warna dia

    ReplyDelete
  2. nampak selesa jugak tu awa, boleh la nanti cuba dapatkan stokin jenis ni

    ReplyDelete
  3. Wah boleh COD. Saya duduk Melaka tapi bukan kawasan Melaka Tengah.
    Saya memang cari stokin untuk keluar rumah.

    ReplyDelete
  4. Oo bagus ni. Memang tengah carik pun.

    ReplyDelete
  5. nampak macam selesa sangat ni awa.. macam kasut umrah dan haji pun ada rupa ni.. terletak elok je.. yang panjang tu macam best je nak guna untuk gi kerja..

    ReplyDelete
  6. Selesa je ye pakai stoking jenis mcm ni. Design pun lawa lawa

    ReplyDelete
  7. Memang nampak selesa stokin tu. Nak pakai bawa gi jenjalan pun rasa seronok je nanti.

    ReplyDelete
  8. wau bestnya..bukan pasal stokkin je yg best tpi sangat terinspirasi dengan founder dia.. buat cod sendiri dan post sndiri. terbaik. moga bisnes terus maju jaya.

    ReplyDelete
  9. Wah design dia mmg lain sgt. Warna pun banyak pilihan.
    Betullah, selalu stokin di pasaran mmg utk lelaki. Saya pun main rembat stokin husband kalau nak pakai. Lepas ni dah boleh beli stokin sendiri yg mesra and aptuh syariah.

    ReplyDelete
  10. Cantik stokinnya, mesti selesa pakai. Btw Atul memang mencari stokin, doakan Atul istiqomah memakainya ya. Terima kasih sis untuk sharing ni. Boleh beli nanti

    ReplyDelete
  11. Menarik juga nih... Boleh cuba.. lama dah tak beli stokin ni... Boleh tambah koleksi...

    ReplyDelete
  12. Subahanallah... semoge ade nye stokin yang cantik dan selese ni, menjadi asbab wanita2 lain menjaga aurat kaki dengan baik..

    ReplyDelete
  13. Uniklah..kalau sekali pandang macam kasut rupanya stokin.

    ReplyDelete
  14. nampak selesa stokin ini. bila beli, siap dapat free gift lagi. boleh buat suprise free gift kat kawan-kawan :)

    ReplyDelete